Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke samboer. Jeg lurer på når dere som bor sammen har sex? Trodde det var mest vanlig når dere legger dere. Stemmer ikke det, altså? 

Anonymkode: 9aa3a...53e

Tja.
Her i huset er det ofte om morgenen, eller midt på dagen, eller etter middag, eller før middag, eller midt på natten.
Faktisk nesten aldri når vi legger oss, for da er det sovetid.
Man har resten av døgnet til sex, trenger ikke låse det til når man skal sove.

I dem fleste forholdene jeg har vert i er det vanligst på ettermiddagen når man sitter å slapper av med noe på TV'n
Starter med litt kosing og ender opp med sex, enten på sofaen eller så kan man flytte seg videre til senga.
Faktisk det som er hovedregelen nå.

Anonymkode: 64dfd...296

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du bare ute etter en ting?

Kjærlighet er mer enn bare hanky panky til alle døgnets tider. Eksen min skjønte ikke det. Det ble rent fokus på å ha seg hver gang vi møttes. Det ble for mye for meg så derfor kuttet jeg henne ut.

Anonymkode: 5cb07...25d

Om jeg bare er ute etter én ting? Nei jeg er ute etter et vanlig kjærlighetsforhold som inkluderer intimitet. Er absolutt ikke unormalt opptatt av sex. Jeg datet han i 4 mnd uten at vi kom dithen. Følte ikke at relasjonen gikk noen vei og at han virket for lite romantisk interessert. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er skikkelig bra med en mann som vet å ta vare på helsen sin og få nok søvn 👏🏻

Alt for mange menn gamet til langt på natt og får for lite.

hva med å ha sex tidligere på kvelden? Det er ikke straffbart å ha seg før kl 22

Anonymkode: b2062...268

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Amadeus89 skrev (2 timer siden):

Du høres sykt slitsom ut TS. 

PS, menn sfår helt ick av damer som prøver å endre livsstilen deres allerede i starten av forholdet. Da må de være ekstremt betatt for å henge med. Høres ikke ut som noen av de du møter har vært ordentlig tiltrukket av deg.

Slapp av litt. Ikke prosjekter dine egne issues på andre.

Prøvde ikke å endre livsstilen hans. Vi holdt jo på å bli kjent. Da han spurte om vi skulle legge oss så gjorde jeg jo det selv om det var en del tidligere enn jeg selv pleier. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han selv ikke tok insj på et eller annet tidspunkt på kvelden eller morgenen når han selv vet at han er for trøtt for sex fra kl 22 av. Det kunne jo ikke jeg vite noe om.

Ts

Skrevet

Jenter vokser opp før gutter, mens menn blir gamle før kvinner.

Kan vippses for flere klisjé one-liners.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har disse mannfolka barn? 

Anonymkode: 08321...2e7

AnonymBruker
Skrevet

Men du er da minst like passiv selv, TS? Du kan selv ta initiativ.

Anonymkode: a7b81...f13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ymse meninger skrev (20 timer siden):

Det ble liksom bare ikke rette stemningen/anledningen. Er liksom naturlig at første gang man gjør det med hverandre så er det i sammenheng med at man overnatter og det er på kvelden liksom. Eller morgenen etter.

Ts

Herregud. Vil man ha sex så finner man lysten på dagtid. Det er ikke så viktig hva som er «naturlig» å gjøre. Det er du/dere som er låst i tankegangen. Det er ingen regler for når på døgnet man skal ha sex

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Ymse meninger skrev (1 time siden):

Prøvde ikke å endre livsstilen hans. Vi holdt jo på å bli kjent. Da han spurte om vi skulle legge oss så gjorde jeg jo det selv om det var en del tidligere enn jeg selv pleier. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han selv ikke tok insj på et eller annet tidspunkt på kvelden eller morgenen når han selv vet at han er for trøtt for sex fra kl 22 av. Det kunne jo ikke jeg vite noe om.

Ts

Da var han rett og slett ikke så interessert i å ha sex med deg. Når man er nyforelsket så puler man omtrent i gangen når man besøker hverandre. Man venter ikke til kl 22 for så å legge seg og sove 😂. Mannen har ikke en søvn-greie, han har ikke lyst på deg

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har disse mannfolka barn? 

Anonymkode: 08321...2e7

Nei

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da var han rett og slett ikke så interessert i å ha sex med deg. Når man er nyforelsket så puler man omtrent i gangen når man besøker hverandre. Man venter ikke til kl 22 for så å legge seg og sove 😂. Mannen har ikke en søvn-greie, han har ikke lyst på deg

Veldig merkelig av han å da fortsette å ville date meg, og i tillegg si at han hadde lyst på meg, men så når sjansen byr seg så tar han den ikke 😕

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Herregud. Vil man ha sex så finner man lysten på dagtid. Det er ikke så viktig hva som er «naturlig» å gjøre. Det er du/dere som er låst i tankegangen. Det er ingen regler for når på døgnet man skal ha sex

Nei altså for min del er jeg ikke låst i noe mønster der, men må bli litt bedre kjent og varm i trøya før jeg river av han klærne i gangen liksom. Så jeg følte liksom at det var naturlig å begynne med i senga på kvelden eller morgenen liksom

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du er da minst like passiv selv, TS? Du kan selv ta initiativ.

Anonymkode: a7b81...f13

Jo jeg forsøkte men jeg ble så usikker av at han var så ekstremt passiv til mine forsøk, og pakker dynen ned mellom oss, og sier godnatt og ikke gav anledning til mer enn ett nattakyss liksom. Føltes feil å presse seg mer på. Ikke veldig tennende for meg heller å skulle kjempe meg gjennom passiviteten mens jeg føler at det ikke er ønsket.. Hadde han responderte positivt og vært med på det hadde det jo blitt noe annet.

Ts

Skrevet
Ian skrev (2 timer siden):

Jenter vokser opp før gutter, mens menn blir gamle før kvinner.

Kan vippses for flere klisjé one-liners.

Eg vil ha en til gratis :D

Ts

• Hjerte 1
Skrevet

Kanskje han har prestasjonsangst eller problemer med ereksjonen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke mann, men ekstremt nøye med leggetider. Jeg må være det grunnet kronisk migrene, og jojo leggetider gir økte anfall, både i hyppighet og intensitet. Er i seng senest klokken 22 hver dag, omtrent året rundt. Mannen min legger seg gjerne mye senere enn meg. Det beste for deg ts må være å finne en partner som har likt søvnbehov som deg.

Anonymkode: d95f9...fee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor denne tråden fokuserer på søvn. Fakta taler for at mannen ikke er komfortabel med sex - eller kyss, flørt, eller noe som kan kalles intimt- med ts på noe tid på døgnet. Hverken før han sover eller etter han har stått opp. 

Anonymkode: e6b9c...409

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ymse meninger skrev (22 timer siden):

Når er det dere har et sexliv da?

Ts

Ikke meg du siterer, men jeg kan ha sex hele dagen. Også tidlig morgen. 

Anonymkode: 4e35e...3c2

Skrevet

Aldri møtt slike menn. Både mannen min og jeg har kronisk lakenskrekk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt om sånne menn. Alle damene i mine venninnegjeng, derimot... Satt på spissen; når klokka er 21, så halvsover hele gjengen. Vi møtes derfor alltid tidlig, og tar heller en tidlig kveld. Vi har alle barn og hektiske liv. Ingen av oss har menn som det der. Vi har omvendt frustrasjon som deg. Menn som aldri legger seg, aldri har en forutsigbar rytme osv. Min mann forventer at jeg skal holde øynene oppe til i hvert fall 23, typisk at vi ser film eller annet, men da har jeg sovna på sofaen for lengst etter en intens kamp mot øyelokkene. Så legger vi oss endelig, og da vil han ha sex. Bah. 

Anonymkode: e8537...3a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...