Gå til innhold

Kjole i bryllup - yay or nay?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer denne i bryllup i sommer. Vet at det går an å ha den, men ønsker synspunkter fra andre likevel. Er den fin? Uformell? Billig? Gammeldags? Fresh? Moteriktig? Osv osv. Jeg er ca 35 år.

IMG_1934.jpeg

Anonymkode: 7f1db...bdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen er innafor, men tenker det kommer an på personligheten din og kroppen din. Tenker den kan bli veldig voldsom, dersom du har digre pupper og er... Mia Gundersen. 

På meg hadde den sett ut som et kostyme, jeg kler ikke klær med så mye "som skjer". Selv om jeg har kroppen til det. 

Anonymkode: e6839...4a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er 34 og for meg er den litt tantete rett og slett

Anonymkode: 46f0c...bd6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fin sommerkjole til bryllup tenker jeg 👍

Anonymkode: cce7e...994

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kanskje den var litt hverdagslig; fin nok til middag med venner, men ikke helt bryllupspyntet. 

Anonymkode: 3913a...fff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den er fin. Er samme alder som deg og kunne brukt den i sommerbryllup

Anonymkode: 4f8c5...f53

• Liker 1
Skrevet

Det kommer helt an på kleskoden. Kleskoden avgjør om den passer. Er det galla så duger den ikke, om det er brukt «sommerlig pent» (som forøvrig ikke er en kleskode!) så er den helt grei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å si på den. Håper du er litt mer barmfager enn modellen, da jeg tenker kjolen vil se finere ut.

Anonymkode: 91d04...e2e

AnonymBruker
Skrevet

Ca 35? Enten så er fu 35 eller så er du ikke 35. 

Men uansett så kan du gå med den kjolen.

Anonymkode: fc29d...bbf

Skrevet

Helt grei kjole, men jeg synes kanskje den ser litt hverdagslig ut for et bryllup. Ville tenkt det var mer en "gå på stranda"-kjole. Litt avhengig av hva slags stoff den er laget av - det er ikke så lett å se på bildet pga. dårlig oppløsning.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar så kjapt!!

Litt mer info:

kjolen er i viskose, altså i «fint» stoff, ikke vanlig bomullskjole og derfor ikke strandkjole i mine øyne. Men litt mer florlett og dansende stoff med flere lag.

angående alder, er straks 36, derfor jeg skrev ca 35…

i bryllupsinvitasjonen stod det ingenting om kleskode. Bryllupet skal være på seinsommeren. 

hilsen TS

Anonymkode: 7f1db...bdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er stort sett den type kjole man ser i sommerbryllup om dagen. På alle fra 20 - 50, som følger litt med i motebildet. Småblomstret og langt i alle varianter. 

Anonymkode: 6cf3d...d4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin kjole og nydelig farge. Syns den passer perfekt i et sommerbryllup. 

Anonymkode: fa9c4...684

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ikke min stil meg syns den er fin

Anonymkode: 3e024...42f

Skrevet

Kjempe fin! 

De som mener dette er en strand kjole går på andre strender enn meg i hvertfall!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin, passer til et sommer bryllup den. Syns ikke kjolen er "tantete" i hvert fall, som noen andre sa. Kunne sikkert gått i noe lignende og jeg er 27.

Anonymkode: 16be3...c26

• Liker 1
Skrevet

Kjempefin kjole.

• Liker 1
Skrevet

Kjolen er tantete og har et utdatert snitt, ellers helt innafor. 

AnonymBruker
Skrevet

Den sitter dårlig på modellen, men om du har kropp til å fylle denne kjolen på de riktige stedene, så kjør på!

Anonymkode: a55ec...255

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...