AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Hvordan finne menn som kun er interessert i faste treff? Som ikke handler om en romantisk relasjon Anonymkode: 8aa60...1cd
GrønnNellik68 Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Enkleste i verden er jo det alle menn vil ha. Så hvor har du bodd siste 5 åra? 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai De er de enkleste å finne. Hvor lenge ser du for deg at det skal vare da? Siden du sliter med å finne det. Anonymkode: 8e9c6...462 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai GrønnNellik68 skrev (13 minutter siden): Enkleste i verden er jo det alle menn vil ha. Så hvor har du bodd siste 5 åra? Ikke det inntrykket jeg har. Men føler denne typen relasjon passer meg best for øyeblikket. Har bodd i forhold haha Anonymkode: 8aa60...1cd
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De er de enkleste å finne. Hvor lenge ser du for deg at det skal vare da? Siden du sliter med å finne det. Anonymkode: 8e9c6...462 Får vel bare starte å se meg litt rundt. Vet ikke, bare at det er fleksibelt og at man gjør det så lenge man koser seg Anonymkode: 8aa60...1cd
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Det er bare å opprette en profil på tinder det. Anonymkode: 7dcf7...ca3
carlberner1 Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan finne menn som kun er interessert i faste treff? Som ikke handler om en romantisk relasjon Anonymkode: 8aa60...1cd Prat med folk! Helst menn siden det er en slik du er interessert i. Vær forberedt på å bruke litt tid på det og ikke regn med full pott første dag/gang/natt. Sørg heller for å legge opp til å treffes igjen og det trenger ikke være ved å dele ut telefonnummer i hytt&pine. Vær oppmerksom og direkte, ikke pågående eller upassende direkte, men ærlig hvis du syns det er noe å satse på. Legg så til at begge risikerer å bli forelsket. Det er ikke sååå lett å baaare pule AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er bare å opprette en profil på tinder det. Anonymkode: 7dcf7...ca3 Ikke det jeg har lest og hørt. Det virker som en "one shot only" de der greiene på nett med tilhørende bommerter, glem dem. 1
GrønnNellik68 Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke det inntrykket jeg har. Men føler denne typen relasjon passer meg best for øyeblikket. Har bodd i forhold haha Anonymkode: 8aa60...1cd Motsatt her.. vasset i sextilbud men aldri noe mer
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai Jeg møtte min ff på et nettsted som likner litt på Tinder. Vi møtes et par ganger i måneden for sinnsykt deilig sex og sånn har vi holdt på et års tid. Drømmesituasjon for oss begge, håper du finner noe liknende. Anonymkode: 9277a...051 1
feliek54 Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai GrønnNellik68 skrev (På 28.5.2025 den 17.15): Enkleste i verden er jo det alle menn vil ha. Så hvor har du bodd siste 5 åra? Er ikke enkelt om en ønsker det diskre og hemmelig
GrønnNellik68 Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai feliek54 skrev (4 timer siden): Er ikke enkelt om en ønsker det diskre og hemmelig Joda fleste vil gjemme meg bort. Komme rett hjem til meg og knulle og så rett hjem. Turn off
AnonymBruker Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 17.06): Hvordan finne menn som kun er interessert i faste treff? Som ikke handler om en romantisk relasjon Anonymkode: 8aa60...1cd antar du er kvinne? si til en mann som er singel at du vil knulle ham. tipper det duger. Anonymkode: 030d9...e1e
feliek54 Skrevet 31. mai #13 Skrevet 31. mai GrønnNellik68 skrev (12 timer siden): Joda fleste vil gjemme meg bort. Komme rett hjem til meg og knulle og så rett hjem. Turn off ok jeg kan forstå deg
AnonymBruker Skrevet 31. mai #14 Skrevet 31. mai GrønnNellik68 skrev (12 timer siden): Joda fleste vil gjemme meg bort. Komme rett hjem til meg og knulle og så rett hjem. Turn off Mhm. Jeg vil ha faste treff. Ikke treffe en ny en to ganger i måneden liksom. Virker som at menn blir litt turned off av at man er like frakoblet som dem. De vil at damen skal være gal etter å please dem og ha gode sosiale skills. Jeg har liksom lyst til å være like ræva som dem. Tråkke i salaten, være ‘morsom’. Anonymkode: 1d825...58e 1
Snok1 Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai Jeg har gjennom årene hatt flere ikke-romantiske sexvenner. De dukker opp i de merkeligste situasjoner. Det gjelder bare å være oppmerksom på signaler. Lykke til, TS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå