Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 jeg har i min tennåringstid og begynnelse av 20 årene alltid vært en xs.. men nå det siste året har jeg est ut... folk rundt meg sier at jeg har algt på meg, greit magen har kanskje vokst bittelitt... men mine aller nærmeste sier at jeg har fåt en ny kroppsfasong og at dette ikke kan slankes vekk... hoftene har vokst og lårene har vokst... bukser som jeg tidligere brukte får jeg ikke lenger på meg! dette synes jege r fryyyyktelig tragisk, og det plager meg veldig, i henhold til min egen selvtillitt å se at jeg faktisk har fått en helt annen kroppsform enn jeg hadde! vel hva gjør jeg nå? hjelper det å stramme opp her og der`?hjelper det med trening???? er ganske dypt nede nå
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Kroppens naturlig forandring kan man ikk gjøre noe med. Men man holder seg jo slank og oppstrammet ved trening. Regelmessig trening, og regelmessige måltider er det eneste som hjelper. En kombinasjon av utholdenshetstrening og styrketrening er det beste. Utholdenhetstrening f.eks. 4-5 ganger i uken, pluss en eller to økter styrketrening pr.uke.. God trening
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Man trenger færre kalorier når man blir eldre. Det er ganske vanlig at kroppen forandres litt da. Tren og hold deg sprek, men ikke overdriv. Det er vel ikke noe mål å se anorektisk ut heller? Kroppen din har kanskje forandret seg litt, men den er sikkert fin som den er!
Malama Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Det heter å få former, og er en naturlig del av det å bli voksen? Kroppen forandrer seg, og det kan man ikke alltid gjøre noe med. Men ved å spise fornuftig og trimme normalt, så vil du vel holde deg veltrent. Men at man får litt på magen, at man får hofter, lår og pupper... det er vel ikke så mye å gjøre noe med. Man trenger dog ikke være "anorektisk" for å ha størrelse 36. (men xs er mer 34 da) Jeg bruker størrelse 36/s selv, og ser ikke anorektisk ut. Men det er klart, de helt store formene har jeg da heller ikke fått, til tross for at jeg er i andre halvdel av 20-årene og egentlig anser meg som utvokst...
Amanlis Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 Jeg gikk opp en buksestørrelse i begynnelsen av 20 åra uten at jeg la på meg. Det er vel kroppen som forbereder seg på et svangerskap har jeg tenkt. Mulig jeg tar feil, men synes ikke det virker ulogisk.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #6 Skrevet 17. mars 2006 Jeg gikk også opp en størrelse i begynnelsen av 20-årene. Det var det jeg fikk mer hofter. La ikke akkurat på meg, men merket det på klær at jeg hadde blitt litt bredere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå