Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet ei i 3 mnd ish', har Tinder fortsatt. Er det tidspunkt der man bør slette? Hu er litt hysterisk 

Anonymkode: 91c9d...f24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det burde du ha gjort innen nå. Det er da ikke så jævla stress å ordne seg en ny profil om den tid kommer. 

Anonymkode: a012b...948

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja, det burde du ha gjort innen nå. Det er da ikke så jævla stress å ordne seg en ny profil om den tid kommer. 

Anonymkode: a012b...948

Hun har spurt 3 ganger når jeg skal slette den. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du holdt på helt til nå er det ingen grunn til å slutte? Er ikke sånn at det behovet du har for å sjekke om det er noen bedre der ute forsvinner på magisk vis ved 3 måneder.

Anonymkode: 8463e...5be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du holdt på helt til nå er det ingen grunn til å slutte? Er ikke sånn at det behovet du har for å sjekke om det er noen bedre der ute forsvinner på magisk vis ved 3 måneder.

Hun blir bare sur 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at etter første date der man har lyst til å sees igjen så er det naturlig å pause i hvert fall. Jeg klarer ikke ta noen seriøst som fortsetter å se etter noe bedre samtidig som vi dater. Om de fortsetter å chatte litt med eksisterende matcher er det greit nok til vi har vært på noen dates og vet om det er liv laga. Kjedelig å ha slettet alt og så tar det slutt på date tre.

Anonymkode: ebb89...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har sagt at vi ikke skal date andre så den usikkerheten er forstyrrende,,

Skrevet

Er ikke på Tinder, men har brukt Facebook dating. Nå som det begynner å bli mer seriøst med han jeg dater, så har jeg slettet profilen min der. Synes det er riktig å gjøre, da jeg forhåpentligvis har funnet han jeg vil satse på 🥰 

Jeg synes det blir feil å være på en datingside om man har datet en og samme person i 3 mnd eller mer 🤔 Og det virker som det går den riktige veien 😊 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hun har spurt 3 ganger når jeg skal slette den. 

Hvis du vil fortsette å date henne, kanskje slett Tinder?

Anonymkode: 4ecc2...bde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå tuller du. Du er ikke på Tinder etter at du treffer noen. Og sletter den nå. 

Hører du???!! 🤠

Anonymkode: 08d8c...4db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så hvorfor har du ikke slettet da?

Anonymkode: d577f...312

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Slettes med en gang ellers gidder jeg ikke. Orker ikke useriøse folk som hele tiden må se om de har sjans på noe bedre. 

Anonymkode: 46a4a...560

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så hva skal du med Tinder?

Anonymkode: f7716...ead

Skrevet

Høres ut som du er ganske ung?

Et forhold handler om respekt for partner, og om du ikke respekteres hennes behov eller forstår at hun har vanskelig for å få tillitt til deg når du har Tinder aktiv, så bør du ikke søke forhold

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke Tinder da vi møttes, men sletta Hinge etter ca. en uke da jeg skjønte at vi begge likte hverandre og det sannsynligvis ville bli oss, var da hadde jeg null interesse av å date andre uansett.

Anonymkode: 7195b...3af

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...