AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Det er alltid vanskelig å stole på de man dater. 1: fordi man i teorien ikke gjør noe galt ved å rote med andre. Jeg bestemte meg kjapt gor å ikke "kvele" han her. Jeg ville vise at jeg stolte på han. Vi har nå datet I over 2 mnd og er visst nok ekslusive. Jeg spurte han om han rotet med andre, han skrev "å neida er nok bare denne vakre kvinnen her😁" Samtidig er han stille på kveldene ofte. Jeg spurte om vi kunne ringes ikveld. Å ikveld skulle han ha besøk av en snekker (som han kjente). Han er visst der nå også, kl 23:30. Ikke åpnet snap. Jeg tenker ; hva om han har besøk. Jeg orker ikke. Virkelig... hva ville dere gjort? Stolt på han? Og om han ikke ringer da? Vi har en god stemning, aldri diskutert. Anonymkode: 73f98...648 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Da hadde jeg stolt på det inntil jeg hadde grunn til noe annet. At folk har et liv er ikke grunnlag for mistillit i min verden. Anonymkode: bb768...f9d 18 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Hva vil du høre? Alle menn er utro? Ingen menn er til å stole på? Alle menn er voldelige narsissister og psykopater. Menn utnytter kvinner? Dump han ? Anonymkode: 6c88b...9d4 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da hadde jeg stolt på det inntil jeg hadde grunn til noe annet. At folk har et liv er ikke grunnlag for mistillit i min verden. Anonymkode: bb768...f9d Ja du sier mye der! Jeg får velge å stole på han, virker lite sjarmerende å mase på han så ikke nye jeg kan gjøre nå uansett. Han vil sitte med samvittigheten og skyldfølelse om så Anonymkode: 73f98...648
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva vil du høre? Alle menn er utro? Ingen menn er til å stole på? Alle menn er voldelige narsissister og psykopater. Menn utnytter kvinner? Dump han ? Anonymkode: 6c88b...9d4 Jeg ville høre hva andre DAMER ville tenkt i denne settingen. En snekker så sent? Jada, nå var dette en kompis også. Men om ikke han ringer blir jeg nok litt av selv. Regner ikke med snekker anders sover over... Anonymkode: 73f98...648 2
Amy71 Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Usikkerheten er slitsom i begynnelsen av et forhold. Du kan jo også være ærlig med han og si at det gjør deg usikker når han ikke vil høres av på kveldene. Er jo litt rart at han ikke sender god natt melding men 2 måneder er ikke lang tid. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville høre hva andre DAMER ville tenkt i denne settingen. En snekker så sent? Jada, nå var dette en kompis også. Men om ikke han ringer blir jeg nok litt av selv. Regner ikke med snekker anders sover over... Anonymkode: 73f98...648 Det er fridag i morgen. Og om det så ikke var det, kan man vel fortsatt ha besøk litt utpå. Anonymkode: 560de...943 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Håper det er uskyldig. Jeg har blitt veldig brent av forrige forhold og ville ikke klart å stole på den der, og hadde nok av dem grunn skygget banen.. Anonymkode: c711a...d27 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er fridag i morgen. Og om det så ikke var det, kan man vel fortsatt ha besøk litt utpå. Anonymkode: 560de...943 Amy71 skrev (12 minutter siden): Usikkerheten er slitsom i begynnelsen av et forhold. Du kan jo også være ærlig med han og si at det gjør deg usikker når han ikke vil høres av på kveldene. Er jo litt rart at han ikke sender god natt melding men 2 måneder er ikke lang tid. Ja det er veldig slitsomt. Men jeg vil ikke ødelegge noe som kan være fint. Han spør ofte den siste tiden hva jeg gjør, åpner snappene fort, sender også natta mld i ny og ne. Han er ikke den som gir mest av seg selv men det er slitsomt å overtenke hver minste ting. Ligger nok i grunnlag fra alt som har hendt tidligere Anonymkode: 73f98...648
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper det er uskyldig. Jeg har blitt veldig brent av forrige forhold og ville ikke klart å stole på den der, og hadde nok av dem grunn skygget banen.. Anonymkode: c711a...d27 Jeg er enig .... Han hadde visst kaffe med han nå (kl nærmer seg 00) og han spurte hva jeg gjorde. Anonymkode: 73f98...648
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Jeg skrev jeg så på serie. Han skrev bare aha😉 Skrev tilbake "Ringer du ikveld eller ikke?" Jeg er litt rett frem men jeg må vite. Rart om han ikke vil ringe. Er dere enig i dette? Fremtreder jeg riktig? Anonymkode: 73f98...648 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Slutt å stress. Jeg hadde blitt skremt om en date (hvertfall etter bare to mnd) «krevde» at jeg skulle ringe på kvelden selv om jeg sa jeg hadde besøk. Han har en kompis på besøk som også er snekker. De snakker sikkert og har det koselig sammen. La ham være. Han ringer om han har tid før han skal legge seg. Og om han ikke ringer er han nok i seng og er klar og giret på å få snakke med deg i morgen. Du må roe ned litt så du ikke kveler fyren. Har du dårlige erfaringer tidligere kan du ikke legge disse tingene på han. Han har jo ikke gjort noe galt. Dette er noe du må jobbe med deg selv Anonymkode: e38ce...e9d 11 1
Sniff76 Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skrev jeg så på serie. Han skrev bare aha😉 Skrev tilbake "Ringer du ikveld eller ikke?" Jeg er litt rett frem men jeg må vite. Rart om han ikke vil ringe. Er dere enig i dette? Fremtreder jeg riktig? Anonymkode: 73f98...648 Han svarte kort "aha" fordi han har besøk. Det er midnatt og han har fortsatt besøk, hvorfor skal han ringe så sent egentlig, han har kanskje besøk en time eller to til for alt du vet. Ring ham i morgen i steden 😊 Pass på å gi ham space for jeg hadde følt meg litt kvalt hvis jeg var ham. 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Slutt å stress. Jeg hadde blitt skremt om en date (hvertfall etter bare to mnd) «krevde» at jeg skulle ringe på kvelden selv om jeg sa jeg hadde besøk. Han har en kompis på besøk som også er snekker. De snakker sikkert og har det koselig sammen. La ham være. Han ringer om han har tid før han skal legge seg. Og om han ikke ringer er han nok i seng og er klar og giret på å få snakke med deg i morgen. Du må roe ned litt så du ikke kveler fyren. Har du dårlige erfaringer tidligere kan du ikke legge disse tingene på han. Han har jo ikke gjort noe galt. Dette er noe du må jobbe med deg selv Anonymkode: e38ce...e9d Han har fortsatt tinder ser du, så jeg tanken der er litt med på å overtenke. Han har sagt han skal slette etterhvert men fortsatt ikke gjort det. Jeg legger meg så får det være med ringingen. Anonymkode: 73f98...648 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai Sniff76 skrev (Akkurat nå): Han svarte kort "aha" fordi han har besøk. Det er midnatt og han har fortsatt besøk, hvorfor skal han ringe så sent egentlig, han har kanskje besøk en time eller to til for alt du vet. Ring ham i morgen i steden 😊 Pass på å gi ham space for jeg hadde følt meg litt kvalt hvis jeg var ham. Var det frekt av meg om han fortsatt hadde tinder? Anonymkode: 73f98...648
AnonymBruker Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Håper det er uskyldig. Jeg har blitt veldig brent av forrige forhold og ville ikke klart å stole på den der, og hadde nok av dem grunn skygget banen.. Anonymkode: c711a...d27 Da er du lik meg Anonymkode: 73f98...648
Sniff76 Skrevet 28. mai #17 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var det frekt av meg om han fortsatt hadde tinder? Anonymkode: 73f98...648 Skjønner ikke helt hva du spør om 😊Får han ikke lov til å ha Tinder? Jeg er nok litt for gammel til de mellomstadiene i forhold som har blitt så vanlige. Man skal være "eksklusive", men ikke stille samme krav og forventninger til hverandre som hvis man er kjærester. Men det har lett for å bli vanskelige følelser for den ene parten. For meg er sånne ting enklere hvis man dater en periode og så blir kjærester. Funker det ikke, kan man jo gjøre det slutt 😅 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #18 Skrevet 28. mai Sniff76 skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt hva du spør om 😊Får han ikke lov til å ha Tinder? Jeg er nok litt for gammel til de mellomstadiene i forhold som har blitt så vanlige. Man skal være "eksklusive", men ikke stille samme krav og forventninger til hverandre som hvis man er kjærester. Men det har lett for å bli vanskelige følelser for den ene parten. For meg er sånne ting enklere hvis man dater en periode og så blir kjærester. Funker det ikke, kan man jo gjøre det slutt 😅 Forstår bare ikke hensikten. Og ikke minst at jeg bruker min tid av følelser på han om han oppriktig ikke er interessert. Og klart jeg hadde dumpet han om han var med ei annen ei. Jeg er desverre litt for sjalu til alt dette, kunne gjerne hatt noe av deg der. Anonymkode: 73f98...648
Sniff76 Skrevet 28. mai #19 Skrevet 28. mai Ja det er derfor jeg ikke hadde orket de eksklusive-greiene selv heller 😅 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #20 Skrevet 28. mai Sniff76 skrev (4 minutter siden): Ja det er derfor jeg ikke hadde orket de eksklusive-greiene selv heller 😅 Natta for meg her. Han kunne i det minste gitt et lite sånn " ringer deg imorgen opplegg". Kjedelig å tenke og tenke. Kjip tanke om det er ei annen fri hos han nå... Anonymkode: 73f98...648 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå