AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Hei! Bor på et lite sted med kun en matbutikk i umiddelbar nærhet. Jeg er innom butikken flere ganger i uken og hver gang jeg handler av ei bestemt dame (tror hun er nk der) så ser jeg hun kjører ut kvittering - som jeg har takket nei til - og putter i lomma si. Har tenkt flere ganger å spørre om hvorfor, men teit om det er en opplagt grunn til det.. Da virker jeg sikkert superparanoid? Men hun gjør det ikke med de som kommer etter meg.. 🤔 Kan det være en logisk forklaring her? Eller bør jeg bare spørre rett ut? Anonymkode: 4fecf...9bf
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Av og til trykker jeg på kvitteringen samtidig som kunden sier nei. Da havner det av og til en og annen kvitteringen i lommen dersom det går forti svingene. Ikke noe mer baktanker der. Hva skulle hun brukt de til? Anonymkode: 64d2a...59b 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Bor med en som jobber i butikk. Når buksene skal vaskes må jeg lete etter kvitteringer 😅 For han er det tilfeldig han legger dem i lummen, ingen hensikt. Glemmer å kaste dem i søppla. Anonymkode: c6873...974
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Jobbet i butikk. Pose? - ja takk Kvittering? - nei takk Gjett om jeg hørte ja takk på begge. Lommene full av unødvendige kvitteringer. Anonymkode: 8d5a4...693 1
Seff Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Kan det være at det kommer kvittering ut automatisk? Og at de ikke har søppelbøtte i kassen, slik at hun putter dem i lomma for å kaste dem i søpla etterpå? 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Seff skrev (24 minutter siden): Kan det være at det kommer kvittering ut automatisk? Og at de ikke har søppelbøtte i kassen, slik at hun putter dem i lomma for å kaste dem i søpla etterpå? Ja , jeg håper det er noe sånt 😂 Men har observert litt og ser ikke hun gjør sånn med hverken de foran eller bak meg. Det er jo ikke noe stress, sånn egentlig. Jeg handler ikke mye spenstige greier på matbutikken. Bare synes det er litt snodig 🤭 Anonymkode: 4fecf...9bf
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Av og til trykker jeg på kvitteringen samtidig som kunden sier nei. Da havner det av og til en og annen kvitteringen i lommen dersom det går forti svingene. Ikke noe mer baktanker der. Hva skulle hun brukt de til? Anonymkode: 64d2a...59b Nei, klarer liksom ikke se for meg noe formål... 😅 Anonymkode: 4fecf...9bf
AnonymBruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai Si ja takk til kvittering fra nå av, dama høres jo gal ut! Anonymkode: e9ce0...165 2
Eric_B Skrevet 22. mai #10 Skrevet 22. mai Ta en fot i bakken og tenk over hva det har å si om hun tar vare på det. Paranoid eller ikke. Hva skal hun bruke det til om du skal tenke på den verst tenkelige måten? Jeg sliter med å se hva hun kan gjøre med det i hele tatt. Alle som bruker en app eller fordelsprogram på butikken har også kvitteringen i lomma til butikken.
AnonymBruker Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Si ja takk til kvittering fra nå av, dama høres jo gal ut! Anonymkode: e9ce0...165 Tenk om hun da skriver ut to-en til TS og en til seg selv 🙉 Anonymkode: c9d54...157
AnonymBruker Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Si ja til kvitteringen neste gang, og se om hun printer ut enda en? Når jeg jobbet i kassa måtte vi alltid ta vare på kvitteringer man hadde gjort justeringer på. Fjernet en feilscannet vare feks. De måtte legges inn i oppgjøret på kvelden. Men det er jo rart om hun gjør feil hver gang. Anonymkode: e651f...ce4
GullrankeAnna Skrevet 22. mai #13 Skrevet 22. mai Har jobba i butikk. Gjør hun dette hver gang? Første som slår meg er hvis hun har tasta feil og må korrigere. Da skal kvittering spares på. Nå ble jeg stressa av å tenke på alle de som sikkert har trodd at jeg har stalka handlevanene deres 😅
k4ren Skrevet 22. mai #14 Skrevet 22. mai Hun er ny, hun har tastet inn feil. Hun lå spare den til oppgjøret og skrive og signere på den, noe hun sparer til senere. Folk spurte meg også da jeg jobbet i butikk, det er ikke så spennende med lappene som de tror, og har ingenting med kunden å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 22. mai #15 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar dere! Helt enig i at det er lite "skummelt" hun kan gjøre ut av de 😂 Det bare virker så rart. Hver eneste gang liksom 🤔 Men skal be om kvitteringen neste gang 🤭 Anonymkode: 4fecf...9bf
k4ren Skrevet 22. mai #16 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar dere! Helt enig i at det er lite "skummelt" hun kan gjøre ut av de 😂 Det bare virker så rart. Hver eneste gang liksom 🤔 Men skal be om kvitteringen neste gang 🤭 Anonymkode: 4fecf...9bf Det er ikke så mystisk, sier jeg!
AnonymBruker Skrevet 22. mai #17 Skrevet 22. mai GullrankeAnna skrev (1 time siden): Har jobba i butikk. Gjør hun dette hver gang? Første som slår meg er hvis hun har tasta feil og må korrigere. Da skal kvittering spares på. Nå ble jeg stressa av å tenke på alle de som sikkert har trodd at jeg har stalka handlevanene deres 😅 Og vi hadde ei kollega som gjorde dette fordi hun senere på kvelden kjørte disse kvitteringene i retur og tok pengene i egen lomme. Var vel nærmere 70 000 kr hun hadde greid å få ut før hun ble oppdaget Anonymkode: 0ea0f...13c 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #18 Skrevet 22. mai TS, bare opphold deg i kassaområdet en stund mens hun betjener andre kunder, så ser du om hun gjør det samme med alle. Anonymkode: 7e799...373
AnonymBruker Skrevet 23. mai #19 Skrevet 23. mai Jobber hun et annet sted og skal jukse med utlegg? Altså bruke din kvittering til å føre utgifter til en annen jobb, eller noen hun handler for? Vi fører utlegg i min jobb men det er lite dagligvarer altså 😅 Anonymkode: 0cede...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå