Gjest Gjest_kløna_* Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 .. ja, jeg er ikke akkurat særlig flink på kjøkkenet. Skal få besøk av noen venninner som jeg ikke har truffet på lenge, og som jeg aldri har hatt besøk av før. Derfor lurer jeg veldig på hva jeg skal servere. Har tenkt på tacos, stroganoffgryte eller gjøre det enkelt og bestille pizza fra pizzabakeren her jeg bor. Er disse forslagene helt på trynet? Håper noen har kommentarer eller andre ideer!
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Kjøp inn masse kjeks ost.. del opp diverse frukt i delikate bita:) det e mitt forslag. Enkelt og godt..
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Jeg synes både dine egne forslag og forslaget om ost og kjeks var bra jeg
strilen Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Lag en pasta salat, kan ikke mislykkes, og lag eller kjøp noe godt brød til. Pasta salaten virker mye mer avansert enn den er. Kjøp inn godt med pasta( foreslår farfalle eller penne) i 3 forskjellige farver og kok den etter anvisning. Røkt laks i skiver deles i biter. Du deler opp gul paprika, sukkererter og stangselleri i biter , og blander alt sammen. Så tar du godt med pesto og blander i, dersom du er glad i pesto.... Over det hele strør du god ost når du serverer. Dette kan du lage ferdig god tid i forveien, eller du kan servere den varm, your choice ! Lykke til ! Endret 15. mars 2006 av strilen
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ska være brutalt ærlig; dine egne forslag var ganske så kjedelige... Taco og pizza er fjortisfest.... Hva m tapas? Kjøp inn litt gode oster, oliven, spekeskinke, paprika/serreri, bak noen poteter i ovnen, lag litt omelett, samt få tak i noe loff? Med masse god Rioja-vin til? Bare et tips......
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #7 Skrevet 16. mars 2006 Til siste gjest: vel, nå er vi ikke akkurat så gamle heller da. I begynnelsen av tjueårene.
Pusekatt Skrevet 16. mars 2006 #9 Skrevet 16. mars 2006 Reker, loff, majones, dill, sitron og hvitvin er også deilig kosemat!
Pimbila Skrevet 16. mars 2006 #10 Skrevet 16. mars 2006 Synes du hadde gode forslag selv. Jeg hadde i hvert fall blitt glad dersom det var jeg som kom på besøk til deg. Hvor bor du?
Sun Mei Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Pastasalat er superenkelt og veldig godt Sammen med brød og litt hjemmelaget dressing
Malama Skrevet 16. mars 2006 #13 Skrevet 16. mars 2006 Pastasalat er godt (jeg synes det er kjekt å lage den med kylling. Eller med skinke. Og masse salatgreier, etter eget ønske.), men taco er da også kjempegodt, og skikkelig "kosemat"
Amanlis Skrevet 16. mars 2006 #14 Skrevet 16. mars 2006 Taco er supergodt og en sikker vinner synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #15 Skrevet 16. mars 2006 Taco er alltid en vinner SLår alltid bra an her hevrtfall, enda jeg er 24 og ikke fjortis som en før her nevnte man var om man snakkes taco eller pizza Som bare snacks kan du også kutte opp forskjellige grønnsaker og lage dipp til
Gjest gjesta Skrevet 20. mars 2006 #16 Skrevet 20. mars 2006 E det aldersgrense på Tacopakkane????? wæææææ!! for eg syns taco e heilt nyyydelig, og kjem sikkert til å syns det til eg e 50.. Hadde nåken under 20 gidda å handla inn til meg i smug???
moka Skrevet 20. mars 2006 #17 Skrevet 20. mars 2006 E det aldersgrense på Tacopakkane????? wæææææ!! for eg syns taco e heilt nyyydelig, og kjem sikkert til å syns det til eg e 50.. Hadde nåken under 20 gidda å handla inn til meg i smug??? ←
Gjest Gitte Skrevet 21. mars 2006 #18 Skrevet 21. mars 2006 Hvis du liker taco, hvorfor ikke lage en tacopai for å variere litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå