AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Ja det synes jeg, stødig og fint 😊. Ikke for populært, eller skjeldent . Anonymkode: 8d43b...a11 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #8 Skrevet 25. mai Jeg liker det, har sansen for de litt tidløse navnene som ikke alle heter. Espen, Erlend, Vegard, Eirik, Erik, Sivert. Ironisk nok heter ingen av ungene mine det 😅 Anonymkode: aeb21...7d4 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai Jeg ville personlig ikke delt navn med en massemorder (Espen Andersen Bråthen). Det var et fint navn da det kun ble assosiert med Espen Askeladd. Anonymkode: e60ac...08c
AnonymBruker Skrevet 27. mai #14 Skrevet 27. mai Syns det er basic. Ikke noe spesielt med det. Får sann "bare en i mengden" vibber av navnet. Anonymkode: 5a9ba...fcc
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 0.18): Jeg ville personlig ikke delt navn med en massemorder (Espen Andersen Bråthen). Det var et fint navn da det kun ble assosiert med Espen Askeladd. Anonymkode: e60ac...08c Det går nok an å finne mordere o.l. med de aller fleste navn, synes ikke det er noe godt argument. Anonymkode: aab7f...416 2
ToveM Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni Synes det er fint, hadde planlagt å kalle min 3dje sønn Espen, men så ble det en jente.😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå