Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk, få bare vente å se. 
Vil fortsette å teste pga SA og kjemisk. 

Anonymkode: b7651...2c6

Ikke test no mer...skjer der noe så skjer det. Du vil bare stresse mer ved å forsette å teste. Du kan få kjemisk til uke 5 og sa til langt ut i gravid. Du kan ikke teste i 5-10. Uker til

Du er gravid. :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Heleneblå skrev (10 timer siden):

Kan noen se noe her? 

IMG_4660.jpeg

Ja, jeg ser en suuupersvak strek, men så svak at det kan hende det bare er en skygge eller et innhakk. Jeg fikk desverre en dårlig batch fra babyplan sist måned og da gav alle testene svak strek som dette. Kunne se innhakket før jeg dyppet testen i urin også. 

Skrevet

Ser ut som fine streker. :) Skal man sjekke stigning bør man sammenligne annenhver dag. Dag 10 sammenlignes med dag 12, og dag 11 sammenlignes med dag 13, osv. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Hjertefisk skrev (31 minutter siden):

Ser ut som fine streker. :) Skal man sjekke stigning bør man sammenligne annenhver dag. Dag 10 sammenlignes med dag 12, og dag 11 sammenlignes med dag 13, osv. 

Takk❤️ Håper det fortsetter sånn. 

Anonymkode: b7651...2c6

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Her er min tidligtest 14dpo (ikm-dagen). 
Er redd den er for svak, men ser det er flere her med cirka samme styrke🥰

IMG_5238.jpeg

Anonymkode: 59199...bbe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei! 
Her er min tidligtest 14dpo (ikm-dagen). 
Er redd den er for svak, men ser det er flere her med cirka samme styrke🥰

IMG_5238.jpeg

Den ser veldig fin ut 🥰 Vi er flere som har fått sterkere farge på vanlig test enn på tidlig.

Anonymkode: 565ae...3fe

AnonymBruker
Skrevet

Dette var 12 dpo (visste nøyaktig pga IVF). For meg har sterke tester vært et godt tegn. To ganger har jeg hatt tilsvarende tester 12 dpo. Det har blitt barna mine ❤️ Et par ganger til hadde jeg svaaaake tester på samme tid. Det gikk galt. Nå er begge mine to IVF-barn, så dermed har jeg visst nøyaktig når befruktningen skjedde. Det blir jo annerledes i naturlig syklus. 

IMG_1239.jpeg

Anonymkode: ff001...58b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den ser veldig fin ut 🥰 Vi er flere som har fått sterkere farge på vanlig test enn på tidlig.

Takk🥰 Dette er vanlig test på samme urin. Syntes den er ganske svak, men det er vel overtenking.🙈

IMG_5249.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk🥰 Dette er vanlig test på samme urin. Syntes den er ganske svak, men det er vel overtenking.🙈

IMG_5249.jpeg

Stor forskjell mellom ulike merker. Jeg mente egentlig vanlig test fra babyplan, men glemte å spesifisere det. Du har uansett fine tester 😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stor forskjell mellom ulike merker. Jeg mente egentlig vanlig test fra babyplan, men glemte å spesifisere det. Du har uansett fine tester 😊

Takk🥰 Får satse på det ikke endrer seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Heihei! 
Jeg lurte på når det er vanlig å få 2-3 på clearblue digital?🥰

Anonymkode: 2cd80...db9

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ser noe her? 😊IMG_4934.thumb.jpeg.1c000cf477366122610da32e95c65ffd.jpeg

Anonymkode: 781da...f8d

Skrevet
Hjertefisk skrev (12 timer siden):

Ja, jeg ser en suuupersvak strek, men så svak at det kan hende det bare er en skygge eller et innhakk. Jeg fikk desverre en dårlig batch fra babyplan sist måned og da gav alle testene svak strek som dette. Kunne se innhakket før jeg dyppet testen i urin også. 

Takk for svar! Ja det kan hende, synes liksom jeg ser noe men usikker. Tok en ny i dag, kan man se noe på den? Blir usikker når det er mulig dårlig batch 🙃🙂

IMG_4673.jpeg

Skrevet
Heleneblå skrev (14 minutter siden):

Takk for svar! Ja det kan hende, synes liksom jeg ser noe men usikker. Tok en ny i dag, kan man se noe på den? Blir usikker når det er mulig dårlig batch 🙃🙂

IMG_4673.jpeg

Ja ser noe der. Fortsatt vanskelig å si!

Her er en av mine tester fra den dårlige batchen. Aldri fått en dårlig batch fra babyplan før, men viste at noe var rart med dem da til og med min samboer fikk strek. 😛

Krysser fingrene for at du har en ekte strek!

20250526_102608.thumb.jpg.3e6a875199439ba573ad076ee0ade7e3.jpg

Skrevet
Hjertefisk skrev (15 minutter siden):

Ja ser noe der. Fortsatt vanskelig å si!

Her er en av mine tester fra den dårlige batchen. Aldri fått en dårlig batch fra babyplan før, men viste at noe var rart med dem da til og med min samboer fikk strek. 😛

Krysser fingrene for at du har en ekte strek!

20250526_102608.thumb.jpg.3e6a875199439ba573ad076ee0ade7e3.jpg

Takk, kanskje det er det samme med min da 🙃 ikke fått dårlig derfra jeg heller, men dette så ganske likt ut som din. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

20250526_113225.jpg

Anonymkode: e60e7...c9d

AnonymBruker
Skrevet

20250526_113127.jpg

Anonymkode: e60e7...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Skyggestrek?

20250526_113117.jpg

Anonymkode: ad528...062

AnonymBruker
Skrevet

20250526_113225.jpg

Anonymkode: ad528...062

Skrevet

Make sure test. Syns den ser positiv ut, hva tenker dere ?😇🫶🏼

41B48A55-0C71-4DA3-BEB1-A17C766B7E33.jpeg

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...