Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte nylig om en mann, at "han visste hvordan han skal behandle en kvinne"! 

Så slo det meg, vet jeg hvordan man skal behandle en mann?? 

Njææa ikke helt tror jeg. 

Hvordan vil du bli behandlet, mann? 

Anonymkode: da799...8b8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte nylig om en mann, at "han visste hvordan han skal behandle en kvinne"! 

Og, jeg er kvinne snart 50,føler meg som 32 ca 😄😊

• Liker 1
Skrevet

Med respekt og konfidensialitet, at vi prater om tingene istedetfor å krangle.

Så kan det gjerne være litt humor intimitet og sex og at kroppene våre er der for hverandre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær deg selv, ha glimt i øyet, fortell noe morsomt, ikke vær selvhøytidelig. 

Jeg vet ikke om jeg trenger å "behandles" på noen spesiell måte. Det høres litt gammeldags ut. Litt som svigerfar, som er avhengig av at svigermor koker kaffe og henter tøflene hans.

-mann

Anonymkode: bd391...072

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Som et menneske.... ? 

Anonymkode: df0c4...f99

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Oj, du høres ut som en som kommer til å få det tøft i dating livet. Om du nettopp har blitt singel, så skal du vite at folk behandler folk som søppel. Ikke romantiser Tinder eller andre sider. Eller menn for den del. Singellivet er the shit. 

Anonymkode: 4d139...51d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er kanskje litt situasjons- og relasjonsbetinget. Men hvis jeg får vektlegge det som har bidratt til friksjon i mine relasjoner:

* Respekt. Ikke nesegrus underkastelse eller noe slikt, men respekt for min person og det jeg gjør. Le gjerne av at jeg snubler, men ikke mine evner som far f.eks.

* At du dekker ryggen min. Være gjerne uenig med meg og kritiser meg, men utad (mot foreldre, barn, venner etc) vil jeg at vi skal utgjøre en enhet.

* Vis sårbarhet. Ha følelser, uttrykk dem og la meg hjelpe på min feilbarlige måte.

* Fysisk kontakt. Ta initiativ til kyss og klem. Sett deg til rette i armkroken. La meg «beskytte» deg.

* Tenn på meg seksuelt. Si det og vis det. Hjelp meg til å gjøre det så bra for deg at den følelsen vil vedvare livet ut.

Anonymkode: 70b30...10b

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det holder at jeg fungerer godt sammen med min ene mann. Han behandler jeg pent og personlig etter hans preferanser så vidt  jeg vet, han har sagt seg fornøyd i over 20 år nå.  Ganske likt som han oppfører seg mot meg. Andre mennesker «behandler» jeg ikke forskjellig etter kjønn.

Anonymkode: 85309...907

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vel. 

Kan bare si hva jeg som mann ønsker. 
Tror dette er det meste menn ønsker. Er nok noen det ikke passer for, ogcetter myexreflekdjon og tankegrubling har jeg kommet til: 

En partner som behandler meg som et med menneske. På godt og vondt. 

Innebærer: 

God kommunikasjon. Ingen mennesker kan lese andres tanker. 

Respekt: Behandle andre som du vil bli behandlet. 

omsorg: empatisk og ønske andre vel. Men også si ifra om egne behov. 

utadvendt, kjærlig, seksuell og snill. 

Og ikke forvente at jeg skal være psykolog, lege osv i forholdet. Vil aldri føle meg som butler igjen i ett forhold. 
ofte har jeg hørt at menn må være hel ved. Ingen er hel ved. Alle har noe. Forskjellen er om folk med baggasje bruker det mot andre og en partner. Det er galt. Fiks deg selv. Støtte går du, men jeg kan ikke løse det for deg. 

Anonymkode: c8967...221

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Litt som svigerfar, som er avhengig av at svigermor koker kaffe og henter tøflene hans.

Med respekt som en konge og ansvar som en baby altså. 

Anonymkode: abc52...155

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Menn er forskjellige og vil derfor behandles forskjellig. Det som funker for én kan være fullstendig turn off for en annen 

• Nyttig 1
Skrevet

Aner ikke hvordan alle menn vil behandles men min liker meg veldig godt. Så da antar jeg han trives med å vite at jeg elsker han, tenker på han, ser behovene hans, aldri sier nei til hans behov, lager mat, vil ha mye nærhet og kjærlighet, tid sammen, at vi deler interesser, er tilstede og ikke opptatt med for eksempel mobil. Han hater om jeg er på mobilen 🤭

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med respekt som en konge og ansvar som en baby altså. 

Anonymkode: abc52...155

Krasse KG-kriger-kvinner er kanskje det mest usexy jeg kommer på. Apropos hvordan behandle menn…

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Setningen "Hun visste hvordan hun skulle behandle en mann..." i positiv betydning har jeg aldri hørt før.

Anonymkode: 3f69e...209

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det klart viktigste er at hun IKKE ser på forholdet som en ''mekanisk ting'', hvor man måler hvem som gjør hva og hvorfor. 

Anonymkode: 02b6e...d89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er rimelig likt. Behandle partneren med respekt, se deres behov, strekk deg for å gå vedkommende i møte, vær raus.

Den som alltid skal ha rett og ting på sin måte tenker jeg ikke er lett å leve sammen med.

Anonymkode: a2ba8...b04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lage god mat, sex og å se på han med stjerner i øynene. Funker som bare det.

Anonymkode: 13b5b...1fd

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare ha respekt for meg ved å være ærlig om dine ønsker og dine behov. Kommuniser det du trenger for å ha det bra og vær lydhør for mine grenser og behov.

Utover det har jeg ingen punktliste som må oppfylles.

Ting som mat, sex osv osv har ingen ting med hvordan jeg vil bli behandlet å gjøre.

Anonymkode: 1b8f8...88a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

se på han med stjerner i øynene.

Anonymkode: 13b5b...1fd

Det er en god følelse ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 16.45):

Krasse KG-kriger-kvinner er kanskje det mest usexy jeg kommer på. Apropos hvordan behandle menn…

Krass KG-krigerkvinne her. Samboeren min elsker meg over alt på jord, og andre menn står nærmest i kø for å omgås meg. Jeg har aldri hatt problemer med å få verken kjærlighet eller sex. Jeg er krass, direkte og lar meg ikke plukke på nesen. Setter gjerne på plass drittsekker som trenger tilsnakk, spesielt mannsjåvinister.
Til gjengjeld behandler jeg de respektfulle, empatiske, gode mennene med like mye respekt og empati tilbake. De fine, som gjør seg fortjent til det, er i gode hender hos meg. Og de har alltid elsket krigerkvalitetene mine. ;)

Normale, fornuftige menn med sunne verdier ønsker seg ikke passive, underdanige nikkedukker.

Anonymkode: df0c4...f99

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...