Gå til innhold

Hva skjedde? Plutselig 360 av fyren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr på datingapp. Vi dro på middagsdate på første date, satt å pratet i 4 timer før han kjørte meg hjem og avtalte ny date. Date to ble på en lørdagskveld, vi dro igjen på middag og bowling, kjørte meg hjem og avtalte 3 date. Sa han føler jeg er spesiell og tekstet meg rett etter daten hver gang. 3 date spilte vi padel, spiste middag i parken etterpå og han kjørte meg hjem, sa han vil ses igjen. Mellom datene mottok jeg snap og meldinger, ingen store samtaler men han holdt kontakten hver dag. Jeg reagerte på at han ikke kysset meg på 3 date, men han tekstet meg og ga komplimenter, fine ikke seksuelle. Han ga meg et søtt kallenavn også. 

Plutselig sier han før 4 date at vi må ta en prat om hva vi ser for oss. Jeg tenkte det var da tidlig å gjøre, da vi ikke engang har kysset enda. Kun møttes 3 ganger. Så møtte vi 4 date på en lørdag og da vi kom til dessert så tok jeg opp det at han ville snakke om oss. 

Da kom alle slags mulige unnskyldning dere kan tenke dere, vi bor i stor avstand, det er mye med jobben og at han å gå all inn blir vanskelig akkurat nå. Jeg har ikke lagt noe press her, koste meg med dating jeg, og han som initierte. 

Her sitter jeg forvirret, begynte virkelig like fyren da jeg kun dater en om gangen og vi holdt på i 6 uker, jeg har barn fra før og det sto det også tydelig på profilen min. Så møttes hver andre uke. 

Hvorfor kysset han meg aldri? Og hvorfor stresset han så fælt med all in eller ikke avgjørelsen? 😅 og hvorfor la han inn så mye energi over så mange uker? 

Anonymkode: 33e5b...068

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ga det en sjanse, men følte ikke noe kjemi/tiltrekning. 

Anonymkode: 0012d...f33

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Han datet flere samtidig, og brått ble det bedre klaff med en eller flere av de. 

Anonymkode: cfa21...1a8

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han ga det en sjanse, men følte ikke noe kjemi/tiltrekning. 

Men etter første date sendte han melding og sa at du ser veldig bra ut. Og etter andre date sa han du er vakker og føler du er spesiell. Og ville på 3 date med meg. Og etter 3 date sa han også masse fint blant annet kallenavnet han ga meg. Og alle våre date varte i 4-5 timer. Da vi hadde masse å prate om. På 3 date mens vi spilte padel, sa han at dette skal vi gjøre masse av fremover 🥲 

og jeg vet at jeg er en vakker dame, har aldri noen problem med å ikke bli likt av menn utseendemessig. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men etter første date sendte han melding og sa at du ser veldig bra ut. Og etter andre date sa han du er vakker og føler du er spesiell. Og ville på 3 date med meg. Og etter 3 date sa han også masse fint blant annet kallenavnet han ga meg. Og alle våre date varte i 4-5 timer. Da vi hadde masse å prate om. På 3 date mens vi spilte padel, sa han at dette skal vi gjøre masse av fremover 🥲 

og jeg vet at jeg er en vakker dame, har aldri noen problem med å ikke bli likt av menn utseendemessig. 

Det at du er pen har ingen ting med personkjemi å gjøre. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

180 mener du

Anonymkode: adb1e...6f0

• Liker 17
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Kjemien manglet for et seriøst forhold da. Bedre å få vite det nå.

Anonymkode: b66ad...16a

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig usikker her. Det kan være usikkerhet fra hans side, at han ikke tror det vil holde. (Overraskende mange menn er redd for å bli dumpet av en dame de føler er for fin for de)

Han kan møte flere om gangen. Han kan være for ferskt ut fra et annet forhold eller han har bare ikke følelser. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det at du er pen har ingen ting med personkjemi å gjøre. 

Nei men hvilken mann vil treffe deg 3 ganger men ikke engang kysse deg? Men kjøre 3 timer for å treffe deg og spandere middag det vil han gjerne. Og holde kontakt hver dag i 2 uker mellom treff hver gang også. Make it make sense. Personkjemi finner man lett ut av 1-2 dates. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg møtte en fyr på datingapp. Vi dro på middagsdate på første date, satt å pratet i 4 timer før han kjørte meg hjem og avtalte ny date. Date to ble på en lørdagskveld, vi dro igjen på middag og bowling, kjørte meg hjem og avtalte 3 date. Sa han føler jeg er spesiell og tekstet meg rett etter daten hver gang. 3 date spilte vi padel, spiste middag i parken etterpå og han kjørte meg hjem, sa han vil ses igjen. Mellom datene mottok jeg snap og meldinger, ingen store samtaler men han holdt kontakten hver dag. Jeg reagerte på at han ikke kysset meg på 3 date, men han tekstet meg og ga komplimenter, fine ikke seksuelle. Han ga meg et søtt kallenavn også. 

Plutselig sier han før 4 date at vi må ta en prat om hva vi ser for oss. Jeg tenkte det var da tidlig å gjøre, da vi ikke engang har kysset enda. Kun møttes 3 ganger. Så møtte vi 4 date på en lørdag og da vi kom til dessert så tok jeg opp det at han ville snakke om oss. 

Da kom alle slags mulige unnskyldning dere kan tenke dere, vi bor i stor avstand, det er mye med jobben og at han å gå all inn blir vanskelig akkurat nå. Jeg har ikke lagt noe press her, koste meg med dating jeg, og han som initierte. 

Her sitter jeg forvirret, begynte virkelig like fyren da jeg kun dater en om gangen og vi holdt på i 6 uker, jeg har barn fra før og det sto det også tydelig på profilen min. Så møttes hver andre uke. 

Hvorfor kysset han meg aldri? Og hvorfor stresset han så fælt med all in eller ikke avgjørelsen? 😅 og hvorfor la han inn så mye energi over så mange uker? 

Han ble vel forvirret over at du ikke kysset ham. Hvorfor gjorde du ikke det?

Anonymkode: 8e3d8...131

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (1 minutt siden):

Veldig usikker her. Det kan være usikkerhet fra hans side, at han ikke tror det vil holde. (Overraskende mange menn er redd for å bli dumpet av en dame de føler er for fin for de)

Han kan møte flere om gangen. Han kan være for ferskt ut fra et annet forhold eller han har bare ikke følelser. 

Ja holder vel en knapp på usikkerhet jeg også. Da vi har avstand mellom oss og jeg har barn. Han visste jo det før han spurte meg på første date, da alt står på profilen min. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei men hvilken mann vil treffe deg 3 ganger men ikke engang kysse deg? Men kjøre 3 timer for å treffe deg og spandere middag det vil han gjerne. Og holde kontakt hver dag i 2 uker mellom treff hver gang også. Make it make sense. Personkjemi finner man lett ut av 1-2 dates. 

Han trengte vel tre dater for å bli sikker på at det manglet noe, da. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ble vel forvirret over at du ikke kysset ham. Hvorfor gjorde du ikke det?

Anonymkode: 8e3d8...131

Det ble han nok ikke, jeg sa før samtalen på 4 date at jeg ønsker å fortsette å treffes. Han sa det samme, men så snudde alt under selve samtalen. 

Skrevet

Hvorfor kysset ikke du ham? Du synes det er rart at han ikke gjorde det, men du gjorde det ikke selv heller 🤷‍♂️

360 er en full sirkel, 180 er en halv 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja holder vel en knapp på usikkerhet jeg også. Da vi har avstand mellom oss og jeg har barn. Han visste jo det før han spurte meg på første date, da alt står på profilen min. 

Tenker at usikkerhet kan svare ut mye, spesielt når han ikke kysset deg. Tok han på deg eller initierte han kroppskontakt? 

Tenker også at han ikke sier hva det er før du spør også viser noe usikkerhet. Tok han initiativ eller avgjørelser?

Om han er usikker, så vil du nok ikke få et svar på om du spør om det var noe spesifikk som skjedde.

Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Høres ut som om han la inn innsats for å bli kjent med deg, men gjengjeldte du det? Sa du at du likte han, synes han var fin, initierte meldinger eller ga han et søtt kallenavn tilbake? Du kunne initiert kyss og? Lot du han spandere uten å stille spørsmål om du kunne spandere ved neste møte/lage middag f eks? Om han tok all initiativ uten å få noe særlig igjen er det klart han mister interessen. Utseende betyr lite om man ikke har et nogenlunde likestilt forhold.  Han ønsker nok et forhold som ikke er ensidig. Intrykket du gir her er at du er litt high maintanance, og forventer at han skal gjøre alt.

Endret av anonymLala
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

360 er nesten til å bli svimmel av.

Anonymkode: bfb77...6bf

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (1 minutt siden):

Høres ut som om han la inn innsats for å bli kjent med deg, men gjengjeldte du det? Sa du at du likte han, synes han var fin, initierte meldinger eller ga han et søtt kallenavn tilbake? Du kunne initiert kyss og? Om han tok all initiativ uten å få noe særlig igjen er det klart han mister interessen. Han ønsker nok et forhold som ikke er ensidig. 

Ja jeg gjorde alt det. Utenom kyss initiativ. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han likte deg, men at noe manglet, så prøvde han hardt, med kallenavn og det hele, men kjemien stemte ikke, og han lot deg gå. 

Anonymkode: 80024...374

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

ts her,

Jeg tror han rett og slett må ha møtt en annen som det klaffet mer med og dermed møtte meg for 4 date for å avslutte med masse unnskyldninger. Er nok noe så enkelt. Han likte nok selskapet mitt og koste seg derfor la inn innsatsen. Men så skjønte han at mer blir det ikke så beste er å avslutte her og fortsette med hun/de andre. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...