Gå til innhold

Hvordan klyver du opp i sengen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40, og blir hver kveld ledd av av samboeren min for måten jeg klyver opp i sengen.

Jeg står ved siden av sengen og ser mot hodeenden, så setter jeg kneet på madrassen, og vrir meg sidelengs sånn at jeg legger meg på siden (sånn at jeg ser ut av sengen). Alt dette er én glidende bevegelse.

Han setter seg på sengekanten, og legger seg ned på ryggen mens han svinger bena opp samtidig som han vrir seg sidelengs.

Han mener at jeg gjør det som et barn, og at alle normale voksne gjør det på hans måte.

Hvordan gjør du det? 

Anonymkode: 9b1a2...280

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han setter seg på sengekanten, og legger seg ned på ryggen mens han svinger bena opp samtidig som han vrir seg sidelengs.

Anonymkode: 9b1a2...280

Som dette.

- 45 år kvinne.

Anonymkode: f15c2...712

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg gjør som din mann

kvinne/55

Endret av enkefru
AnonymBruker
Skrevet

Veksler litt. Oftest sånn som du. Kryper inn i senga med kneet først. For jeg har så korte ben, så jeg når ikke ned til gulvet hvis jeg sitter på sengekanten. Føler også at det blir en mer jevn vektfordeling på madrassen på den måten

Anonymkode: 4efb3...f88

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blanding av hvordan du og din mann gjør det. Jeg putter venstre kne på madrassen, men følger så med rompa slik at jeg blir sittende i senga med et bøyd kne og ser ned mot enden av senga. Legger meg så ned når det er på tide å sove (jeg liker å sitte oppe og lese litt først). Skal sies at jeg har en ganske høy seng og er selv ganske kort, så blir mye styr hvis jeg skal sette meg med rompa først. Trenger en liten boost liksom.

K25

Anonymkode: ab6e9...5af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si jeg stusser litt ved at din mann henger seg opp i dette. Kritiserer han andre ting ved deg også? Jeg har ingen anelse om hvordan jeg legger meg i senga, skal legge merke til det når jeg legger meg i kveld.

Anonymkode: 3e7cb...54e

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ofte omtrent akkurat som du beskriver, faktisk.

Anonymkode: d2575...d7e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en høy seng og gjør det akkurat som deg, trådstarter. . .og jeg tror at vi er mange! :nigo: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg krabber som regel opp i senga, først med det ene kneet, og så det andre. Så legger jeg meg ned på siden og krøller meg sammen.

Jeg har aldri tenkt over hvordan mannen min gjør det, men når jeg prøver å se det for meg, tror jeg kanskje det er som din mann. Han velter opp i senga på en måte, så den rister og det vekker meg  ofte hvis jeg har lagt meg tidligere og allerede sovnet. Jeg når ikke ned med beina hvis jeg sitter på sengekanten, så den teknikken er ikke et alternativ for meg. I så fall må jeg hoppe, og lande på rompa.

Men er ikke mannen i senga allerede, hender det forresten at jeg hopper oppi, lander på alle fire og ruller rundt og legger meg ned, og jeg er 41.

Anonymkode: ab03c...90a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Har høy seng, rammemadrasser ann mass! lol 

Jeg setter meg på sengen og snur meg og legger meg, ganske enkelt! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg må si jeg stusser litt ved at din mann henger seg opp i dette. Kritiserer han andre ting ved deg også? Jeg har ingen anelse om hvordan jeg legger meg i senga, skal legge merke til det når jeg legger meg i kveld.

Anonymkode: 3e7cb...54e

Du har virkelig ingen anelse?

Anonymkode: 0bd0b...524

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett som deg, TS. 

Anonymkode: 2deb4...c63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar rennefart og hopper opp i sengen.😄

Anonymkode: ab7e9...340

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har virkelig ingen anelse?

Jeg hadde heller ikke anelse. Jeg stod opp av sengen nå for å legge meg på nytt for å sjekke hva jeg gjør. Jeg gjør det på samme måte som TS. Jeg vet ikke hvordan mannen min legger seg, for det har jeg aldri tenkt over. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter meg på rumpa, svinger meg opp og legger meg på ryggen, men med det ene beinet i en «tvist», så jeg får strekt ryggen.

Anonymkode: 68c15...546

Skrevet

Jeg har skråtak på ene siden av soverommet. Så jeg må gå på langsiden av sengen for å komme på "min" side (selv om jeg bor alene) av sengen. Jeg legger meg på siden og slenger beina oppi. Sånn ca... 

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (6 minutter siden):

Jeg har skråtak på ene siden av soverommet. Så jeg må gå på langsiden av sengen for å komme på "min" side (selv om jeg bor alene) av sengen. Jeg legger meg på siden og slenger beina oppi. Sånn ca... 

Du må vel sette rumpa ned før du legger deg på siden?

AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde heller ikke anelse. Jeg stod opp av sengen nå for å legge meg på nytt for å sjekke hva jeg gjør. Jeg gjør det på samme måte som TS. Jeg vet ikke hvordan mannen min legger seg, for det har jeg aldri tenkt over. 

Du skal ha for innsatsen. Så, hvordan legger du deg, nå når du vet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må vel sette rumpa ned før du legger deg på siden?

Joda, men du skjønte sikkert hva jeg mente 😊

AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (21 minutter siden):

Beklager, leste for fort her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...