Gjest babbo Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Hei! Lurer på om noen har erfaring med Steinerskolen? Vi er så heldige at begge skolene ligger nært hverandre.
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Det kjipe er hvertfall at min niese har dysleksi, og fikk det kun utredet da hun skulle begynne i 4.klasse og fortsatt ikke mestret lesing.. På Steinerskolen sa de det var viktig at hun utviklet seg i sitt eget tempo, heldigvis overførte søsteren min henne til vanlig skole, som fikk fart på sakene. Anonymkode: 74237...7aa
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Har to tantebarn som har gått på Steinerskolen i Bergen, de har vært fornøyde både med pedagogikken og fasilitetene. Det var fine og varierte lokaler og uteområder, ingen bruk av skjerm, osv..Barnas foreldre er lærere i offentlig skole, men de valgte Steinerskolen pga pedagogikken. Begge barna har i ettertid fullført vanlig offentlig videregående skole med gode resultater. Anonymkode: 2fe04...de1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Har to barn på Nordstrand Steinerskole. Ei klassen til eldste byttet til vanlig skole i 5.klasse, men bytta kjapt tilbake, da vanlig skole var for rigid, for lite natur og for lite variert type undervisning. Jeg er strålende fornøyd med skolen for begge barna. Ene barnet er svært aktiv og trenger en skole med mye utetid. Det andre barnet er litt sart, og stortrives på en skole hvor det er fint å være det også. Foreldrene er stort sett engasjerte og ganske annerledes enn sånn som man ser for seg livsfjerne steinerforeldre er. Mange innen akademia, kunst-og kulturarbeidere. De fleste svært reflekterte og med sammenfallende verdisett ang forbruk, anti-materialisme, rødgrønne verdier. Anbefales! Anonymkode: 1b69f...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå