AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #41 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er mye enklere å skylde på alle andre vet du enn å ta ansvar for at man setter seg selv i dritt situasjoner gang på gang. Anonymkode: ce883...f07 Så du holder fullt og helt med han? Han har rakket meg ned, snakket nedlatende for så være blid igjen mot meg. Dette er trekk som ikke virker helt bra. Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #42 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du holder fullt og helt med han? Han har rakket meg ned, snakket nedlatende for så være blid igjen mot meg. Dette er trekk som ikke virker helt bra. Anonymkode: f8324...5f8 Det er jo du som velger å bli i det. Anonymkode: ce883...f07 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #43 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er jo du som velger å bli i det. Anonymkode: ce883...f07 Ja det er litt av tråden. Jeg har blitt hekta på hans ustabile væremåte. Før virket det som at han hadde gull kontroll på meg, han fant også ut at jeg begynte å bruke tinder. Det spurte han meg om i april. Nå sier han lykke til - til meg, då jeg kan "gå videre". Dette er nok ikke helt hans ærlige mening. Anonymkode: f8324...5f8
Sparkling_Pink Skrevet 28. mai 2025 #44 Skrevet 28. mai 2025 Se på det å avslutte som en avvennings periode. Han forvirrer deg, og rakker ned på deg og er uforutsigbar, dere er ikke gode for hverandre og et totalt brudd er noe å ønske velkomment. Jeg har troa på at du kommer deg ut av hekten og greier å ta vare på deg selv på en god måte.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #45 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja det er litt av tråden. Jeg har blitt hekta på hans ustabile væremåte. Før virket det som at han hadde gull kontroll på meg, han fant også ut at jeg begynte å bruke tinder. Det spurte han meg om i april. Nå sier han lykke til - til meg, då jeg kan "gå videre". Dette er nok ikke helt hans ærlige mening. Anonymkode: f8324...5f8 Ta ansvar, du er en voksen dame! Anonymkode: ce883...f07 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #46 Skrevet 28. mai 2025 Sparkling_Pink skrev (1 time siden): Se på det å avslutte som en avvennings periode. Han forvirrer deg, og rakker ned på deg og er uforutsigbar, dere er ikke gode for hverandre og et totalt brudd er noe å ønske velkomment. Jeg har troa på at du kommer deg ut av hekten og greier å ta vare på deg selv på en god måte. Dette jeg trenger akkurat nå, ikke bli rakket mer ned på. Det hjelper bare for meg å gå videre å se hans feil. Jeg ser de ikke. Han mente sist at jeg har klart å ødelegge det vi har, min feil. Idag venter jeg besøk og han ville ikke komme, skaffer seg barnevakt og alt. Han ønsker meg lykke til. Er han bare fullstendig over meg eller er det en måte han prøver å vise? Så han kan ha mer stolthet? Anonymkode: f8324...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #47 Skrevet 29. mai 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja det er litt av tråden. Jeg har blitt hekta på hans ustabile væremåte. Før virket det som at han hadde gull kontroll på meg, han fant også ut at jeg begynte å bruke tinder. Det spurte han meg om i april. Nå sier han lykke til - til meg, då jeg kan "gå videre". Dette er nok ikke helt hans ærlige mening. Anonymkode: f8324...5f8 Og da skjønner du ikke at problemet ligger like mye hos deg? Få deg hjelp, TS. Anonymkode: a4c19...48d 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #48 Skrevet 29. mai 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette jeg trenger akkurat nå, ikke bli rakket mer ned på. Det hjelper bare for meg å gå videre å se hans feil. Jeg ser de ikke. Han mente sist at jeg har klart å ødelegge det vi har, min feil. Idag venter jeg besøk og han ville ikke komme, skaffer seg barnevakt og alt. Han ønsker meg lykke til. Er han bare fullstendig over meg eller er det en måte han prøver å vise? Så han kan ha mer stolthet? Anonymkode: f8324...5f8 Du kaster bort tid og energi med å forsøke å gruble over og "forstå ham". Hvorfor skal du det? Han behandler deg dårlig. Blokker ham og gå videre. Anonymkode: 282b3...f9f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #49 Skrevet 29. mai 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du kaster bort tid og energi med å forsøke å gruble over og "forstå ham". Hvorfor skal du det? Han behandler deg dårlig. Blokker ham og gå videre. Anonymkode: 282b3...f9f Fått masse mld av han idag. Hvorfor jeg lå rundt og horet meg. Hva jeg skal gjøre for at han skal komme tilbake. Han sier jeg har kastet bort en bra mann osv... jeg tror han liker meg bedre enn jeg ante Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #50 Skrevet 29. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fått masse mld av han idag. Hvorfor jeg lå rundt og horet meg. Hva jeg skal gjøre for at han skal komme tilbake. Han sier jeg har kastet bort en bra mann osv... jeg tror han liker meg bedre enn jeg ante Anonymkode: f8324...5f8 Beklager brutaliteten, men nei han liker deg ikke, du er bare veldig enkel å bruke og desperat og det vet han, og sånn kommer menn til å fortsette å behandle deg inntil du får selvrespekt. Anonymkode: ce883...f07 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #51 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fått masse mld av han idag. Hvorfor jeg lå rundt og horet meg. Hva jeg skal gjøre for at han skal komme tilbake. Han sier jeg har kastet bort en bra mann osv... jeg tror han liker meg bedre enn jeg ante Anonymkode: f8324...5f8 Ok, da får du fortsette å henge etter ham da. Han driter i deg, melder deg innimellom for å gi deg håp og behandler deg som dritt. Hvis dette føles ok for deg og dette hva du ønsker i en mann, kjør på! Anonymkode: 282b3...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #52 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Beklager brutaliteten, men nei han liker deg ikke, du er bare veldig enkel å bruke og desperat og det vet han, og sånn kommer menn til å fortsette å behandle deg inntil du får selvrespekt. Anonymkode: ce883...f07 Igår snudde det helt. Jeg ble stille men han begynte forsiktig å sende meg mld. Litt mer normale vanlige mld. Etterhvert lurte han på å komme ut til meg for å prate... Han var en helt annen, ydmyk, rolig og ville meg vel. Han sa at han hadde blitt såret eller følt seg som en i idiot da jeg begynte med en annen mann. Hanhar tydeligvis holdt seg til meg det siste året, aldri hadde jeg trodd det. Han sa han nå ville prøve å date andre damer og at han ikke ville jeg skulle bli lei meg, han sa " Ta vare på deg selv, ikke gjør deg noe vondt". Jeg bare 😳 Nei hallo...." Han ville se meg igjen men visste bare ikke når. Så ga vi hverandre kyss. Idag fikk jeg Takk for at du er den du er, også navnet mitt. Hva vil han? Han ga meg kyss Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #53 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Igår snudde det helt. Jeg ble stille men han begynte forsiktig å sende meg mld. Litt mer normale vanlige mld. Etterhvert lurte han på å komme ut til meg for å prate... Han var en helt annen, ydmyk, rolig og ville meg vel. Han sa at han hadde blitt såret eller følt seg som en i idiot da jeg begynte med en annen mann. Hanhar tydeligvis holdt seg til meg det siste året, aldri hadde jeg trodd det. Han sa han nå ville prøve å date andre damer og at han ikke ville jeg skulle bli lei meg, han sa " Ta vare på deg selv, ikke gjør deg noe vondt". Jeg bare 😳 Nei hallo...." Han ville se meg igjen men visste bare ikke når. Så ga vi hverandre kyss. Idag fikk jeg Takk for at du er den du er, også navnet mitt. Hva vil han? Han ga meg kyss Anonymkode: f8324...5f8 Han vil fortsette å holde deg på gress slik at han har din oppmerksomhet og sex med deg når det passer ham. Utenom det så gjør han som han vil. Er det et slikt forhold du vil ha? Anonymkode: 282b3...f9f 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #54 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Igår snudde det helt. Jeg ble stille men han begynte forsiktig å sende meg mld. Litt mer normale vanlige mld. Etterhvert lurte han på å komme ut til meg for å prate... Han var en helt annen, ydmyk, rolig og ville meg vel. Han sa at han hadde blitt såret eller følt seg som en i idiot da jeg begynte med en annen mann. Hanhar tydeligvis holdt seg til meg det siste året, aldri hadde jeg trodd det. Han sa han nå ville prøve å date andre damer og at han ikke ville jeg skulle bli lei meg, han sa " Ta vare på deg selv, ikke gjør deg noe vondt". Jeg bare 😳 Nei hallo...." Han ville se meg igjen men visste bare ikke når. Så ga vi hverandre kyss. Idag fikk jeg Takk for at du er den du er, også navnet mitt. Hva vil han? Han ga meg kyss Anonymkode: f8324...5f8 Du er så dum at jeg får vondt i hodet. Ingen mann hadde sagt til en dame de liker og respekterer at hun har hora rundt. Er ikke rart du blir brukt og dumpa hele tiden når du er så enkel. Anonymkode: ce883...f07 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #55 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du er så dum at jeg får vondt i hodet. Ingen mann hadde sagt til en dame de liker og respekterer at hun har hora rundt. Er ikke rart du blir brukt og dumpa hele tiden når du er så enkel. Anonymkode: ce883...f07 Nei men han har fort for å se fæle ting når han er opprørt eller sint. Det betyr ikke at jeg vil ha han I livet. Sier bare hvordan han var mot meg. Han sa to ganger "ta vare på deg, så lenge på meg" , sa også at det var dumt at han kom t fordi det ble litt vanskeligere for han. Han hadde ingen ny nå men han innrømte at han ville prøve ei annen ei. Så ville ha ikke miste kontakten med meg. Idag vet jeg ikke hva han mente med det at han takket for at jeg var den jeg var. Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #56 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han vil fortsette å holde deg på gress slik at han har din oppmerksomhet og sex med deg når det passer ham. Utenom det så gjør han som han vil. Er det et slikt forhold du vil ha? Anonymkode: 282b3...f9f Lurer bare på hvorfor han sier han slipper meg litt nå. Han sier jeg nå kan date, fordi han har gått gjennom sorgen for det før med meg. Jeg har hatt et forhold i vårt opphold. Jeg har regnet med at han har datet I de små oppholdene våre. Han hadde visst ikke det og var skuffet over å være 2 valget alltid. Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #57 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nei men han har fort for å se fæle ting når han er opprørt eller sint. Det betyr ikke at jeg vil ha han I livet. Sier bare hvordan han var mot meg. Han sa to ganger "ta vare på deg, så lenge på meg" , sa også at det var dumt at han kom t fordi det ble litt vanskeligere for han. Han hadde ingen ny nå men han innrømte at han ville prøve ei annen ei. Så ville ha ikke miste kontakten med meg. Idag vet jeg ikke hva han mente med det at han takket for at jeg var den jeg var. Anonymkode: f8324...5f8 Tenk så mye tid du har kasta bort på menn som respekterer dritten under skoene sine mer enn deg, fremfor å jobbe med deg selv så du kan finne det du er så desperat etter. Anonymkode: ce883...f07
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #58 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 13.59): Det er veldig dyrt med psykolog. Anonymkode: f8324...5f8 Du får henvisning fra lege til psykolog. Da betaler du kun egenandel til du får frikort. Etter det betaler staten resten av året. Det er de som ikke er med i denne ordningen som blir veldig dyre å gå til hvis man ikke har råd. Anonymkode: 84346...27e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #59 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tenk så mye tid du har kasta bort på menn som respekterer dritten under skoene sine mer enn deg, fremfor å jobbe med deg selv så du kan finne det du er så desperat etter. Anonymkode: ce883...f07 Hvorfor er han ydmyk og veldig snill nå da tror du? En smule dårlig samtvittighet har han nok og redd for å miste meg. Han sier jeg bare kan date, men før han kom ut til meg igår spurte han; Er du med han ?? Så sitter nok langt inne for han å si det. Med meg går det fint. Jeg har aldri vært helt desp etter han. - vil vite hva slags trekk han har. Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #60 Skrevet 30. mai 2025 Du bør holde deg unna han. Jeg vet ikke nok om fyren til å kunne gjette på diagnose eller om det er ligner. Det høres ut som et giftig forhold fra begge sider. Han sier stygge ting til deg. Du hisser han opp med vilje. Gud forby at dere hadde fått barn. Kutt han ut. Han høres forferdelig giftig ut. Kanskje du sitter fast i et helt også. Vanskelig å vite med så lite info. Men la fyren gå. Si farvel i hodet ditt. Gjør det mentalt slutt, og så blokkerer du. Se fremover. Han er fortid. Anonymkode: 84346...27e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå