AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Jeg spurte på Jodel om det er rart at jeg møtte kjæresten som 20 og han som 26 år. Jeg er 21 nå og han 27, og vi er fortsatt sammen. Spurte ikke fordi jeg selv har tenkt det, men fordi jeg så en annen Jodel hvor noen så ned på det. Fikk massevis av kommentarer på hvor taper han er, hvor rart det er, ikke innafor, at dette definitivt var noe folk reagerer på. Jeg sitter her med klump i magen nå og lurer på om det er jeg som er rar her. Jeg trodde dette var vanlig, men nå skammer jeg meg og blir flau av å tenke på hva andre sier om typen bak ryggen min. Er dette internettroll som tuller med meg, eller en reell representasjon for hva mannen i gata tenker? Ikke en god følelse å få høre at mange vil tenke typen min er creep og rar. Anonymkode: e53c9...d7a
Daisy-love Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Seks år går normalt veldig fint. At du var 20 når dere ble sammen gjør at begge var voksne og ferdig med videregående. Litt annerledes om en som er ferdig med studiene dater en videregåendeelev, men sånn er det jo ikke her (antar jeg). Flere i min krets har enda større gap, og aldri tenkt noe over det. Ta det som troll, og folk som vil lage guffe, og kos deg med kjæresten 🩵 Så lenge dere har det bra, så er det det viktigste 🩵 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Kun tapere på nettet omtrent ignorer. Anonymkode: 13bab...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg spurte på Jodel om det er rart at jeg møtte kjæresten som 20 og han som 26 år. Jeg er 21 nå og han 27, og vi er fortsatt sammen. Spurte ikke fordi jeg selv har tenkt det, men fordi jeg så en annen Jodel hvor noen så ned på det. Fikk massevis av kommentarer på hvor taper han er, hvor rart det er, ikke innafor, at dette definitivt var noe folk reagerer på. Jeg sitter her med klump i magen nå og lurer på om det er jeg som er rar her. Jeg trodde dette var vanlig, men nå skammer jeg meg og blir flau av å tenke på hva andre sier om typen bak ryggen min. Er dette internettroll som tuller med meg, eller en reell representasjon for hva mannen i gata tenker? Ikke en god følelse å få høre at mange vil tenke typen min er creep og rar. Anonymkode: e53c9...d7a Jeg ble sammen med mannen når jeg var 17 og han 24 😉 Vært sammen i 21 år nå 🙂 Ikke bry deg om hva folk sier, så lenge dere begge er frivillig i det forholdet 😉 Anonymkode: 16a33...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Jodel er jo bare en plass for barn/ungdom... De som skriver der er umodne og man får ikke ordentlige svar på noe. Den aldersforskjellen er helt normal/innenfor. Dere er begge voksne og på samme sted i livet. Anonymkode: c2ff9...d11 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai 20 og 35 ville jeg tenkt kunne bli et problem (men ikke nødvendigvis). 20 og 26 er jo ganske vanlig forskjell. I hvert fall når gutten er eldst, men motsatt er også greit. Vet ikke hvordan du kan tro at 20-26 er uvanlig mye, bare se deg rundt blant folk da! Anonymkode: 14a15...051 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Det er ikke stor aldersforskjell, han er ikke en taper. Men du burde nok ikke la disse kommentarene gå sånn inn på deg at du lar det påvirke følelsene ditt. Skjønner at det er lettere sagt enn gjort, men kanskje jobb litt med selvtilliten din? Ha tillit til at du selv skjønner hva som er gode valg og ikke, istedenfor å la internett diktere. Mye fæle folk på internett. 😅 Anonymkode: 6db63...4db
Mardina Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai Jeg er 6 år eldre enn han jeg nå dater. Aldersforskjellen mellom oss tenker vi ikke over. Vi stortrives i hverandres selskap og har det veldig fint sammen 🥰 Det vil nok alltid være noen som rynker litt på nesen på visse aldersforskjeller. Men det er bare å ignorere sånne folk 😊 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Jeg møtte samboeren min når vi var henholdsvis 19 og 25 år, i år har vi vært sammen i 10 år 🥰 Anonymkode: 62749...a60
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg spurte på Jodel om det er rart at jeg møtte kjæresten som 20 og han som 26 år. Jeg er 21 nå og han 27, og vi er fortsatt sammen. Spurte ikke fordi jeg selv har tenkt det, men fordi jeg så en annen Jodel hvor noen så ned på det. Fikk massevis av kommentarer på hvor taper han er, hvor rart det er, ikke innafor, at dette definitivt var noe folk reagerer på. Jeg sitter her med klump i magen nå og lurer på om det er jeg som er rar her. Jeg trodde dette var vanlig, men nå skammer jeg meg og blir flau av å tenke på hva andre sier om typen bak ryggen min. Er dette internettroll som tuller med meg, eller en reell representasjon for hva mannen i gata tenker? Ikke en god følelse å få høre at mange vil tenke typen min er creep og rar. Anonymkode: e53c9...d7a Jeg skjønte ikke hva problemet var, før jeg leste kommentarene. Alderen altså? Jeg er 11 år eldre enn mannen min og vi har vært sammen i 15 år... Søsteren min er 40 og sammen med en på 58 år, de ble sammen da hun var 17. Jeg synes det var rart, må jeg innrømme, men kjenner knapt noen som har det så fint sammen som de to. Anonymkode: a48d0...d14 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Ts her igjen: så dere tror ikke at dette er noe mannen i gata ser på som unormalt og ekkelt? Ble overraska over hvor mange på Jodel som reagerte på det, må jo representere hva folk tenker. Anonymkode: e53c9...d7a
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Hold deg unna jodel! Tenker 21 og 27 er ok. 35 og 50 er litt rart. 16 og 20 er ikke innafor i min bok, da. Men jeg hadde ikke sagt det til folk. Anonymkode: f9d8d...730
got2go Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 13.34): Jeg spurte på Jodel om det er rart at jeg møtte kjæresten som 20 og han som 26 år. Jeg er 21 nå og han 27, og vi er fortsatt sammen. Spurte ikke fordi jeg selv har tenkt det, men fordi jeg så en annen Jodel hvor noen så ned på det. Fikk massevis av kommentarer på hvor taper han er, hvor rart det er, ikke innafor, at dette definitivt var noe folk reagerer på. Jeg sitter her med klump i magen nå og lurer på om det er jeg som er rar her. Jeg trodde dette var vanlig, men nå skammer jeg meg og blir flau av å tenke på hva andre sier om typen bak ryggen min. Er dette internettroll som tuller med meg, eller en reell representasjon for hva mannen i gata tenker? Ikke en god følelse å få høre at mange vil tenke typen min er creep og rar. Anonymkode: e53c9...d7a Hvorfor bryr du deg om hva andre folk mener og synes? Og på JODEL av alle ting? Altså....
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai Du får en klump i magen fordi du sammenligner deg med fremmedes meninger? Synes det er verre enn seks års aldersforskjell faktisk. Høres egentlig ut som du er usikker på om han er rett for deg, punktum. Kanskje der klumpen egentlig kommer fra? Hva har bekreftelse fra ansiktsløse mennesker å si? Anonymkode: c096a...c43
AnonymBruker Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her igjen: så dere tror ikke at dette er noe mannen i gata ser på som unormalt og ekkelt? Ble overraska over hvor mange på Jodel som reagerte på det, må jo representere hva folk tenker. Anonymkode: e53c9...d7a Det du leser på Jodel er på ingen måte representativt for hva folk egentlig tenker. Ikke KG heller for så vidt. Anonymkode: 4d988...e29 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai Jeg var 19 og dama 26 da vi møttes.. Det er 11 år siden og vi er fortsatt sammen, har to barn, og har gjort det så enkelt som å ikke inkludere i livene våre folk som er så firkantet at de i det hele tatt nevner aldersforskjellen. Anonymkode: 79426...0fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #17 Skrevet 28. mai Hadde det vært motsatt så hadde jeg tenkt at det er sært, altså at han var 20 år og du 25 år. For menn er så ufattelig umodne og blir ikke voksne før de nærmer seg 30 år. Jeg hadde aldri i livet klart det. Jeg er 31 år og kunne aldri ha vært med en 25 åring. Menn vokser opp alt for tregt. Anonymkode: 251eb...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå