AnonymBruker Skrevet 25. mai #21 Skrevet 25. mai Abra skrev (7 minutter siden): Hvorfor skal alt alltid skje i sengen ved leggetid? Kona er og slik. Vi har flere timer etter ungene er lagt, og flere timer mens de er på skolen. Men nei, det er når vi skal sove at sex/de dype samtalene må skje. Når jobber dere, da? Anonymkode: e6b9c...409
Abra Skrevet 25. mai #22 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jobber dere, da? Anonymkode: e6b9c...409 Ufør begge 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #23 Skrevet 25. mai Hvis du ligger så mye rundt, at du mener du kan legge fram et studie om menns sovevaner med konklusjon at dette er et problem for menn i sin helhet og et irritasjonsmoment ….så hadde jeg kanskje ville jobbet med meg selv. Anonymkode: 1a124...da8 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai #24 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det må være en dame jeg virkelig digger som gjør at jeg justerer på døgnrytmen for hennes skyld. M37 Anonymkode: 71497...4cc Digger er mildt sagt. Sovingen er hellig. Anonymkode: df4a9...70e 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai #25 Skrevet 25. mai Ymse meninger skrev (7 timer siden): Sjukt dramatisk da. Jeg endrer på den hele tiden. Null stress og presterer like bra. Men for hans del så er jo resultatet at det ble ikke noe sexliv og det ble ikke noe dating videre, fordi å rekke leggetid og morgenkaffe er viktigere enn å bygge en relasjon. Men det er ikke dramatisk for deg å endre på. Jeg blir kvalm og i ulage i flere dager om jeg legger meg for seint. Et ligg er ikke verdt flere dager med ubehag og lite fokus på jobb. Da bør du heller være tydelig på at du må/vil/forventer sex frem til klokka er (...), så vil mennesker som meg trekke seg tidlig i prosessen. Når man ikke er i starten av tyveårene, er det vel heller normen enn unntaket med gode søvnrutiner..? Hvorfor venter du til leggetid om dere er sammen hele helgen? Da kan man vel pule hele dagen? Jeg har også et par ting ved mitt liv som er utenom det vanlige, og dette opplyses om tidlig i prosessen.. Anonymkode: 4e35e...3c2 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #26 Skrevet 25. mai Dette har vel ikke bare med søvn og gjøre- mange som er opptatt av nok søvn og rutiner, men de legger seg vel ikke bare til å sove når de har med en hjem om kvelden? Hvis man vet man blir veldig fort trøtt - kan man ikke gjøre ting og tang litt tidligere på kvelden? Istedenfor å feks se en film sammen kan man gjøre noe annet- og deretter sove med en gang man legger seg? Anonymkode: 3dc46...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #27 Skrevet 25. mai Abra skrev (3 timer siden): Ufør begge 2 Da kan dere jo ha hvilken døgnrytme dere vil. Anonymkode: e6b9c...409 1 1
Abra Skrevet 25. mai #28 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da kan dere jo ha hvilken døgnrytme dere vil. Anonymkode: e6b9c...409 Barna skal da på skole. De våkner som regel i 6-7 tiden.
SPOCA Skrevet 25. mai #29 Skrevet 25. mai Føler med deg ts, men så er jeg et B-menneske selv da. Og har alltid vært sammen med B-mennesker. Eller, egentlig tror jeg mannen min er en mellomting, men det blir ofte til at han legger seg sent fordi jeg gjør det (har aldri tvunget han til å legge seg sent, han må gjerne legge seg før meg). Høres ut som en merkelig gjeng menn du har funnet seg, som er så rigide. Men, det er kanskje noe vi B-mennesker muligens aldri vil skjønne oss på.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #30 Skrevet 25. mai Jeg tror egentlig det er snakk om å ikke være interessert. Anonymkode: 3991b...2bc 3
visp Skrevet 25. mai #31 Skrevet 25. mai Hvor har du truffet de? På en søvnklinikk?? Dette er ikke normalt i en ny relasjon. En del av dere som svarer svarer jo med tanke på et forhold med inngrodde rutiner. Enda merkeligere er det at han ikke er interessert i noe om morgenen. 2
Ymse meninger Skrevet 25. mai Forfatter #32 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg vil helst sove når det ikke er noe spennende som kommer til å skje. Sex er ikke grunn nok til å holde meg våken. Har du for høye forventninger mens du ikke gir noe særlig tilbake, ts? Anonymkode: 4ab0f...2b1 Hva mener du her? Er det for høy forventning å ha lyst å innlede intimitet i et datingforhold? Vi kom jo aldri til punktet hvor vi hadde sex, så han har jo ingen formening om han syns det er dårlig sex eller ikke og på grunn av det ikke gidder. At jeg ikke "gir noe tilbake" i den settingen hvis det var det du mente. Hele oppførselen hans forvirrer meg når han er så blind for mine hint (evt ignorerte med vilje) og virker uinteressert selv, men likevel fortsetter datingrelasjonen. Ts 2
Ymse meninger Skrevet 25. mai Forfatter #33 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det du beskriver høres vel så mye ut som usikkerhet eller tilbakeholdenhet rundt sex og intimitet, som rigid søvn-mønster. Hvilke menn er det du plukker opp, og hvilke signaler gir du? Hvis jeg har datet en dame og vi ender opp til sengs så vil jeg alltid sjekke om det er noen mulighet for sex. Anonymkode: 36e52...1a2 Nei det har jeg også lurt veldig på. Om jeg utstråler et eller annet som tiltrekker seg en viss type mann, og hvorfor jeg liker dem men så dukker dette her stadig vekk opp. Jeg syns liksom de virker veldig forskjellige alle sammen, men det kan jo være en rød tråd jeg ikke ser.. Ts
Ymse meninger Skrevet 25. mai Forfatter #34 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det hadde jeg ikke orket å leve med. Vi legger oss sammen kl 23, uansett om det er hverdag, helg eller ferie. Innimellom litt tidligere om vi er trøtte. Kan drøye det litt på spesielle dager. Til midnatt på nyttårsaften, eller på besøk. Fredag var vi på sommerfest, da dro vi hjemover 23.30. Anonymkode: 48b82...747 Men da er jo begge A mennesker og begge trives. Jeg liker best å legge meg senere, men i dette tilfelle så la jeg meg jo også da han ville det. Men reagerer på at det er det eneste han ville. Å sove. I vår nye datingrelasjon liksom. Jeg ønsker mer interesse enn det der, uansett når på døgnet anledningen måtte by seg. Ts 1
Ymse meninger Skrevet 25. mai Forfatter #35 Skrevet 25. mai Flintis skrev (7 timer siden): Hvorfor har dere ikke sex på dagen? Det ble liksom bare ikke rette stemningen/anledningen. Er liksom naturlig at første gang man gjør det med hverandre så er det i sammenheng med at man overnatter og det er på kvelden liksom. Eller morgenen etter. Ts 1
Ymse meninger Skrevet 25. mai Forfatter #36 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor gamle er disse mennene? Dette er slik gamle gubber oppfører seg, slike som er helt fastlåst i rutinene sine og MÅ gjøre ting på samme måte hver dag... Jeg har aldri opplevd dette selv, men jeg har kun datet menn under 40 Anonymkode: 2fe96...b2f Alle er under 40 her også ja. Men tydeligvis er all piff gått ut av de 😅 Ts 1
Ymse meninger Skrevet 25. mai Forfatter #37 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er ikke TS. Nå er vi i slutten av 40-årene. Men vi har vært sammen siden tidlig 20-årene. Vi var jo innimellom sent oppe på fest da vi var yngre. Men fra 30-årene har vi foretrukket å rusle hjem rundt midnatt. Og er vi bare hjemme er det veldig sjeldent vi ikke er i seng til 23. Har alltid synes det er nydelig å våkne av meg selv i 6-7 tiden, uka rundt. Og alltid å sovne i det hodet møter puta, og sove dypt natten gjennom. Anonymkode: 48b82...747 Når er det dere har et sexliv da? Ts
AnonymBruker Skrevet 25. mai #38 Skrevet 25. mai Høres ut som de finner deg kjedelig. Det du har opplevd er ikke akkurat utbredt. Anonymkode: be0a6...594 1 1
Ymse meninger Skrevet 25. mai Forfatter #39 Skrevet 25. mai Abra skrev (6 timer siden): Hvorfor skal alt alltid skje i sengen ved leggetid? Kona er og slik. Vi har flere timer etter ungene er lagt, og flere timer mens de er på skolen. Men nei, det er når vi skal sove at sex/de dype samtalene må skje. Det handler om at man er i en mer intim og nær situasjon når begge er i senga og det er stille og rolig. Jeg er åpen for sex på randome tidspunkt men det er liksom en mer naturlig setting på kvelden syns eg. Ts 1
Ymse meninger Skrevet 25. mai Forfatter #40 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du ligger så mye rundt, at du mener du kan legge fram et studie om menns sovevaner med konklusjon at dette er et problem for menn i sin helhet og et irritasjonsmoment ….så hadde jeg kanskje ville jobbet med meg selv. Anonymkode: 1a124...da8 Jeg ligger ikke mye rundt. Jeg dater på vanlig måte for å prøve å finne kjæreste. Det er snakk om folk jeg har møtt over 10 år liksom, samt han jeg var i et lengre forhold med. Ble oppgitt og skuffet nå pga mønsteret dukket opp hos den nylige daten og jeg lurte derfor på om dette er en greie eller om jeg tiltrekker meg en viss type, hvordan man enn nå kategoriserer folk... Ts 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå