Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Komplement er noe annet enn kompliment. 

Anonymkode: 6c268...158

Ah, beklager så mye. Er det du som har fobi mot skrivefeil her inne og klager på alt og alle som bommer litt - såpass at du ikke evner å ta til deg budskapet? Eller ville du bare lage kvalme fremfor å diskutere?

Anonymkode: 0b4e8...980

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du har møtt han bare en gang, så kjenner du han jo ikke. Kan hende han trenger mer tid på å komme med komplimenter tilbake, nettopp fordi han trenger tid. Komplimenter skal jo være ektefølte, og det kan være vanskelig for mange å komme med ektefølte komplimenter når de vet såpass lite om personen. Mange komplimenter i starten kan oppfattes som noe annet enn positivt, f.eks smisking eller love bombing. Jeg ville ventet med sånn til dere ble bedre kjent med hverandre. 

Jeg var på date med en mann en gang, og han sa på første date at han ikke var redd for å gifte seg igjen. Jeg møtte han bare to ganger til, ergo, det gikk ikke så bra. 

Noen ganger bør man være svært nøye med porsjoneringen. 

Anonymkode: 12393...aaf

Jeg er bare ekte og gir lett komplimentee når jeg mener noe. For eksempel hvis jeg syns noen er hot eller virker smart, er det ikke vanskelig for meg å si det høyt. Der er ikke love bombing fra min del. Jeg komplimenter ofte også venner og kollegaer, om jeg for eksempel syns de har fin stil eller kul bil...hva enn positivt jeg kan si tenker jeg jo det ikke er negativt. For meg er sånt lett. Liker å gjøre folk glade. Ts

Anonymkode: 3fe5d...0fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ah, beklager så mye. Er det du som har fobi mot skrivefeil her inne og klager på alt og alle som bommer litt - såpass at du ikke evner å ta til deg budskapet? Eller ville du bare lage kvalme fremfor å diskutere?

Anonymkode: 0b4e8...980

«Takk» heter det. 

Anonymkode: 6c268...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...