AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Hei. Jeg begynner å spotte på dag 10 dpo og får mensen dag 12. vi har vært prøvere i seks mnd og det er muligens dette som er grunnen til at det ikke har gått. Jeg fikk derfor progesteron stikkpiller som skal settes 1-2 dpo og utover. Er det noen som har noen solskinnshistorier å dele ang dette? 😊 jeg har flere barn og har alltid hatt mensen på dag tolv, men tror den spottingen er ny. Tok ut spiral i desember. Anonymkode: 0131a...91a
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Jeg begynner å spotte på dag 10 dpo og får mensen dag 12. vi har vært prøvere i seks mnd og det er muligens dette som er grunnen til at det ikke har gått. Jeg fikk derfor progesteron stikkpiller som skal settes 1-2 dpo og utover. Er det noen som har noen solskinnshistorier å dele ang dette? 😊 jeg har flere barn og har alltid hatt mensen på dag tolv, men tror den spottingen er ny. Tok ut spiral i desember. Anonymkode: 0131a...91a Sliter med akkurat det samme etter uttak av spiral i september!!. Spotter 5-6 dager før mensen kommer. Var aldri problem før spiral og har 2 barn som gikk som en lek å lage 😅 Anonymkode: 66980...7c8
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sliter med akkurat det samme etter uttak av spiral i september!!. Spotter 5-6 dager før mensen kommer. Var aldri problem før spiral og har 2 barn som gikk som en lek å lage 😅 Anonymkode: 66980...7c8 Så rart altså. Hvor gammel er du? jeg er 35 år. Har ellers regelmessig menstruasjon på 28 dagers syklus. Leste at det kan være normalt med progesteron og østrogenvariasjoner i opptil 6 mnd etter uttak av spiral men min gyn mente at det ikke stemte fordi hormonspiral beskytter livmor og syklus skal derfor raskt normaliseres. Har du fått progesteron stikkpiller? Veldig spent på om dette hjelper. De første to barna satt på første og andre prøverunde så dette er veldig rart 🙈 Anonymkode: 0131a...91a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå