Gå til innhold

Emilie Birkeland

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tanjaslarv skrev (På 14.2.2026 den 12.03):

Da skal hun på en ny Bali tur… viser bare at hun ikke var moden nok til å få barn når hun ble planlagt gravid…

Litt enig. Litt for mye reising når ungen er så liten. Iallefall når hun har henne "fast". Men det går jo bra for det om. Reagerer mer på pengebruken. Ville godt likt å leve som henne hvis jeg var alenemor... reise mye, ny bil, klare regninger til eget hus og shoppe/dulle så mye som hun gjør. Godt å se at hun får det til! 

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun ikke nettopp avslørt kjæresten og nå har de kjøpt hus sammen? 

• Liker 1
Skrevet
Nuttery skrev (53 minutter siden):

Har hun ikke nettopp avslørt kjæresten og nå har de kjøpt hus sammen? 

Jo

• 4 uker senere...
Skrevet

Har dere sett snap storyene hun har lagt ut hvor hun sier at hun har blitt anmeldt?

Skrevet
Lucy283 skrev (20 timer siden):

Har dere sett snap storyene hun har lagt ut hvor hun sier at hun har blitt anmeldt?

Hu kan ikke si noe om det. Har pågått i flere mnder. Nå er saken henlagt. Var noen som ville henne vondt sier hun. 

• Liker 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (8 minutter siden):

Hu kan ikke si noe om det. Har pågått i flere mnder. Nå er saken henlagt. Var noen som ville henne vondt sier hun. 

Kan det være barnefar? Min første tanke 

• Liker 1
Skrevet
Lillemyoghufsa skrev (6 timer siden):

Kan det være barnefar? Min første tanke 

Det er drøyt i såfall🙆🏻‍♀️

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Og nå venter hun og den nye kjæresten barn sammen. Sykt hvor fort ting går! Følger ikke henne - sist jeg så henne, tok hun abort etter bruddet.

Endret av dendritt
Utdypet
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
dendritt skrev (På 27.7.2026 den 0.55):

Og nå venter hun og den nye kjæresten barn sammen. Sykt hvor fort ting går! Følger ikke henne - sist jeg så henne, tok hun abort etter bruddet.

Oi! Jeg har heller ikke sett henne siden hun tok abort og gjorde det slutt. Nå så jeg at hun hadde kjøpt seg hus med en ny, men visste ikke at hun ventet barn med den nye. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Og nå har samboer og pappa til kidden i magen lagt ut hunden sin for omplassering.. Grunnen er at E.B er allergisk og har astma, jeg hadde ALDRI i mitt liv omplassert hunden min enten jeg ville eller ikke.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Halloalle skrev (2 minutter siden):

Og nå har samboer og pappa til kidden i magen lagt ut hunden sin for omplassering.. Grunnen er at E.B er allergisk og har astma, jeg hadde ALDRI i mitt liv omplassert hunden min enten jeg ville eller ikke.

Hvis hun faktisk er allergisk og har astma så kan hun jo ikke bo med hund. De skal jo få et felles barn sammen. Såklart trist å måtte omplassere hunden sin, men hva skal de gjøre hvis hun plages så mye. Jeg er allergisk selv, og hadde aldri klart meg i hus med pelsdyr, og jeg elsker både katter og hunder. 

Endret av Katteelsker23
  • Liker 5
Skrevet
Katteelsker23 skrev (53 minutter siden):

Hvis hun faktisk er allergisk og har astma så kan hun jo ikke bo med hund. De skal jo få et felles barn sammen. Såklart trist å måtte omplassere hunden sin, men hva skal de gjøre hvis hun plages så mye. Jeg er allergisk selv, og hadde aldri klart meg i hus med pelsdyr, og jeg elsker både katter og hunder. 

Jeg ser den og respekterer det☺️Personlig føler jeg det er enda ett tegn på noe jeg synes har gått veldig fort i ett forhold, men det er meg og min mening☺️ Håper for all del at de klarer å holde sammen, så ikke jentungen potensielt skal ha enda en ny «stefar» eller bonus om du vil, seinere i livet☺️

Skrevet
Halloalle skrev (1 minutt siden):

Jeg ser den og respekterer det☺️Personlig føler jeg det er enda ett tegn på noe jeg synes har gått veldig fort i ett forhold, men det er meg og min mening☺️ Håper for all del at de klarer å holde sammen, så ikke jentungen potensielt skal ha enda en ny «stefar» eller bonus om du vil, seinere i livet☺️

Det at det har gått fort er jeg enig i! Håper de klarer å holde sammen for både deres og barnas skyld🤞🏻

Skrevet

Jeg har litt delte meninger nå omkring dette med den hunden.

Jeg er selv veldig allergisk mot husdyr, og den perioden jeg var singel forsøkte jeg nettopp av den grunn å unngå og møte de jeg visste hadde hund når jeg drev med nettdating. Fordi jeg synes ikke det er rettferdig for den andre parten å måtte velge mellom meg og hunden. Hunder/dyr er også en del av familien.

Som nevnt over her er nok kanskje dette et resultat av at ting går litt fort i svingene. Hun visste selv hun var allergisk og at han hadde hund. De har vel hoppet litt i det og håpet på det beste, uten å tenke seg så veldig nøye om til å begynne med. Jeg skjønner jo også at man ikke kan utelukke en del menn nettopp fordi de har hund og man kan ikke forutse alt heller. Samtidig så er dette den situasjonen de står i nå og det har nok ikke vært et lett valg. Det er ikke lett å leve med dyr når man er veldig allergisk, uansett hvor glad man er i dyra. Håper hunden får et godt hjem😊

Skrevet

Jeg tror, når alt kommer til alt, at hunden vil få det bedre hos noen som virkelig interesserer seg for hund og som oppriktig ønsker å ha hund. En retriever «krever» litt mer, og fortjener også mer enn turen til og fra barnehagehenting og småturer i nabolaget.

Når det er sagt, sier jeg ikke at det nødvendigvis er tilfelle her - det er bare et inntrykk man kan få ut fra det som blir vist på Snapchat. Jeg tror rett og slett både familien og hunden kan ha det best ved å skille lag. Sånn sett så gjør de bare det som er riktig og bra for hunden - alternativet kunne blitt verre… 

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mye hun taper ved å ikke legge ut så mye. Føler det er mer som foregår enn bare at hun er i dårlig form. Må være noen nettroller der ute som har gjort/gjør noe fordi nå sier hun ingenting om hvor langt på vei hun er. Håper bare at hun ikke blir altfor nedfor, lang vei igjen om hun skal plages sånn.

Skrevet

Ser de snakker om å omplassere hunden? Noen som vet hvorfor? 

Skrevet
Jente27jente skrev (21 minutter siden):

Ser de snakker om å omplassere hunden? Noen som vet hvorfor? 

Ser lengre her oppe at det var pga allergi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...