Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

De fleste skrur av snapmap egentlig, så den eneste måten å se fler på snapmap er å spørre dem om de kan aktivere snapmap.

De fleste har kommet fram til at det er fler ulemper enn fordeler å ha det på. Det er jo overvåkning i praksis, så sånn sett er det jo litt ugreit.

Anonymkode: ad56f...e32

• Liker 1
AnonymBruker

Dette var et merkelig spørsmål som tyder på at du ikke forstår funksjonen. En bruker velger selv om de vil at andre skal kunne se dem på kartet eller ikke. Hvis du bare kan se én person, har alle andre slått av kartfunksjonen. Det er helt vanlig, og du kan ikke se disse personene på kartet. Kartet kan heller ikke "oppdateres". Du kan ikke følge folk på kartet.

Anonymkode: 86044...3e3

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

De fleste skrur av snapmap egentlig, så den eneste måten å se fler på snapmap er å spørre dem om de kan aktivere snapmap.

De fleste har kommet fram til at det er fler ulemper enn fordeler å ha det på. Det er jo overvåkning i praksis, så sånn sett er det jo litt ugreit.

Anonymkode: ad56f...e32

Ja, jeg er litt idiot når det gjelder snap.. Og jeg liker ikke å bli "overvåket" Så nå er spørsmålet.. Hvordan skrur jeg av snapmap? De som ser meg på kartet har ikke spurt meg om å bli fulgt, så det føles litt rart.

Anonymkode: 72292...fbc

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, jeg er litt idiot når det gjelder snap.. Og jeg liker ikke å bli "overvåket" Så nå er spørsmålet.. Hvordan skrur jeg av snapmap? De som ser meg på kartet har ikke spurt meg om å bli fulgt, så det føles litt rart.

TS..

AnonymBruker

Du går inn på innstillinger. Og setter på spøkelse til deg selv. Nei dem spør ikke. Fordi det er du som bestemmer om du skal være synlig eller ikke. Ikke dine venner. Så dem kan ikke gjøre noe med det. 

Anonymkode: b08c5...125

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du går inn på innstillinger. Og setter på spøkelse til deg selv. Nei dem spør ikke. Fordi det er du som bestemmer om du skal være synlig eller ikke. Ikke dine venner. Så dem kan ikke gjøre noe med det. 

Anonymkode: b08c5...125

Takk for svar, nå fikk jeg det til.😀 TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...