Gjest Gjest_annie_* Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Er det flere enn meg som sliter med å komme ned i ønsket vekt før brylluppet? Jeg har 8kg som gjennstår etter gravididet. Det virker som de liksom har satt seg fast Noen som har et godt råd for å få bort de siste kiloene? å jada, jeg trener, spiser sundt osv.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Det tar tid, men det eneste som hjelper er regelmessig trening og måltider.. Utholdenhetstrening forbrenner fett. Styrketrening bygger opp muskler som man må ha for å forbrenne fett. Så utholdenhetstrening 4-5 ganger pr uke, pluss en økt eller to med styrketrening er det beste. Og drikk mye vann God treningstur
Gjest camillo Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Er det flere enn meg som sliter med å komme ned i ønsket vekt før brylluppet? Jeg har 8kg som gjennstår etter gravididet. Det virker som de liksom har satt seg fast Noen som har et godt råd for å få bort de siste kiloene? å jada, jeg trener, spiser sundt osv. ← Hvordan trener du, og hva spiser du?
Netten Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Her er noen enkle basistips du kan prøve: 1) spis ALLTID frokost (ikke senere en 1 t. etter at du har stått opp). 2) Drikk 1-2 glass vann til hvert måltid. 3) Spis lite og ofte (hver 2. - 4. time, 5-7 måltider for dagen). 4) Kutt ut brød som har hvetemel først på ingr.listen, sukker, boller osv. 5) Middag: La ca. 1/4 av tallerkenen være proteiner (kjøtt, fisk, fugl), 1/4 karbohydrater (poteter, (fullkorns)-pasta, (vill)-ris) og resten grønnsaker. 6) Ha én kosedag i uken hvor du spiser sunn frokost og resten av dagen spiser du det du vil!! 7) Gå minst 30 min. tur minst to g. i uken. 8) Tren styrke (knebøy, utfall, armhevinger, situps, rygghev) i 20-40 min to g. i uken (ALDRI to dager på rad!)). 9) Kjøp deg et målebånd og mål liv, hofte, lår, legg og overarm én g. i mnd. 10) Hvis du har råd: kjøp deg en digitalvekt som også måler fettprosent (ca. 7-800,-). Da er det lettere å få en idé om treningen og det sunne kostholdet har noen virkning Følger du dette opplegget vil du garantert gå ned i vekt! Og iallefall i centimeter! Masse lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå