Gå til innhold

Ee det noen her som handler Camilla Pihl?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke hun designer alt dette? Hun har vel bare satt navnet sitt på som andre influensere? Er det produsert i Kina?

Anonymkode: 1399c...65d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

jeg vurderer kjøpe den Taylor jeansen - har du prøvd/har den? 

har en venninne som har en skinnjakke fra henne, den er nå sikkert 5 år og like pen og mye brukt så jeg tror deg når du sier det er kvalitet.. 

Anonymkode: 05e9a...a5d

Har Taylorjeansen i blå vask, kjøpte den på Vakre Vene, de kjører kunderabatt innimellom som du kan bruke på alle produkter. Syns 1800 kr for ei bukse er MYE, men de er skikkelig fine og holder godt på fasong. 

Anonymkode: 91196...c2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vel ikke hun designer alt dette? Hun har vel bare satt navnet sitt på som andre influensere? Er det produsert i Kina?

Anonymkode: 1399c...65d

Sitat

Hudpleieprodusenter mesteparten av hudpleien i Sør-Korea på grunn av deres ledende rolle innen innovasjon, ingredienser og påføringsmåter. Klærne produseres via Holzweiler's kanaler

Holzweiler produseres i ulike land, avhengig av produktkategorien og materialet. Skjerf produseres i Italia, mens klær og yttertøy kan produseres i blant annet Portugal, Kina, Tyrkia og andre land. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har Taylorjeansen i blå vask, kjøpte den på Vakre Vene, de kjører kunderabatt innimellom som du kan bruke på alle produkter. Syns 1800 kr for ei bukse er MYE, men de er skikkelig fine og holder godt på fasong. 

jeg bruker XS/36 til vanlig, noen ganger 34 - syns den måletqabellen var litt vrien da den virker litt lang? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvilke klær, hudoleie, interiørprodukter bruker dere som er så negative til dette merket i denne tråden da som er bedre og som dere vet at designerene selv bruker? 

Jeg har bare prøvd noen få av hudpleieproduktene fra CP, men ingen av de gjorde noe for min hud, samt at de inneholder mer parfyme enn hva jeg foretrekker. Jeg vet hva som fungerer for min hud, hvilke aktive ingredienser jeg tåler og vil ha i hudpleierutinen min og hva jeg liker, og har funnet en sammensetning av produkter fra både rimelige og litt dyrere merker som passer mine behov. 

Som sagt handler det ikke om at produktene fra CP er dårlige, men jeg mener at det finnes produkter som er bedre, til samme eller lavere pris.

Hvis vi f.eks. tar CP Skincare Active Refine Booster, så er dette et antioksidantserum som i tillegg til 20% niacinamide, inneholder serumet acetyl glucosamine, som er en skånsom eksfoliant, tilfører fukt og jevner ut hudtonen. Serumet inneholder også glyserin og panthenol, som er fuktighetsgivende. I tillegg inneholder det ganske mye parfyme, samt et duftstoff kalt limonene, som kan irritere sensitiv hud.

Paula's Choice har et liknende serum, faktisk er de 5 første ingrediensene omtrent identiske med serumet fra CP. Dette serumet er parfymefritt, og inneholder også en skånsom form for C-vitamin i tillegg til lakrisrotekstrakt, som virker beroligende på huden, noe som er en fordel å kombinere med aktive ingredienser som niacinamide og c-vitamin. De to antioksidantene utfyller også hverandre på en fin måte. 

Et tredje alternativ er TirTir Niacinamide 20% Serum, som i tillegg til niacinamide inneholder 2% Alpha Arbutin som reduserer pigmenteringer, 0,3 % retinol samt glutatione, som også er en effektiv antioksidant. Kombinasjonen niacinamide, alpha arbutin og retinol er også svært effektiv for å jevne ut hudtonen og redusere pigmenteringer. Inneholder ikke parfyme.

Prismessig sett er PC det dyreste produktet med en normalpris på 680,-kr. CP koster 549,- mens TirTir er desidert rimeligst med sine rundt 300,- kr. (varierer fra 276,- til 344,-,). Basert på ingrediensene, ville CP ha vært mitt siste valg av disse.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan dere evt dele erfaringer dere har? Tenker på kvaliteten og opplevelsen av hele spekteret, smykkene hudpleieproduktene, klærne og interiøret liksom.

Jeg har så lyst å bestille en bukse for eksepel, men her jeg bor er det ingen som selger dette merket så man får ikk prøvd det på.. SEr at cubus nå selger deler av kosmetikk linjen for eksempel og at enkelte kid butikker nå tar inn interiør men ikke her, ikke ennå.. Så hvis du har en erfaring vil jeg gjerne høre den ❤️ 

Flere nettbutikker som selger klærne fra CP😊

Anonymkode: 80be9...d59

Skrevet

Veldig fornøyd med klærene derfra, fine snitt og god kvalitet. Har f.eks Billie jeans i begge farger, elsker den. Har også et par øredobber, veldig fine. Flawlessmascara liker jeg også. Har derimot absolutt ikke vært fornøyd med sengesett (selges på kid) - ble stor rift med engang, elendig kvalitet. Gardinene var heller ikke bra, så slumsete ut. Kjøpte også en type stråveske med plast på innsiden der hele plasten løsna og revna etter litt bruk. Så veldig variert erfaring men som sagt - klærene er topp, kjøper gjerne mer derfra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
EmiraFrost skrev (14 timer siden):

Veldig fornøyd med klærene derfra, fine snitt og god kvalitet. Har f.eks Billie jeans i begge farger, elsker den.

- klærene er topp, kjøper gjerne mer derfra. 

Vil du også si det er helt normale størrelser sammenlignet med andre merker? Altså at en 36 er en 36 liksom? Noen av de nettbutikkene som evt har min størrelse virker som om de har litt tungvindt returordning så fint å få det riktig på første forsøk evt..

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vil du også si det er helt normale størrelser sammenlignet med andre merker? Altså at en 36 er en 36 liksom? Noen av de nettbutikkene som evt har min størrelse virker som om de har litt tungvindt returordning så fint å få det riktig på første forsøk evt..

Ja, Billie jeansen er normal i størrelsen, heller litt store syns jeg. Vier seg også ut litt ved bruk. 

Endret av EmiraFrost
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lingardinene hennes fra Kid. Godt fornøyd med dem. Likte ikke sminken hennes, bb eller cc-cream, husker ikke helt.

Synes hun lager fine kjoler, men til en litt for stiv pris til bruksområde. Føler ByTimo er mer anvendelig/verdt prisen. 

Anonymkode: 576ff...7c1

Skrevet

Likar og har denne frå Camilla Pihl, forsøk den 🙂👍

5aeada7139686a79435e9b60b3726d3e938ce9a0.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte et gulvteppe fra merket hennes på salg. Forventet lite - men jeg opplever at det er god kvalitet og vurderer å handle flere tekstiler. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 12.43):

jeg bruker XS/36 til vanlig, noen ganger 34 - syns den måletqabellen var litt vrien da den virker litt lang? 

De kommer i to modeller, en som har regular lengde på beina og en som har ekstra lange bein. Jeg har regular lengde som passer beina mine bra. Ca 32 i lengde vil jeg si. Har buksa i str 38, vil si den er normal i størrelsen. 

AnonymBruker
Skrevet
EmiraFrost skrev (På 29.5.2025 den 22.57):

Ja, Billie jeansen er normal i størrelsen, heller litt store syns jeg. Vier seg også ut litt ved bruk. 

Billie syntes jeg var digre, og jeg må ned hvertfall 2 størrelser i forhold til Luca. Men det kan ha med kroppsfasong å gjøre. 

Jeg har interiør og klær fra henne, er over snittet opptatt av kvalitet og er godt fornøyd! Har ikke veldig mange plagg, men er veldig fornøyd med jeansen. Har også en bluse jeg ikke har noe å utsette på. 

Sminke og hudpleie kjøper jeg fra mer anerkjente produsenter, tror ikke hun er helt i toppsjiktet der.

Anonymkode: 30767...0bc

AnonymBruker
Skrevet

Hvem?

Hva?

Nei.

Et menneske som setter navnet sitt på gulvtepper og solkrem høres ikke ut som et kvalitetsstempel for meg. 

Anonymkode: 5dc68...c7e

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mascara fra henne, og har et par kjoler. Mascaraen er bra og klærne har fint snitt til min kropp. Jeg har aldri fulgt henne eller ante at hun var influenser da jeg kjøpte produktene. 
Sånn er det i dag, de fleste som selger noe er influensere. Jeg har ikke et mål om at er du på sosialemedier da skal jeg i alle fall ikke kjøpe noe av deg, eller da er alt dårlig. For det er selvfølgelig ikke slik

Anonymkode: f3d1b...e7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem?

Hva?

Nei.

Et menneske som setter navnet sitt på gulvtepper og solkrem høres ikke ut som et kvalitetsstempel for meg. 

Anonymkode: 5dc68...c7e

Det er litt dumt å uttale seg om kvaliteten på noe man ikke har erfaring med..? 

Anonymkode: 30767...0bc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...