Gå til innhold

Sure rumper fremgangsmåte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor med to som er normalt renslige. Men jobber i aktive yrker med obligatorisk arbeidstøy. Ikke veldig pustende klær. Resulterer i at det lukter mye rævsvette rett og slett etter en lang dag på jobb. Middag før dusj. Den regelen rikkes ikkke på, da de er sultne etter jobb. De påstår at de spyler og skrubber "bakki der", jeg sier at såpe må til for å bli kvitt døde hudceller og lukt ikke minst. De mener det er sprøyt. Hvem har rett?

Anonymkode: f5bc2...65d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså er dette tull? 

Dersom du lukter dette av de hver dag, hva med andre rundt de? Kollegaer? Folk på butikken?? 

Selvfølgelig skal såpe brukes! For menn gjelder det over hele kroppen, og de skal også vaske seg med klut slik at de får skrubbet bort sjiten og ikke bare masserer det rundt med skum. 

Anonymkode: 9303e...764

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt såpe!

Anonymkode: 29428...f0f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting blir rent uten såpe. Vi vasker ikke hendene i kun vann? Det skal gnis og skummes med såpe i 30 sekunder. Det er et minimum og det gjelder selvfølgelig også for rumpa. Sier du at de stinker? De bør få vite det. Man kan bruke intimdeo hvis man fremdeles er plaget etter å ha vasket ordentlig (og daglig) med såpe og tar på rent undertøy.

Anonymkode: d9606...6da

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her tror jeg faktisk du innbiller deg ting, veldig VELDIG sjeldent folk har så sterk lukt fra fersk svette at det dunster ut av rompa og gjennom tøy! Hvis du ikke stiller deg med nesa opp i rompa dems da.

Anonymkode: 13a7f...7a6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Her tror jeg faktisk du innbiller deg ting, veldig VELDIG sjeldent folk har så sterk lukt fra fersk svette at det dunster ut av rompa og gjennom tøy! Hvis du ikke stiller deg med nesa opp i rompa dems da.

Poenget her er at det ikke lukter svette, men bæsj, siden de ikke bruker såpe når de vasker seg. 

Anonymkode: 22bbe...6d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bor med to som er normalt renslige. Men jobber i aktive yrker med obligatorisk arbeidstøy. Ikke veldig pustende klær. Resulterer i at det lukter mye rævsvette rett og slett etter en lang dag på jobb. Middag før dusj. Den regelen rikkes ikkke på, da de er sultne etter jobb. De påstår at de spyler og skrubber "bakki der", jeg sier at såpe må til for å bli kvitt døde hudceller og lukt ikke minst. De mener det er sprøyt. Hvem har rett?

Anonymkode: f5bc2...65d

Det er IKKE normalt renslig!

Anonymkode: b9729...7a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg faktisk ingenting på

Anonymkode: e8b03...f61

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg faktisk ingenting på

Anonymkode: e8b03...f61

Du mener dette ikke kan eksistere? Hvilken planet bor du på?

Anonymkode: 7a6a8...0a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, så ekkel du er. Sånt her er ikke normalt å tenke på

Anonymkode: e0345...86a

AnonymBruker
Skrevet

Vasker de seg ikke med klut og såpe i rompa etter de har bæsja på jobben? Er det det som er problemet? De flyr rundt med bæsj i trusa si? 

Anonymkode: 56171...871

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange år har du laget tråder om rævsvette nå? 
fra at kjæreste tvinger deg til å lukte nå dette?  For en merkelig oppheng/ferish 🫠

Anonymkode: 476c1...bbc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Poenget her er at det ikke lukter svette, men bæsj, siden de ikke bruker såpe når de vasker seg. 

Skjerp deg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvem er egentlig «de»? Bor du i kollektiv med 2 menn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Vasker de seg ikke med klut og såpe i rompa etter de har bæsja på jobben? Er det det som er problemet? De flyr rundt med bæsj i trusa si? 

I HI skriver du at problemet er rævsvette og ikke BÆSJ som du skrev lenger ned. Hva mener du egentlig??

AnonymBruker
Skrevet

0/10

Anonymkode: 45d8e...82b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skjerp deg

AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd. Uten tvil.

Anonymkode: accf6...249

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 21.14):

I HI skriver du at problemet er rævsvette og ikke BÆSJ som du skrev lenger ned. Hva mener du egentlig??

Har du 2 ektemenn eller bor du i kollektiv? Skjønte ingenting jeg 🤷🏼‍♀️ Og er problemet bæsj i trusa eller svette i trusa? Forstår ikke et kvekk av denne tråden jeg.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...