AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Vi fikk plutselig invitasjon til et bryllup vi ikke hadde regnet med, og jeg har det nå litt travelt med å finne kjole. Hvilke nettbutikker kan ha en fin kjole til et bryllup? Det er snakk om et strandbryllup i et varmt land, så noe lett og sommerlig. Har sett raskt innom Zalando, men var mye tungt og skinnende i avd. selskapskjoler😅 Anonymkode: c600b...1e5
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai På Floyd kan du gå inn og velge Kategori: Kjole til bryllup / eller Festkjoler / eller Sommerkjoler FLOYD.no | Dameklær på nett | Nyheter hver uke Så kan du velge materiale, som du kanskje vil ha i viskose, lin eller bomull, siden det er varmt ☺️ Ellos har tilsvarende, at man kan velge materiale (via filter) og kategori: Kjoler dame – Shopp lekre kjoler fra Ellos Match klær har ikke valg på materiale (som jeg kan se i farten i hvert fall), men de har ikke flere kjoler enn at man kan se på hele listen: Kjoler & Skjørt | MATCH nettbutikk Og hos Part Two kan man velge anledning: parttwo.com/nb-no/shop/dress-guide Lykke til med å lete etter den perfekte kjolen, håper du finner den! 💚👗👒 Husk at du gjerne kan bruke en hatt, både for å kle opp kjolen og for å kanskje få litt skygge (alt ettersom hvilken type hatt du velger) 🥰 Anonymkode: 0a484...f19
Roci Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Jeg ville også foreslå Floyd, du kan også sjekke Boozt, B-young og Other Stories. Et råd jeg vil gi deg, TS, er å unngå polyester og tilsvarende syntetiske stoffer, de blir fryktelig klamme i varmen. Et strandbryllup er gjerne litt mer uformelt, så se etter kjoler i tynn bomull, lin, silke eller viskose🙂 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Lønnen seg å skrive dress code da det vil påvirke anbefalingen. Jeg ville sett etter en bohemsk men pyntet maxi kjole i naturmateriale. Gjerne silke viss det ikke er over budsjett Anonymkode: 89dd7...137 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-liny-ori-offwhite-blue kanskje noe sånt? (Ikke den billigste kjolen, men jeg elsker kjoler man kan bruke i veldig mange ulike anledninger avhengig av om man har noe over osv. Anonymkode: 4ffe4...357
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Villoid.no har massevis av kjoler. Anonymkode: 7d3d5...bef 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-liny-ori-offwhite-blue kanskje noe sånt? (Ikke den billigste kjolen, men jeg elsker kjoler man kan bruke i veldig mange ulike anledninger avhengig av om man har noe over osv. Anonymkode: 4ffe4...357 Den er jo 100% plast, det er ikke komfortabelt i varmen😬 Anonymkode: 31878...ea9 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai Jeg er veldig glad i missmaya kjoler, flere av de er i lin og bomull. Anonymkode: 3ce03...6fb
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai Enig med flere over her, hold deg unna kunststoffer. Kjolen det er lenket til over her er 100% polyester, og selv om den ser lett og sommerlig ut, så kommer du til å renne bort av svette i en sånn kjole. Jeg vet ikke hva slags stil du har, men både ByTimo og Pia Tjelta bruker å ha kjoler i naturmaterialer. Både knekorte og lange, sommerlige og fine, uten at det ser ut som strandkjoler. Missmaya var også et godt forslag. Ta kanskje en titt på Zalando. Der kan du sortere på materialer. Men pass da på at kjolen du liker er i 100% naturmaterialer, og ikke er blandet ut med kunststoffer. Anonymkode: aa7dc...821
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Tusen takk for alle tips! Bryllupet er på en veldig formell venue, men uten en spesiell dresscode. Selve bryllupet vil foregå i stekende varme på stranda, og det gjør liksom valget av kjole litt vanskelig. Tenker typ maxikjole som ikke når helt ned til bakken (sand), kan ikke være i sateng/silke eller polyester. Tusen takk for alle tips! Skal sjekke ut butikkene😍 Anonymkode: c600b...1e5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 17.37): Vi fikk plutselig invitasjon til et bryllup vi ikke hadde regnet med, og jeg har det nå litt travelt med å finne kjole. Hvilke nettbutikker kan ha en fin kjole til et bryllup? Det er snakk om et strandbryllup i et varmt land, så noe lett og sommerlig. Har sett raskt innom Zalando, men var mye tungt og skinnende i avd. selskapskjoler😅 Anonymkode: c600b...1e5 Søk på sommerkjole på Zalando så får du opp fine lette kjoler😊 Anonymkode: a1f75...c47
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai Lang kjole Kort kjole Sommerlig Klassisk Rosa lang Rosa kort og søt Anonymkode: 89622...c68
AnonymBruker Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Lang kjole Kort kjole Sommerlig Klassisk Rosa lang Rosa kort og søt Anonymkode: 89622...c68 100% plastikk er ikke det TS hverken ønsker eller trenger i varmen. Anonymkode: 60d37...db4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai Floyd har en del fine kjoler, By Timo, By Malina og Villoid, Camilla Pihl kan ha noe. Kommer jo mye an på hvilken prisklasse du er ute etter Anonymkode: dd533...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #17 Skrevet 31. mai LiseTV skrev (På 28.5.2025 den 21.18): Prøv Temu eller LTB Plastskjole i plast, full av gift, i bryllup 😳 Anonymkode: 766ab...b6f 2 1
Myml1 Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai https://villoid.no/products/eila-print-dress-lt-orange-mix?_gl=1*wal4el*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjw0erBBhDTARIsAKO8iqRBa1fSFjcisQ9D2frya7_r4jVgFF7sz6cdX1Lu1U3rFG-qk8xznVYaAlKiEALw_wcB&gbraid=0AAAAADAIC8_zsox_JN-k_UhRR_H9RRmoI Den er dyr, men i behagelig materiale for varmen
AnonymBruker Skrevet 31. mai #19 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Lang kjole Kort kjole Sommerlig Klassisk Rosa lang Rosa kort og søt Anonymkode: 89622...c68 «It’s just polyester» og 1 i nylon🥴 Anonymkode: 1fd41...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #20 Skrevet 31. mai Jeg synes denne var helt fantastisk: https://www.zalando.no/fabienne-chapot-liliana-dress-ballkjole-tangerinepink-darli-fah21c07r-h11.html Her er en til som er kul: https://www.zalando.no/rodebjer-alana-blurry-maxikjole-red-rd421c029-g11.html Denne er skambillig, men passer til formelt strandbryllup, og særlig hvis man styler den med et fint "festkjolebelte" over sømmen i midjen: https://www.zalando.no/vila-vimesa-maxidress-maxikjole-brick-dust-v1021c2gt-g11.html Anonymkode: c20df...e3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå