AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Jeg har datet ei i 3 mnd ish', har Tinder fortsatt. Er det tidspunkt der man bør slette? Hu er litt hysterisk Anonymkode: 91c9d...f24
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Ja, det burde du ha gjort innen nå. Det er da ikke så jævla stress å ordne seg en ny profil om den tid kommer. Anonymkode: a012b...948 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det burde du ha gjort innen nå. Det er da ikke så jævla stress å ordne seg en ny profil om den tid kommer. Anonymkode: a012b...948 Hun har spurt 3 ganger når jeg skal slette den. Anonymkode: 91c9d...f24
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Har du holdt på helt til nå er det ingen grunn til å slutte? Er ikke sånn at det behovet du har for å sjekke om det er noen bedre der ute forsvinner på magisk vis ved 3 måneder. Anonymkode: 8463e...5be
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du holdt på helt til nå er det ingen grunn til å slutte? Er ikke sånn at det behovet du har for å sjekke om det er noen bedre der ute forsvinner på magisk vis ved 3 måneder. Anonymkode: 8463e...5be Hun blir bare sur Anonymkode: 91c9d...f24
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Jeg tenker at etter første date der man har lyst til å sees igjen så er det naturlig å pause i hvert fall. Jeg klarer ikke ta noen seriøst som fortsetter å se etter noe bedre samtidig som vi dater. Om de fortsetter å chatte litt med eksisterende matcher er det greit nok til vi har vært på noen dates og vet om det er liv laga. Kjedelig å ha slettet alt og så tar det slutt på date tre. Anonymkode: ebb89...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du holdt på helt til nå er det ingen grunn til å slutte? Er ikke sånn at det behovet du har for å sjekke om det er noen bedre der ute forsvinner på magisk vis ved 3 måneder. Anonymkode: 8463e...5be Vi har sagt at vi ikke skal date andre så den usikkerheten er forstyrrende,, Anonymkode: 91c9d...f24
Mardina Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Er ikke på Tinder, men har brukt Facebook dating. Nå som det begynner å bli mer seriøst med han jeg dater, så har jeg slettet profilen min der. Synes det er riktig å gjøre, da jeg forhåpentligvis har funnet han jeg vil satse på 🥰 Jeg synes det blir feil å være på en datingside om man har datet en og samme person i 3 mnd eller mer 🤔 Og det virker som det går den riktige veien 😊 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hun har spurt 3 ganger når jeg skal slette den. Anonymkode: 91c9d...f24 Hvis du vil fortsette å date henne, kanskje slett Tinder? Anonymkode: 4ecc2...bde 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Nå tuller du. Du er ikke på Tinder etter at du treffer noen. Og sletter den nå. Hører du???!! 🤠 Anonymkode: 08d8c...4db 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har sagt at vi ikke skal date andre så den usikkerheten er forstyrrende,, Anonymkode: 91c9d...f24 Så hvorfor har du ikke slettet da? Anonymkode: d577f...312 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Slettes med en gang ellers gidder jeg ikke. Orker ikke useriøse folk som hele tiden må se om de har sjans på noe bedre. Anonymkode: 46a4a...560
AnonymBruker Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har sagt at vi ikke skal date andre så den usikkerheten er forstyrrende,, Anonymkode: 91c9d...f24 Så hva skal du med Tinder? Anonymkode: f7716...ead
Fjellmannover190 Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai Høres ut som du er ganske ung? Et forhold handler om respekt for partner, og om du ikke respekteres hennes behov eller forstår at hun har vanskelig for å få tillitt til deg når du har Tinder aktiv, så bør du ikke søke forhold
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai Hadde ikke Tinder da vi møttes, men sletta Hinge etter ca. en uke da jeg skjønte at vi begge likte hverandre og det sannsynligvis ville bli oss, var da hadde jeg null interesse av å date andre uansett. Anonymkode: 7195b...3af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå