AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Hvordan kobler jeg Netflix til høretelefonen min? Nå kommer den kun på høytaler. Anonymkode: 24c3f...553
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Mener du hodetelefon? Hvilken enhet er det du bruker? Har du bluetooth-hodetelefon eller koblet hodetelefonen til enheten du spiller av netflix på? Anonymkode: 6a50d...9a6
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 19.00): Mener du hodetelefon? Hvilken enhet er det du bruker? Har du bluetooth-hodetelefon eller koblet hodetelefonen til enheten du spiller av netflix på? Anonymkode: 6a50d...9a6 Bloetooth. Ja hodetelefon mener jeg. Anonymkode: 24c3f...553
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Hvordan kobler jeg til hodetelefon da? Jeg har iPhone som nettverket og deler derfra. iPhone virker med hodetelefon men ikke på iPad. Og jeg husker ikke hvordan jeg kobla hodetelefonen til iPhone da den er gammel. Anonymkode: 24c3f...553
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Her er en guide til hvordan koble til bluetooth-enheter til iPhone/iPad: https://support.apple.com/en-us/105108 Anonymkode: 2440f...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå