AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Leiligheten over oss er leid ut til ett par. En av de røyker på veranda. Lukten kjennes godt. Kan jeg gi beskjed til eieren av leiligheten eller snakke med de som leier? Anonymkode: 33218...b5e
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leiligheten over oss er leid ut til ett par. En av de røyker på veranda. Lukten kjennes godt. Kan jeg gi beskjed til eieren av leiligheten eller snakke med de som leier? Anonymkode: 33218...b5e Man kan alltids ta en prat, men du kan neppe kreve stort. Likevel, en fin og hyggelig tilnærming kan man komme langt med! Anonymkode: 60b7b...46e 9
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Tror ikke at husverten viste at de røyket når hun leide ut til de Anonymkode: 33218...b5e
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Leiligheten over oss er leid ut til ett par. En av de røyker på veranda. Lukten kjennes godt. Kan jeg gi beskjed til eieren av leiligheten eller snakke med de som leier? Anonymkode: 33218...b5e Du sender en melding til styret og spør om du kan melde fra om at det er generende med deres røyking på verandaen. Styret skal ha det som er negativt samlet, kommer det noe mer så har de flere saker å henge på knaggen for a5 utleie bør avsluttes. Noen røyker uten tanker på at der er andre som er ukomfortabel med deres helseskadelige og lavtstående laster. Anonymkode: 4ec79...544 2
Hjelmesett Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai For noen problemer. "ånei, noen røyker på verandaen sin og jeg kan lukte røykelukt" . flytt et sted for deg selv om du ikke kan godta at ikke alle er som deg. røyking er lovlig og de er på egen veranda. 18 2 7
Hjelmesett Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tror ikke at husverten viste at de røyket når hun leide ut til de Anonymkode: 33218...b5e de røyker jo ikke inne? 10 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen røyker uten tanker på at der er andre som er ukomfortabel med deres helseskadelige og lavtstående laster. Kanskje du kan nevne noen laster som er mer høyverdige. Røyker ikke selv, men dette er lavmål. Anonymkode: dd753...2c1 21 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tror ikke at husverten viste at de røyket når hun leide ut til de Anonymkode: 33218...b5e De røyker jo ikke inne. Så lenge de går ut så kommer en ikke så langt. Anonymkode: e10f2...d95 11
tussi84 Skrevet 22. mai #10 Skrevet 22. mai Folk må få lov til å gjøre som de vil på verandaen sin. Du kan ta opp med paret at du finner lukta sjenerende, men du kan ikke nekte de å røyke på verandaen. 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tror ikke at husverten viste at de røyket når hun leide ut til de Anonymkode: 33218...b5e Hva så? Husverten/utleier vet sjeldent alt om en leietaker. Dette er irrelevant informasjon. Anonymkode: 60b7b...46e 12
AnonymBruker Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Du må gjerne forklare nøyaktig hvordan dette plager dere, når dere bor underst. 🙄😅 Anonymkode: 3436c...075 13 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai #13 Skrevet 22. mai Kunne skjønt det om de bodde under dere.Røyken stiger vanligvis opp! Anonymkode: ce931...1a1 5 2
enkefru Skrevet 22. mai #14 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du sender en melding til styret og spør om du kan melde fra om at det er generende med deres røyking på verandaen. Styret skal ha det som er negativt samlet, kommer det noe mer så har de flere saker å henge på knaggen for a5 utleie bør avsluttes. Noen røyker uten tanker på at der er andre som er ukomfortabel med deres helseskadelige og lavtstående laster. Anonymkode: 4ec79...544 Styret har da INGENTING de skulle sagt her. TS, sjekk denne tråden... dette kommer du nok ikke langt med 7 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #15 Skrevet 22. mai Jeg mener at dette er husverten sitt ansvar. Hun som leide ut til røykere Anonymkode: 33218...b5e
AnonymBruker Skrevet 22. mai #16 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg mener at dette er husverten sitt ansvar. Hun som leide ut til røykere Anonymkode: 33218...b5e Ansvar for hva da, egentlig? Anonymkode: e05f3...74a 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #17 Skrevet 22. mai De kan ikke nektes å røyke på verandaen. Ikke engang av utleier. Konsekvenser for forsøpling med sneiper, eller at leiekontrakt ikke utvides kan skje men det er mer eller mindre alt. Anonymkode: 9861c...8c1 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #18 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Leiligheten over oss er leid ut til ett par. En av de røyker på veranda. Lukten kjennes godt. Kan jeg gi beskjed til eieren av leiligheten eller snakke med de som leier? Anonymkode: 33218...b5e At du kan kjenne det godt tviler jeg på, røyken går opp, ikke ned. Anonymkode: f7eaa...22e 6 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #19 Skrevet 22. mai enkefru skrev (19 minutter siden): Styret har da INGENTING de skulle sagt her. TS, sjekk denne tråden... dette kommer du nok ikke langt med Det blir noe helt annet når det røykes på verandaen UNDER, røyken går opp, ikke ned. Det hadde jeg også mislikt. Anonymkode: f7eaa...22e
AnonymBruker Skrevet 22. mai #20 Skrevet 22. mai Dette er bare begynnelsen. Snart finner dere mer dere vil lage sak utav. Flytt i enebolig og la folk få gjøre lovlige tin på sin egen veranda. Anonymkode: f136e...012 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå