Bamseklemmer Skrevet 1. juni #21 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 19.13): Ts her. Hun er ikke m…kjærring! Hun er den beste❤️. Anonymkode: 5a1b6...8e4 Enig.. er hun den beste, hadde jeg vurdert å droppet spørsmålet. Da har jeg sendt henne til himmelen med andre nytelser.. kanskje hun hadde følt på rettferdighet og dårlig samvittighet, at det kun er hun som er der oppe? 🥰🤔
AnonymBruker Skrevet 1. juni #22 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette husker jeg også var «populært». Vi jenter lå vel alltid på topp og husker selv både jeg og gutten fikk kraftige orgasmer. Trasig noen ganger for guttene med veldig våte truser/klær🤭 Anonymkode: 5a1b6...8e4 Da blir det en del søl, husker det godt selv, ble klissvåt av sæd på egne klær etter kraftige orgasmer 🤭 Anonymkode: 857fe...aa9
Phitta Phjong Skrevet 1. juni #23 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 10.40): Hei. Jeg og min kone har vært gift i 23 år. Vi har barn, biler og hytte. Vi har regelmessig sex- normal god sex. Vi trives med hverandre😌. I de siste årene har jeg kjent at jeg tenner litt på latex - det vil si hansker eller latex/pvc topp/kjole. Det som tenner meg, er å bli runket med hanskene eller å sprute på latex/pvc. Sprute på truse/jeans er også pirrende. Jeg har nevnt det til min kone, men dette ønsker hun ikke å bli med på. Hun vil ikke prate om det engang. Er det unormalt å ønske seg dette? M51. Anonymkode: 5a1b6...8e4 Send meg en PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå