AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Jeg bestilte meg Hoka Bondi 8 på salg. Jeg har hatt dem før så viste hvilken str jeg skulle ha. Oppdaget når de kom at jeg hadde bestilt herresko. Er litt usikker på om jeg skal bytte eller beholde dem. Jeg ser forskjell. Er det noen forskjell på dem? Noen eksperter her? 😄 Anonymkode: dd1e4...288
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Hoka herrestr 8 er jo noe helt annet enn damestrl 8, så her kan du fort ha gått på en smell. Amerikansk herrestrl 8 er 41,5-42 mens damestrl 8 er ca 39….. Er du trygg på at du har bestilt den strl du skal ha, vil det neppe spille stor forskjell, mulig de er litt bredere i herre….? Anonymkode: f6dce...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Det er samme strl, men de er litt bredere. Jeg kjøper nemlig bondi til herre hvis de ikke har damemodellen i wide ettersom herremodellene er like brede som dame wide. 😎 Anonymkode: 99dad...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bestilte meg Hoka Bondi 8 på salg. Jeg har hatt dem før så viste hvilken str jeg skulle ha. Oppdaget når de kom at jeg hadde bestilt herresko. Er litt usikker på om jeg skal bytte eller beholde dem. Jeg ser forskjell. Er det noen forskjell på dem? Noen eksperter her? 😄 Anonymkode: dd1e4...288 Jeg ser ikke forskjell skulle det stå 😊 Anonymkode: dd1e4...288
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Så de er ikke flatere foreksempel, bare litt bredere? Synd det er litt vanskelig å se om de er helt like. Anonymkode: dd1e4...288
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Jeg har herresko, fordi de var utsolgt for min størrelse i dame. Jeg har ingen problemer med det, farger og sånt bryr meg lite, men prøv dem så ser du om de passer. Anonymkode: 5c829...290 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Hvis skoen passer er vel det det samme om om det er dame eller herre modell. Jeg kjøper alltid herremodell i joggesko fordi damemodell nesten alltid er for smale. Anonymkode: b0f1e...a7a 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis skoen passer er vel det det samme om om det er dame eller herre modell. Jeg kjøper alltid herremodell i joggesko fordi damemodell nesten alltid er for smale. Anonymkode: b0f1e...a7a De passer fint 😊 Så da jeg ikke ser noen forskjell så tror jeg at jeg beholder dem 😊 Anonymkode: dd1e4...288 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg bestilte meg Hoka Bondi 8 på salg. Jeg har hatt dem før så viste hvilken str jeg skulle ha. Oppdaget når de kom at jeg hadde bestilt herresko. Er litt usikker på om jeg skal bytte eller beholde dem. Jeg ser forskjell. Er det noen forskjell på dem? Noen eksperter her? 😄 Anonymkode: dd1e4...288 Ja, det er kjempeforskjell: Når du bruker de så må du stå når du tisser, og i tillegg må du la håret på leggene gro. Anonymkode: b63d8...baa 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #10 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, det er kjempeforskjell: Når du bruker de så må du stå når du tisser, og i tillegg må du la håret på leggene gro. Anonymkode: b63d8...baa Haha 😂 Anonymkode: dd1e4...288
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai Ser ingen forskjell på fargene heller. De er svarte og hvite. Sammenlignet to bilder av dame og herremodell. Ser ingen forskjell på fargene eller noe annet. Så da gidder jeg ikke å bytte dem 😊 Anonymkode: dd1e4...288 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå