Maylinn0205 Skrevet 24. mai #34121 Skrevet 24. mai Skimtes det nooooe bittelitt her ? hadde ‘bestemt’ meg for at jeg ikke så noe men så kikket jeg gjennom bildene en gang til og daa følte jeg kanskje kunne se noe veeeldig veldig svakt og udefinerbart ? Er riktignok bare (sannsynligvis ) 8 dpo og de færreste får vel positiv test på dette tidspunktet. tidlig
Hjertefisk Skrevet 25. mai #34122 Skrevet 25. mai Maylinn0205 skrev (12 timer siden): Skimtes det nooooe bittelitt her ? hadde ‘bestemt’ meg for at jeg ikke så noe men så kikket jeg gjennom bildene en gang til og daa følte jeg kanskje kunne se noe veeeldig veldig svakt og udefinerbart ? Er riktignok bare (sannsynligvis ) 8 dpo og de færreste får vel positiv test på dette tidspunktet. tidlig Synes jo jeg ser en strek der! Men er dette en tidligtest eller vanlig test? Det er ikke så uvanlig å se strek på dag 8 på en tidligtest, det har jeg selv opplevd. Men på en vanlig 25miu/ml test skal det som regel noen flere dager til. Men hvem vet.
Maylinn0205 Skrevet 25. mai #34124 Skrevet 25. mai Hjertefisk skrev (6 timer siden): Synes jo jeg ser en strek der! Men er dette en tidligtest eller vanlig test? Det er ikke så uvanlig å se strek på dag 8 på en tidligtest, det har jeg selv opplevd. Men på en vanlig 25miu/ml test skal det som regel noen flere dager til. Men hvem vet. Takk for svar! Det er faktisk ikke tidlig test heller, så skal jo litt til da og få positiv da på 25 miu/ml. Prøver igjen imorgen 😇😊
AnonymBruker Skrevet 25. mai #34125 Skrevet 25. mai Hei😄 Er dette for dårlig stigning på testene. Dette er tidligtester. Testene er tatt 11,12 og 13 dpo. Første positive test kom 10 dpo, men den har jeg ikke bilde av. Anonymkode: b7651...2c6
mommyaka Skrevet 25. mai #34126 Skrevet 25. mai Ser bra ut . Du er iallfall gravid. Men tester kan dessverre ikke vise en det er "god/bra" stigning. Da må du ta blodprøver 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #34127 Skrevet 25. mai mommyaka skrev (26 minutter siden): Ser bra ut . Du er iallfall gravid. Men tester kan dessverre ikke vise en det er "god/bra" stigning. Da må du ta blodprøver Takk, få bare vente å se. Vil fortsette å teste pga SA og kjemisk. Anonymkode: b7651...2c6
mommyaka Skrevet 25. mai #34128 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk, få bare vente å se. Vil fortsette å teste pga SA og kjemisk. Anonymkode: b7651...2c6 Ikke test no mer...skjer der noe så skjer det. Du vil bare stresse mer ved å forsette å teste. Du kan få kjemisk til uke 5 og sa til langt ut i gravid. Du kan ikke teste i 5-10. Uker til Du er gravid. 1 1
Hjertefisk Skrevet 25. mai #34129 Skrevet 25. mai Heleneblå skrev (10 timer siden): Kan noen se noe her? Ja, jeg ser en suuupersvak strek, men så svak at det kan hende det bare er en skygge eller et innhakk. Jeg fikk desverre en dårlig batch fra babyplan sist måned og da gav alle testene svak strek som dette. Kunne se innhakket før jeg dyppet testen i urin også.
Hjertefisk Skrevet 25. mai #34130 Skrevet 25. mai Ser ut som fine streker. Skal man sjekke stigning bør man sammenligne annenhver dag. Dag 10 sammenlignes med dag 12, og dag 11 sammenlignes med dag 13, osv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #34131 Skrevet 25. mai Hjertefisk skrev (31 minutter siden): Ser ut som fine streker. Skal man sjekke stigning bør man sammenligne annenhver dag. Dag 10 sammenlignes med dag 12, og dag 11 sammenlignes med dag 13, osv. Takk❤️ Håper det fortsetter sånn. Anonymkode: b7651...2c6
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34132 Skrevet 26. mai Hei! Her er min tidligtest 14dpo (ikm-dagen). Er redd den er for svak, men ser det er flere her med cirka samme styrke🥰 Anonymkode: 59199...bbe
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34133 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Her er min tidligtest 14dpo (ikm-dagen). Er redd den er for svak, men ser det er flere her med cirka samme styrke🥰 Anonymkode: 59199...bbe Den ser veldig fin ut 🥰 Vi er flere som har fått sterkere farge på vanlig test enn på tidlig. Anonymkode: 565ae...3fe
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34134 Skrevet 26. mai Dette var 12 dpo (visste nøyaktig pga IVF). For meg har sterke tester vært et godt tegn. To ganger har jeg hatt tilsvarende tester 12 dpo. Det har blitt barna mine ❤️ Et par ganger til hadde jeg svaaaake tester på samme tid. Det gikk galt. Nå er begge mine to IVF-barn, så dermed har jeg visst nøyaktig når befruktningen skjedde. Det blir jo annerledes i naturlig syklus. Anonymkode: ff001...58b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34135 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den ser veldig fin ut 🥰 Vi er flere som har fått sterkere farge på vanlig test enn på tidlig. Anonymkode: 565ae...3fe Takk🥰 Dette er vanlig test på samme urin. Syntes den er ganske svak, men det er vel overtenking.🙈 Anonymkode: 59199...bbe
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34136 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk🥰 Dette er vanlig test på samme urin. Syntes den er ganske svak, men det er vel overtenking.🙈 Anonymkode: 59199...bbe Stor forskjell mellom ulike merker. Jeg mente egentlig vanlig test fra babyplan, men glemte å spesifisere det. Du har uansett fine tester 😊 Anonymkode: 565ae...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34137 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stor forskjell mellom ulike merker. Jeg mente egentlig vanlig test fra babyplan, men glemte å spesifisere det. Du har uansett fine tester 😊 Anonymkode: 565ae...3fe Takk🥰 Får satse på det ikke endrer seg. Anonymkode: 59199...bbe
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34138 Skrevet 26. mai Heihei! Jeg lurte på når det er vanlig å få 2-3 på clearblue digital?🥰 Anonymkode: 2cd80...db9
Heleneblå Skrevet 26. mai #34140 Skrevet 26. mai Hjertefisk skrev (12 timer siden): Ja, jeg ser en suuupersvak strek, men så svak at det kan hende det bare er en skygge eller et innhakk. Jeg fikk desverre en dårlig batch fra babyplan sist måned og da gav alle testene svak strek som dette. Kunne se innhakket før jeg dyppet testen i urin også. Takk for svar! Ja det kan hende, synes liksom jeg ser noe men usikker. Tok en ny i dag, kan man se noe på den? Blir usikker når det er mulig dårlig batch 🙃🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå