AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #81 Skrevet 26. mai 2025 Altså det er jo ikke uvanlig at menn i slutten av 30- årene får mindre sexlyst enn de har hatt tidligere. Testosteronnivået begynner jo gradvis å synke hos menn rundt 30-40 årsalder, og det kan blant annet påvirke sexlysten. Usikkert på om det er grunnen til at du opplever at de ikke vil ha sex, da. Og er jo rart at man skal merke det så tidlig som slutten av 30 årene, da. Er jo ikke som at det dropper ned i nivå på kort tid, går vel vanligvis gradvis nedover. Så godt mulig at de hadde lavere libido enn deg i utgangspunktet. Men kan jo også handle om søvn, fikk bare tanken om testosteron da du skrev at dere var i slutten av 30 - årene Anonymkode: ba722...8e9
Ymse meninger Skrevet 26. mai 2025 Forfatter #82 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet ikke hvorfor denne tråden fokuserer på søvn. Fakta taler for at mannen ikke er komfortabel med sex - eller kyss, flørt, eller noe som kan kalles intimt- med ts på noe tid på døgnet. Hverken før han sover eller etter han har stått opp. Anonymkode: e6b9c...409 Ja... bare lurer på hvorfor isåfall. Og om det klossete forsøket siste natta var et reelt forsøk på å få igang noe eller om det bare var fjas. Jeg pleier liksom ikke å misforstå normal hinting til sex. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #83 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 7.40): Det hadde jeg ikke orket å leve med. Vi legger oss sammen kl 23, uansett om det er hverdag, helg eller ferie. Innimellom litt tidligere om vi er trøtte. Kan drøye det litt på spesielle dager. Til midnatt på nyttårsaften, eller på besøk. Fredag var vi på sommerfest, da dro vi hjemover 23.30. Anonymkode: 48b82...747 Gjesp😴 Er dere i 70 åra eller? Anonymkode: a1550...c23
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #84 Skrevet 27. mai 2025 Han som er min samboer nå jobber ofte lange dager og vil gjerne legge seg tidlig, men han venter gjerne litt om det ligger i kortene at vi skal ha sex. Når han har fri så har han ikke noe problem med å være litt lenger oppe heller. Om det ikke blir sex på kvelden når han har fri så blir det gjerne sex på morgenen. I begynnelsen så ga han etter hvert uttrykk at det kanskje kunne bli litt mye om det ble veldig ofte. Da måtte jeg si fra om at det var helt ok å ikke ha sex om han var veldig trøtt og sliten. Han slappet litt mer av da. Dette trodde jeg var normalen og jeg trenger ikke akkurat å si noe særlig for at han skal skjønne at jeg vil ha sex. Jeg hadde synes at det var rart om en fyr jeg inviterte på helgebesøk bare la seg til for å sove. Man kan ikke være særlig interessert i sex da. I begynnelsen hadde vi sex mye når vi var sammen. Anonymkode: cbc10...cc6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå