AnonymBruker Skrevet 28. mai #61 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette trengte jeg å lese 😂 Har to (en baby nå) og har elsker permisjons- og småbarnstiden. Kunne hatt fem babyer, men lett å glemme at det kommer en tid etter småbarnstiden også. Anonymkode: 1c06c...84e Samme her. Baby er lett og veldig koselig. Beste tiden i livet mitt. De blir større og alle problemene kommer. Anonymkode: 34036...1bf
AnonymBruker Skrevet 28. mai #62 Skrevet 28. mai Jeg har skrevet tilsvarende innlegg som deg, TS. Nå er jeg snart fem mnd. på vei med nummer tre. Jeg ønsket det veldig, ble lettere vettskremt når det skjedde og nå kjennes det helt riktig. MEN vet jo ikke hvordan det vil gå, selvsagt😅 Det som tippet oss i retning 3 var - begge hadde lyst, stort nok hus til at alle får eget rom og at vi har samarbeidet utrolig godt hele tiden som foreldre. Han tar minst 50% og vi er et godt team. Så vi krysser fingrene og gleder oss til minsten. Anonymkode: e50ac...660 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #63 Skrevet 28. mai Så fint å høre. Gratulerer og lykke til jeg er fortsatt i tenkeboksen og lurer på om det er et irrasjonelt ønske av meg da jeg vet at en tredje vil kreve sitt, jeg ser mannen min virker sliten (veldig introvert og jobber mye) selv om han også forguder barna våre. Det er ikke mange timene en har med ungene i hverdagen mellom 16:00 og legging, osv.. Anonymkode: 9614b...1c6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #64 Skrevet 28. mai Vi gikk for nr tre, dog en attpåklatt. Min alder var da 38, tenkte lite på diagnoser og kromosomfeil, himmel, 38 er jo en «normal» alder i dag å få barn på. Søsken på 7 og 12. Bil og hus hadde vi jo fra før. Joda, dyrere med ferier og langhelger så blitt mindre av de men tror vi alle er like lykkelige forde❤️ Anonymkode: 21b1c...162 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #65 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fint å høre. Gratulerer og lykke til jeg er fortsatt i tenkeboksen og lurer på om det er et irrasjonelt ønske av meg da jeg vet at en tredje vil kreve sitt, jeg ser mannen min virker sliten (veldig introvert og jobber mye) selv om han også forguder barna våre. Det er ikke mange timene en har med ungene i hverdagen mellom 16:00 og legging, osv.. Anonymkode: 9614b...1c6 Ønsker mannen din er barn til da? Anonymkode: 7c1ca...5fb
AnonymBruker Skrevet 28. mai #66 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ønsker mannen din er barn til da? Anonymkode: 7c1ca...5fb Han er åpen for det Anonymkode: 9614b...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå