AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #21 Skrevet 26. mai 2025 Syns du virker like gæren som han, minus+minus blir ik pluss. Anonymkode: 8f605...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #22 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ikke verdt å bruke penger på din psykiske helse? Frem til du gjør jobben med deg selv så kommer du bare til å fortsette å møte menn som bruker deg og behandler deg som dritt, fordi du ikke har selvrespekt og tillater menn å gjøre akkurat hva de vil med deg. Anonymkode: ce883...f07 Jo da, der verdt det. Det er jo litt rart. Han jeg nå dater er stikk motsatt, eller mener du han også behandler meg dårlig og bruker meg? Vi har sex hver gang, ja, men det har da de fleste "nyforelsket" par ? Ts Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #23 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har klart å vikle deg rundt lillefingeren ved å gjøre deg forvirret, og så forsøker du hele tiden å bli uforvirret, og så blir det rot. Og så liker du vel kanskje spenningen, og har et håp (som dessverre altfor mange damer har) om at du skal klare å roe bad boyen. Men det klarer du ikke, og du blir nedbrutt og ødelagt av å holde på sånn. Kutt helt kontakten med denne mannen og fokuser på den nye daten din. Du vil aldri klare å forstå hva som beveger seg oppi hodet på han, så gi opp å prøve. Fokuser på den nye rolige daten og nyt livet. Snillhet og stabilitet er det som trengs i lengden. De som holder ut med menn som du beskriver vil på sikt få det dårlig i livet. Kutt all kontakt og blokker overalt, og tenk at dette er spørsmål i livet det ikke er meningen at du skal finne svaret på, og derfor skal du ikke bruke tid på det heller. Ja, men du trenger åpenbart å jobbe med den psykiske helsen din og da må du investere det det koster. Anonymkode: 1fc1a...d74 Tusen takk!! Ja jeg fokuserer på min nåværende date. Rake motsetning, finnes ikke sint. Han er rolig, behagelig. Jobber ironisk nok under kriminalomsorgen. Men mulig jeg stenger ute mine følelser for han, mulig han blir for rolig for meg, selv om det gir meg tryggheten. Vi hadde en lang kjøretur idag og ville såklart ha sex. Det kan da ikke bety at jeg blir lurt av han også grunnet det? Nå ble det ingen intime greier fordi jeg ikke var helt der. 🫢 Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #24 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hva er det du vil at vi skal diskutere her? Du svarer jo ikke de som svarer deg engang, du legger jo bare ut nye randome innlegg. Anonymkode: 1fc1a...d74 Sure, bare tenkte om det er samme person så veit hu at han er sånn med alle. Var så nære det jeg kjenner igjen. Lykke til.. Anonymkode: 7124c...728
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #25 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns du virker like gæren som han, minus+minus blir ik pluss. Anonymkode: 8f605...bf1 Mulig jeg og han kræsjer i personligheten ja. Vi trigger frem de sinte sidene. Jeg blir aldri sint på min date, men han her? Oh yes. Om jeg har Adhd så har også denne mannen det, altså han jeg har kjent lenge. Daten har ingen antydning til dette. Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #26 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere høres begge kaotiske ut, med narsissistiske trekk. Like barn leker best. Anonymkode: d6ecc...995 Sorry, kan innrømme mye, men narsisisstiske trekk har jeg ikke. De har ikke evne til å forstå at de gjør feil. Jeg gjør feil og innrømmer det. Jeg er ingen verdens mester, det er han. Han sier han kan få alle han vil, han sier at han må være den kjekkeste jeg noen gang har truffet og hatt. Du forstår vi er ulike? Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #27 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo da, der verdt det. Det er jo litt rart. Han jeg nå dater er stikk motsatt, eller mener du han også behandler meg dårlig og bruker meg? Vi har sex hver gang, ja, men det har da de fleste "nyforelsket" par ? Ts Anonymkode: f8324...5f8 Ah enda en unnskyldning for å ikke ta tak i seg selv, lykke til! Anonymkode: ce883...f07 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #28 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ah enda en unnskyldning for å ikke ta tak i seg selv, lykke til! Anonymkode: ce883...f07 Mine venninner hadde sex med sine nåværende partner hele tiden i begynnelsen. Det hjelper ikke å avstå sex for å skal få respekt tilbake. Det skal så mye annet inn i bildet for at noe skal fungere. Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #29 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Mine venninner hadde sex med sine nåværende partner hele tiden i begynnelsen. Det hjelper ikke å avstå sex for å skal få respekt tilbake. Det skal så mye annet inn i bildet for at noe skal fungere. Anonymkode: f8324...5f8 Og igjen så fokuserer du på sex istedenfor å ta tak i det virkelige problemet, som er deg selv. Anonymkode: ce883...f07 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #30 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mine venninner hadde sex med sine nåværende partner hele tiden i begynnelsen. Det hjelper ikke å avstå sex for å skal få respekt tilbake. Det skal så mye annet inn i bildet for at noe skal fungere. Anonymkode: f8324...5f8 Du virker veldig i ubalanse og uten evne til å se helheten i situasjonen. Anonymkode: a4c19...48d 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #31 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han hadde til vane å si om exer " hvem tror hun at hun er" fordi han har så stort ego. Jeg regner med han sier det samme om meg nå " hvem tror hun at hun er". Fordi han kan få hvem han vil.. liksom bare på sex appeal.. Anonymkode: 7124c...728 Psykopater er jo som oftest penere enn andre også da. Anonymkode: 92a4c...20c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #32 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Psykopater er jo som oftest penere enn andre også da. Anonymkode: 92a4c...20c Det har jeg ikke hørt før. Har du noen kilde på dette? Anonymkode: 282b3...f9f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #33 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har jeg ikke hørt før. Har du noen kilde på dette? Anonymkode: 282b3...f9f https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2025/05/25/196092411/psykopater-blir-sett-pa-som-penere Anonymkode: 92a4c...20c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #34 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Psykopater er jo som oftest penere enn andre også da. Anonymkode: 92a4c...20c Men så er spm, har de egentlig så høy selvtillit? Eller er det bare noe de tvinger seg selv til å tro at de er den fineste? Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #35 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men så er spm, har de egentlig så høy selvtillit? Eller er det bare noe de tvinger seg selv til å tro at de er den fineste? Anonymkode: f8324...5f8 Hvorfor er du så opptatt av de, når du har seriøse problemer selv? Anonymkode: ce883...f07 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #36 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men så er spm, har de egentlig så høy selvtillit? Eller er det bare noe de tvinger seg selv til å tro at de er den fineste? Anonymkode: f8324...5f8 les linken. Andre folk syns de er pene. Anonymkode: 92a4c...20c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #37 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er du så opptatt av de, når du har seriøse problemer selv? Anonymkode: ce883...f07 Jeg trenger ikke høre mer om det. Okei? Jeg har tillits problemer som svært mange andre av befolkningen har. Idag er det verre enn noen gang å date fordi det er mest fokus på å ha et intimt sexforhold. Han her er opptatt av meg, sex, bli sett på som verdens mester og liker å ha kontroll. Jeg vet det er galt, men det som nettopp er det gale her er at jeg blir hektet på han. Liker sexen med han og liker det vi har - uten å forvente forhold. Anonymkode: f8324...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #38 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg trenger ikke høre mer om det. Okei? Jeg har tillits problemer som svært mange andre av befolkningen har. Idag er det verre enn noen gang å date fordi det er mest fokus på å ha et intimt sexforhold. Han her er opptatt av meg, sex, bli sett på som verdens mester og liker å ha kontroll. Jeg vet det er galt, men det som nettopp er det gale her er at jeg blir hektet på han. Liker sexen med han og liker det vi har - uten å forvente forhold. Anonymkode: f8324...5f8 Men det er jo du som tar det opp, og så vil du ikke høre med om det? Du lagde senest en tråd om han her fyren i går på underforumet Kropp og helse der du signerte med Mie33. Og du svarer ingen som svarer deg med noe fornuftig, du bare fortsetter å fabulere om ditt. Du er jo helt uimottakelig for innspill. Du vil ikke ha det engang. Kun fabulere om ditt. Det kan du gjøre i en dagbok. Kom deg tilbake til psykiatrien, få noen diagnoser og medisiner og behandlig, og jobb med deg selv. Slutt opp med å unngå deg selv ved å henge deg opp i å liksom skulle forstå andre mennesker med sine diagnoser og sitt rot. Anonymkode: 1fc1a...d74 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #39 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 18.42): Bare dette er nok til at alarmbjellene klinger godt. Dette er en mann du må prøve å få ut av livet ditt. Han manipulerer deg og driver med psykisk vold. Det er vel dette som blir kalt en hekt? Du vet du må komme deg bort, men klarer det ikke. Helt sikkert ikke lett, men prøv likevel. Han er ikke bra for deg, eller mot deg. En mann som er oppriktig glad i deg verken sier eller gjør halvparten av dette her. Anonymkode: 394b4...3cd Dette skjedde idag. Jeg har vært litt åpen for å holde dette gående. Så jeg ventet han egentlig her idag, men så sier han at han ikke kan. Vanskelig å få det til. Jeg sier at det var jo merkelig det, når han har fått det til ellers. Han virket bare ikke interessert så jeg sendte 3 mld på rappen. Så begynner han ; Nå må du roe deg ned. Du skremmer meg. Hallo. Han kan sette fyr på bålet altså. Det er jo han som har skremt meg? Han skrev videre at vi måtte kutte all kontakt til jeg hadde roet meg så kunne vi treffes i senere anledning. Vær så grei, ikke diskuter meg her. Men er dette en slags hersketeknikk? Jeg vet jo at han ikke vil eller klarer å gi slipp på meg. Så skrev han , nå kan du bare date andre. Jeg skrev; Ok, forstår at du ikke er interessert. Nå endt. På alt. Dette er hersketeknikk? Jeg snakket med bestekompisen min, han mente det. Anonymkode: f8324...5f8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #40 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 17.21): Men det er jo du som tar det opp, og så vil du ikke høre med om det? Du lagde senest en tråd om han her fyren i går på underforumet Kropp og helse der du signerte med Mie33. Og du svarer ingen som svarer deg med noe fornuftig, du bare fortsetter å fabulere om ditt. Du er jo helt uimottakelig for innspill. Du vil ikke ha det engang. Kun fabulere om ditt. Det kan du gjøre i en dagbok. Kom deg tilbake til psykiatrien, få noen diagnoser og medisiner og behandlig, og jobb med deg selv. Slutt opp med å unngå deg selv ved å henge deg opp i å liksom skulle forstå andre mennesker med sine diagnoser og sitt rot. Anonymkode: 1fc1a...d74 Det er mye enklere å skylde på alle andre vet du enn å ta ansvar for at man setter seg selv i dritt situasjoner gang på gang. Anonymkode: ce883...f07 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå