AnonymBruker Skrevet 25. mai 2025 #21 Skrevet 25. mai 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er nesten 42 år så dette blir nok min siste sjanse . Jeg skal holde meg her ja . Anonymkode: 958f5...d52 Er du 42, og ikke en tenåring på 16. så skulle vel dette være en enkel sak å finne ut av for deg? Anonymkode: b2393...3c3 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #22 Skrevet 26. mai 2025 Du legger frem din side her, men hva er egentlig hans grunn til å ville flytte dit han vil? Har dere bodd der dere bor nå frem til nå? Hadde dere andre planer før graviditeten ble et faktum? Anonymkode: 9eb14...6a1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #23 Skrevet 26. mai 2025 Vi har bare vært hos meg. Men når barnet kommer er det en selvfølge at jeg skal flytte. Huset hans er ikke beboelig, bare skrot og ting overalt . Han sier han skal rydde. Anonymkode: 958f5...d52
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #24 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 13.41): Er ikke uke 9. Nipt test snart. kan man tvinge en gravid kvinne til å flytte ? Anonymkode: 958f5...d52 NIPT test gis til kvinner over 35, man skulle tro en som var såpass gammel visstee at man ikke kan tvinge noen til å flytte gravid eller ikke.. Anonymkode: b6c34...074
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #25 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har bare vært hos meg. Men når barnet kommer er det en selvfølge at jeg skal flytte. Huset hans er ikke beboelig, bare skrot og ting overalt . Han sier han skal rydde. Anonymkode: 958f5...d52 Dere blir ikke enig om hvor dere skal bo. I tillegg har du funnet en mann, hvor huset hans er fullt av skrot og rot. Hvorfor skal du ha barn med denne mannen? Anonymkode: a04b3...8ca
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #26 Skrevet 27. mai 2025 Hvorfor velger du å få barn med en mann når dere ikke engang har lagt ned planer om hvor dere ønsker å bo. Det er så synd når mennesker får barn i hytt og pine uten å tenke seg om, også er det barna som må lide for dette. Å få barn med en du har kjent i 6 måneder er så lite gjennomtenkt at jeg har ikke ord! Å skille seg har blitt så vanlig nå at det er skummelt, verdien av et godt familieliv er helt borte. Anonymkode: 327cc...38d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #27 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 13.41): Har blitt gravid etter 6 mnd forhold . Nå er vi veldig uenig om hvor vi skal bosette oss. Jeg mener vi bør bo her jeg bor da jeg har stor familie her av besteforeldre,tanter,onkler,søskenbarn . Vi har stort sett bare vært her disse 6 mnd.Jeg har min jobb her . Han mer vi skal bo 1 time unna her. Han har kun besteforeldre der. Den plassen han mener vi helst skal flytte til er det ingen som har noe familie eller jobb. Dette har nå lagt et stor demper på alt og jeg føler meg ikke glad .vet ikke om jeg liker fyren lengre . Er ikke uke 9. Nipt test snart. kan man tvinge en gravid kvinne til å flytte ? Anonymkode: 958f5...d52 Nettverk er det viktigste i hele verden. Forøvrig utrolig rart at dere ikke har snakket om dette i forkant. Veldig rart spørsmål på slutten der. Det er det samme som å skrive "Kan noen tvinge noen til å flytte". Anonymkode: fb360...868
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå