AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Hallo! Jeg og mannen skal feire en liten uformell feiring etterpå, og jeg tenkte det kunne være gøy å stikke på senteret og finne en gave til han i lær, for å symbolisere lærbryllup. Men hva slags ting kan være billig og enkelt, og samtidig være noe han blir glad for? Det er for voldsomt å kjøpe feks lærsko. Anonymkode: bb715...648
aerox Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/motetilbehor/lommebok/lommebok-kortholder-av-ekte-skinn-med-rfid-beskyttelse-sort/639005?srsltid=AfmBOoriYXSdZ695jieaWnugC5rzURtMBaISzPz94TfWgquvcyLLXPs0uMg&gQT=1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Vet ikke om det er muligheter for å ordne dette nå, om feiringen skal være i dag, men en kortholder, nøkkelring i lær e.l med inngravert bryllupsdatoen deres kunne jo vært en grei gave. Anonymkode: 145c6...3ea
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Takk for alle gode tips jeg fikk i går, de var veldig gode! Jeg endte med å kjøpe en vin med smak av lær 🫶 Anonymkode: bb715...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå