Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 14.41):

Dere høres begge kaotiske ut, med narsissistiske trekk.

Like barn leker best.

Anonymkode: d6ecc...995

Mine tanker også.. For et kaotisk liv, og så er de i midten av 30 årene. 

Skremmende. 

Anonymkode: 44756...1c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du bør holde deg unna han. Jeg vet ikke nok om fyren til å kunne gjette på diagnose eller om det er ligner. Det høres ut som et giftig forhold fra begge sider. Han sier stygge ting til deg. Du hisser han opp med vilje. Gud forby at dere hadde fått barn. Kutt han ut. Han høres forferdelig giftig ut. Kanskje du sitter fast i et helt også. Vanskelig å vite med så lite info. Men la fyren gå. Si farvel i hodet ditt. Gjør det mentalt slutt, og så blokkerer du. Se fremover. Han er fortid.

Anonymkode: 84346...27e

Det kan jeg, jeg har oppi hodet gitt han opp. Han overrasket meg igår med å være så ydmyk. Hvorfor gjorde han det, pass på deg selv. Skrev idag på mld : navnet mitt og at han var glad jeg var den jeg var. 

Anonymkode: f8324...5f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er han ydmyk og veldig snill nå da tror du? En smule dårlig samtvittighet har han nok og redd for å miste meg. Han sier jeg bare kan date, men før han kom ut til meg igår spurte han; Er du med han ?? Så sitter nok langt inne for han å si det. Med meg går det fint. Jeg har aldri vært helt desp etter han. - vil vite hva slags trekk han har. 

For å ikke miste tilgangen til enkel mus, hvis han ikke har andre alternativer når det kiler mellom beina.

Anonymkode: ce883...f07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mine tanker også.. For et kaotisk liv, og så er de i midten av 30 årene. 

Skremmende. 

Anonymkode: 44756...1c1

Mulig vi er litt like. Vi er veldig rare oppi det hele, forvirrede mennesker. Tror ikke jeg har narsissistiske trekk, da det innebærer å ha mye mer stolthet enn det jeg har. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å ikke miste tilgangen til enkel mus, hvis han ikke har andre alternativer når det kiler mellom beina.

Ja og nei har han tilgang til ei annen ei, eller så sier han bare dette for å gjøre meg mer hektet på han. Han sa to, tre damer var etter han. 

Jeg kan ikke tro det vil flagre med damer rundt han, ikke pga utseendet hans men hans personlighet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja og nei har han tilgang til ei annen ei, eller så sier han bare dette for å gjøre meg mer hektet på han. Han sa to, tre damer var etter han. 

Jeg kan ikke tro det vil flagre med damer rundt han, ikke pga utseendet hans men hans personlighet. 

Jaja du liker jo tydeligvis å bli brukt så jeg sier bare kos deg, ikke klag etterpå da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Lurer bare på hvorfor han sier han slipper meg litt nå. Han sier jeg nå kan date, fordi han har gått gjennom sorgen for det før med meg. 

Jeg har hatt et forhold i vårt opphold. Jeg har regnet med at han har datet I de små oppholdene våre. Han hadde visst ikke det og var skuffet over å være 2 valget alltid. 

Det hjelper ikke hva vi svarer. Du komme til å fortsette å gruble, analysere og ovetenke over en som ikke er interesset i deg. En som vet at hvis han bare gir deg smuler så er det nok til at du blir værende. Så kan han date og ha sex som han vil, og ha deg i bakhånd fordi han vet du sitter bare hjemme og analyserer den forrige smulen han ga deg likevel.

En dag vil du våkne opp og komme deg bort. Og den dagen vil du angre på all den tiden du kastet bort på dette.

Anonymkode: 282b3...f9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2025 den 10.25):

Det hjelper ikke hva vi svarer. Du komme til å fortsette å gruble, analysere og ovetenke over en som ikke er interesset i deg. En som vet at hvis han bare gir deg smuler så er det nok til at du blir værende. Så kan han date og ha sex som han vil, og ha deg i bakhånd fordi han vet du sitter bare hjemme og analyserer den forrige smulen han ga deg likevel.

En dag vil du våkne opp og komme deg bort. Og den dagen vil du angre på all den tiden du kastet bort på dette.

Han er bare svak for meg, det vet jeg. Smuler eller ei. Jeg lever ikke i fantasi med at det blir oss.  

Igår spurte han hvor jeg var og hvordan det gikk. Han ville ikke skrevet til meg om jeg ikke var mer enn god mus og god sex. 

Menn's sexforhold til damer er mer betydningsfull enn det vi damer tror. Vi har holdt på som dette i 3år, 3år! Det er unormalt lenge. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han er bare svak for meg, det vet jeg. Smuler eller ei. Jeg lever ikke i fantasi med at det blir oss.  

Igår spurte han hvor jeg var og hvordan det gikk. Han ville ikke skrevet til meg om jeg ikke var mer enn god mus og god sex. 

Menn's sexforhold til damer er mer betydningsfull enn det vi damer tror. Vi har holdt på som dette i 3år, 3år! Det er unormalt lenge. 

Ja, det er unormalt lenge. Du har kastet bort tre år av livet ditt på han her og fortsetter enda.

Da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder starte en tråd om det, for du tar jo ikke til deg noe av det du skriver. Du kommer nok fortsatt til å overtenke og analysere smulene han gir deg de neste tre årene også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må snakke med en psykolog fordi ingen utenom profesjonelle som du betaler klarer å møte deg med omsorg. Det du holder på med er så destruktivt at det er mer selvskading og psykisk lidelse enn vanlig kjærestetrøbbel som folk kan relatare seg til.

For de aller fleste ville det vært nok å vite at kjæresten behandlet en dårlig. Å gruble over hvorfor han ikke er slem hele tiden er så merkelig. Det holder vel å vite at han er slem ofte. Og avslutte

Anonymkode: e318e...ab3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda, det ville han. Du undervurderer veldig hvor viktig det er for menn å ha tilgang til sex. Det er kjempestas for dem og de er villige til å strekke seg ganske langt for å få det.

Anonymkode: 30387...7f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i dette innlegget. Jeg har funnet roten i mitt problem, som var min barndom og hvordan min far behandlet og forskjellsbehandlet meg i forhold til mine brødre. Fant en fyr i tidlig tyveårene med samme tendenser som min far. Begge hadde behovet for å kontrollere meg. Lærte aldri å sette grenser for meg selv. Min far godtok ikke mine grenser. Lærte aldri at mine behov hadde betydning og min egen subjektivitet (før senere i livet). Jeg måtte bare høre etter å forholde meg. Det var en barndom blandet med omsorgssvikt og psykisk vold. Det var aldri noen som lagde mat til meg og vi hadde nesten aldri middag. Når jeg kom i puberteten husker jeg at min far aldri hadde tenkt tanken på å kjøpe meg ordentlig hygiene produkter, slik som deo, barberhøvel osv. Blir trist av å tenke på det rett og slett. Og min far har et av høyeste status utdanningene/yrkene. Både min far og han jeg fant hadde høye tanker om seg selv. I forholdet med han fyren handlet det også mye om sex og at han skulle få det når han ville. At han hadde så stor tilgang på damer sa han også og i tillegg ekstremt sjalu. 
Det høres jævlig ekkelt ut at jeg fant en som hadde like tendenser som min far og folk trenger ikke å trekke inn Freud osv. For jeg tror det heller handler om at vi går for folk med samme mønster og møter å være på som vi er kjent med. Tror dermed vi velger mennesker og relasjoner på bakgrunn av at det er kjent for oss. Jeg har gått litt til psykolog, men det største arbeidet har jeg gjort selv. Lest litteratur, tatt avstand og prøvd å bli kjent med meg selv. Jeg trodde lenge at jeg fortjente slik behandling og at det var noe galt med meg. 

Håper du finner ut av hvorfor du tiltrekkes mot han og hvorfor du har behov for å gi han en plass i ditt liv. Tror det kan være lurt for deg å finne ut av hvorfor du også har behov for å ha andre menn også, ved siden av han. Er det noe du prøver å flykte fra? Hva vil du med livet og hva er dine mål? Du fortjener noen som vil deg godt. Ønsker deg lykke til

Anonymkode: d1fe1...d5b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble litt skrivefeil her og der, men håper det går fint

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil også legge til at dette er nesten 10 år siden og det er først nå jeg har klart å få «taket» på hva som skjedde. Jeg var et aspeløv, fikk panikk angst og selvmordstanker både i forholdet og etter. Jeg kom meg heldigvis på andre siden. Men det tok lang tid. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kjenner meg veldig igjen i dette innlegget. Jeg har funnet roten i mitt problem, som var min barndom og hvordan min far behandlet og forskjellsbehandlet meg i forhold til mine brødre. Fant en fyr i tidlig tyveårene med samme tendenser som min far. Begge hadde behovet for å kontrollere meg. Lærte aldri å sette grenser for meg selv. Min far godtok ikke mine grenser. Lærte aldri at mine behov hadde betydning og min egen subjektivitet (før senere i livet). Jeg måtte bare høre etter å forholde meg. Det var en barndom blandet med omsorgssvikt og psykisk vold. Det var aldri noen som lagde mat til meg og vi hadde nesten aldri middag. Når jeg kom i puberteten husker jeg at min far aldri hadde tenkt tanken på å kjøpe meg ordentlig hygiene produkter, slik som deo, barberhøvel osv. Blir trist av å tenke på det rett og slett. Og min far har et av høyeste status utdanningene/yrkene. Både min far og han jeg fant hadde høye tanker om seg selv. I forholdet med han fyren handlet det også mye om sex og at han skulle få det når han ville. At han hadde så stor tilgang på damer sa han også og i tillegg ekstremt sjalu. 
Det høres jævlig ekkelt ut at jeg fant en som hadde like tendenser som min far og folk trenger ikke å trekke inn Freud osv. For jeg tror det heller handler om at vi går for folk med samme mønster og møter å være på som vi er kjent med. Tror dermed vi velger mennesker og relasjoner på bakgrunn av at det er kjent for oss. Jeg har gått litt til psykolog, men det største arbeidet har jeg gjort selv. Lest litteratur, tatt avstand og prøvd å bli kjent med meg selv. Jeg trodde lenge at jeg fortjente slik behandling og at det var noe galt med meg. 

Håper du finner ut av hvorfor du tiltrekkes mot han og hvorfor du har behov for å gi han en plass i ditt liv. Tror det kan være lurt for deg å finne ut av hvorfor du også har behov for å ha andre menn også, ved siden av han. Er det noe du prøver å flykte fra? Hva vil du med livet og hva er dine mål? Du fortjener noen som vil deg godt. Ønsker deg lykke til

Åh jeg begynner nesten å gråte av det du skriver. Jeg var 20år da jeg først fant en mann i livet, ble veldig forelsket. Han var mye eldre enn meg (18år eldre), men litt makt og likte at han var godt voksen. Vi fikk barn sammen så angrer ikke, etterhvert ble han hissig og han slo pg dyttet meg. Han angret seg ihjel etterpå. Det hjalp ikke på, så jeg dro ifra han da barnet vårt var 3år. 

Etter det fant jeg sjelevennnen min og kjæreste gjennom 11år, vi var gjennom mye vi også. Han hadde mer kontrollbehov men slo ikke, litt mer psykisk vold som å ikke prate når han ble sur. Det var tortur og verre enn fysisk vold. Han var utro så ble veldig såret av det og det gikk ikke over før 2-3år etter. Jeg kjenner også hun som han var utro med, de er sammen idag også.  Det er over 4 år siden det ble slutt mellom oss. 

Barndommen til meg og mine to eldre søstre var god! Men som du skiver her, så hadde jeg faktisk en pappa som hadde kontroll på ALT. Det var aldri prat om følelser i familien, aldri ble det spurt om vi hadde det fint. Pappa kunne være litt kald og veldig bestemt. Mamma måtte å høre på han. Jeg husker ellers ikke så mye men de er ikke skilt og holder sammen. Mine to søstre har funnet ordentlige menn, hvorfor har ikke jeg det da? De er også enige om at det var lite følelser i praten  oppveksten, aldri fikk vi høre hvor fine vi var. Mamma kunne av og til si at hun var glad i meg, men jeg klarte ikke å si det tilbake. Utenom det var det aldri vold som jeg kan huske, annet enn at pappa kunne bli veldig sint så vi måtte hele tiden passe på hva vi gjorde eller som ble sagt. 

Psykolog er nok noe jeg trenger selv om det er så slit å gjøre, vet ikke hvor jeg skal begynne. 

Men tror du denne mannen bevisst gjør det mot meg fordi han vet at ham kan styre meg eller er det ubevisst? 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er jo helt sveiseblind, han er ikke svak for deg, du er kun en kilde til enkel sex som han ikke trenger å legge inn en innsats for å få.

Du er jo bare dum som har kasta bort 3 år av ditt liv på å bli brukt og behandlet som søppel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 13.19):

Du er jo helt sveiseblind, han er ikke svak for deg, du er kun en kilde til enkel sex som han ikke trenger å legge inn en innsats for å få.

Du er jo bare dum som har kasta bort 3 år av ditt liv på å bli brukt og behandlet som søppel.

Han spurte om å få komme hjem til meg igår , det gjorde han. Han sier selv at han ikke kan legge for mye i ting pga utvikling av følelser. Det virket som for hans del også at følelser kan oppstå. Men siden han svartmaler meg litt i perioder og sier jeg ikke er til å stole på, så vil han ikke inngå et forhold. 

Tiden vil vise. Jeg tror vi begge ikke klarer å gi slipp på hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...