AnonymBruker Skrevet 24. mai 2025 #21 Skrevet 24. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er vel helst oss damer som får mange orgasmer på rad? Anonymkode: 68fdf...3f6 😂 Anonymkode: 0cfcb...e2a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2025 #22 Skrevet 24. mai 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 😂 Anonymkode: 0cfcb...e2a Var det feil? Heter det vi damer? Anonymkode: 68fdf...3f6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #23 Skrevet 29. mai 2025 For en del år siden, da jeg var 47 år, hadde jeg noen måneder med hodepine som begynte å bygge seg opp like før orgasme og som eksploderte i den verste hodepinen jeg noen sinne hadde kjent. Det ble MR og full utredning, men de fant aldri noe. Ble derfor fysioterapi på meg og sex med hodet mest mulig flatt. Det gikk over etter noen måneder, men jeg var ganske redd en stund. Anonymkode: b3a4a...d2f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #24 Skrevet 29. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 9.36): Mann tidlig i femtiårene. Fikk splintrende hodepine i et minutt eller to etter orgasme. Hadde akkurat møtt min kjære på den tiden så det gikk I ett når vi var sammen. Så fikk jeg slag, det var et forvarsel viste det seg. Ble reddet og kom fra det uten varig skade heldigvis. Anonymkode: b9bbd...c5d Ja, jeg har hatt en pasient som fikk en alvorlig hjerneblødning ifm orgasme med påfølgende hodepine. Så jeg ville faktisk tatt en tur til legen, for evt henvisning til MR med kontrast. Anonymkode: 8abb4...385
Snok1 Skrevet 31. mai 2025 #25 Skrevet 31. mai 2025 Jeg kan få hodepine i ett til to minutter etter kraftige utløsninger. Det går raskt over, og jeg tenker ikke noe mer over det.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2025 #26 Skrevet 31. mai 2025 Dette får jeg også i perioder, en murrende smerte som bygger seg opp, og når orgasmen kommer eksploderer det i en intens smerte som nesten får meg til å kaste opp. Selve smerten ligger mest i nakkefestet, men den sprer seg til hele hodet og jeg har lyst til å bare rive hele skallen av. Noen ganger går det over etter noen minutter, mens noen ganger varer det i flere dager. Utrolig frustrerende, men etter å ha prøvd å kartlegge, ser jeg at det ganske ofte henger sammen med stress, og eneste løsning er å unngå orgasmer i en periode, noe som jo er verdens verste løsning, hehe. Så prøver jeg forsiktig igjen etter en stund. K38 Anonymkode: 09ecd...9c2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2025 #27 Skrevet 31. mai 2025 Jeg får også det. Veldig slitsomt, men har vært sånn i alle år og lever fremdeles i beste velgående 🤷♀️ Anonymkode: 0737c...566
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå