AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Niesen min skal i fjerde klasse etter sommerferie. Hun har bursdag snart og jeg tenker å gi henne ny skolesekk. Hun har brukt beckmann siden 1 klasse. Er det en sekk dere anbefaler? (Uansett pris) Så en på obs reklame. Men står ikke hvilken alder den passer til Anonymkode: c2131...0cd
jegerrinne Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai (endret) Dette er nok første klasse sekk Gå inn å se litt her https://beckmann.no/barneskole/3-7-klasse/?gad_source=1&gad_campaignid=21717795010&gclid=Cj0KCQjwotDBBhCQARIsAG5pinM0f1hv9oXOYRhz6HiLODYHZQG7J3l4fTjM_qkGUsLUlATKbacRr0QaAl2LEALw_wcB Anbefaler at barnet er med når dere ser, slik at sekken passer og sitter bra. En sekk kan passe et barn, men ikke nødvendigvis et annet Endret 26. mai av jegerrinne 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Dette er en førsteklassesekk. Jeg synes beckmannsekkene er tunge og dyre. Min sønn har Bergans og er veldig fornøyd. Den er lettere å bære, plass til masse og halve prisen👌 Anonymkode: 32547...bd1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Det pleier forresten å stå volum på, 20 L er vel beregnet på førsteklassing. Min 5.klassing har vel 28 L tror jeg Anonymkode: 32547...bd1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Sekkane på bildet er for 1. klasse. Min tredjeklassing har Beckmann sin som er hakket større. Svart. Alt med figurar er barnslig nå... Eg synes Beckmann sine sekkar er unødvendig tunge. Men barna er fornøgd så... "Alle" har Beckmann her. Anonymkode: 09eae...751
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Eg kan nå legge ved lenke til den dotter mi har. Ho er storfornøgd med sekken, sjølv om eg synes den er litt tung. https://beckmann.no/barneskole/3-7-klasse/skolesekker/sport-junior-black-gold/ Berre ein ting; ny sekk pleier vere ei stor greie for barn. det er det i hvert fall her. Eg synes at niesa bør få sjansen til å velje sjølv. Du kan ta ho med på butikken og la ho velje? Anonymkode: 09eae...751
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Bergans er mye bedre. Letter og kan stilles inn i ryggen slik at den passer perfekt. https://www.bergans.com/no/p/4676-aksla-30/21414#cat=373844842 Anonymkode: 76120...167
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai Jeg, dvs barna, har vært veldig fornøyd med Frii. Mye lettere enn Beckmann Anonymkode: 0c5c5...a1d
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai Ofte vil vel barn velge sekk selv? Ta henne med på shopping! Anonymkode: cb624...000 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai Man skal jo ikke gjødsle mer enn maks to tre ganger kanskje. Ser ikke hvordan det kan bli noe hage ut av dette? Anonymkode: e27ab...dd4
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Man skal jo ikke gjødsle mer enn maks to tre ganger kanskje. Ser ikke hvordan det kan bli noe hage ut av dette? Anonymkode: e27ab...dd4 😆😆 Har litt dårlig erfaring med gjødsling av skolesekken selv. Hihi Anonymkode: 0c5c5...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #12 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 😆😆 Har litt dårlig erfaring med gjødsling av skolesekken selv. Hihi Anonymkode: 0c5c5...a1d Oi så flaut! 😂😂 Svarte på feil tråd gitt. Nei, tror man skal unngå det. Anonymkode: e27ab...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 9.59): Dette er en førsteklassesekk. Jeg synes beckmannsekkene er tunge og dyre. Min sønn har Bergans og er veldig fornøyd. Den er lettere å bære, plass til masse og halve prisen👌 Anonymkode: 32547...bd1 AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 10.48): Bergans er mye bedre. Letter og kan stilles inn i ryggen slik at den passer perfekt. https://www.bergans.com/no/p/4676-aksla-30/21414#cat=373844842 Anonymkode: 76120...167 Dere som har bergans. Hvilken klasse går barna deres i? Eller hvor gamle er de? Og hvor mange år får de brukt denne sekken? Niesen min er 9 år og skal i 4.klasse til høsten Ts Anonymkode: c2131...0cd
AnonymBruker Skrevet 27. mai #14 Skrevet 27. mai Min fjerdeklassing fikk sekk fra Ospre. Veldig fornøyd med den. Superlett! Anonymkode: e9c34...d5e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som har bergans. Hvilken klasse går barna deres i? Eller hvor gamle er de? Og hvor mange år får de brukt denne sekken? Niesen min er 9 år og skal i 4.klasse til høsten Ts Anonymkode: c2131...0cd Når er det noen år siden mine gikk på barneskolen. Men de hadde en fra 1-3 klasse og neste str. fra 4-7 klasse. Anonymkode: 76120...167
AnonymBruker Skrevet 27. mai #16 Skrevet 27. mai Min 4.klassing ønsket seg intenst douchebag-sekk i år. Nesten alle i klassen hennes har det. Har nå observert at det gjelder 4/5 av alle bygdas elever på barne- og ungdomsskolen. Det er flokkmentalitet som gjelder på bygda😄 Anonymkode: 2c768...cd8
AnonymBruker Skrevet 27. mai #17 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Min 4.klassing ønsket seg intenst douchebag-sekk i år. Nesten alle i klassen hennes har det. Har nå observert at det gjelder 4/5 av alle bygdas elever på barne- og ungdomsskolen. Det er flokkmentalitet som gjelder på bygda😄 Anonymkode: 2c768...cd8 Sekk til 1500-2000kr til en fjerdeklassing? Det er jo bare dumskap 😅 Noen ganger er det greit å lære ungene sine at det ikke er så nøye. Om du alltid skal følge deg alle andre får, da vil du nok slite litt som mamma etter hvert. No er det sekk, så er det snapp, så er det cider, så er det sydentur etc.. (må bare presisere at vi har samlet inntekt på godt over 7Mnok, så ikke fordi vi ikke har råd). Anonymkode: e9c34...d5e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #18 Skrevet 27. mai Datteren min byttet til en større beckmann da hun begynte i 4. klasse. Urban midi tror jeg modellen heter. Hun er fornøyd. Anonymkode: b9a20...25d
AnonymBruker Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai Hva med fjellrevensekk? Den er lett og stilig og faller i smak hos de fleste 4. klassinger😊 mine barn hadde disse på den tiden, og beholdt de i flere år etterpå også🥰anbefaler! Anonymkode: 34a7f...183
AnonymBruker Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai Vi kjøpte DB til fjerdeklassingen. Det er en bra sekk, de er lette, vanntette og har masse plass. 25L til fjerdeklassingen. Storebror på 13 har 30L, han bruker den til alt. Anonymkode: 21579...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå