Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er hekta? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg!

Skrevet
Vampyrina skrev (3 timer siden):

Jeg!

Da er vi to!

Elsker at jeg på denne måten føler at jeg endelig er deltagende i en bokklubb!

• Liker 1
Skrevet
MarianneE skrev (50 minutter siden):

Da er vi to!

Elsker at jeg på denne måten føler at jeg endelig er deltagende i en bokklubb!

Helt enig! Det er for øvrig flere bokklubber på Instagram. Send pm hvis du er interessert i å vite mer ☺️

Skrevet

Ja! Hvilke bøker har dere likt best?

AnonymBruker
Skrevet
Vampyrina skrev (På 23.5.2025 den 16.13):

Helt enig! Det er for øvrig flere bokklubber på Instagram. Send pm hvis du er interessert i å vite mer ☺️

Fortell! Jeg er selv veldig interessert i bøker. Men savner noen å diskutere det jeg leser med

Anonymkode: 5dd61...8ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fortell! Jeg er selv veldig interessert i bøker. Men savner noen å diskutere det jeg leser med

Anonymkode: 5dd61...8ab

Vi er en gjeng som leser klassikere, det startet med at vi var et par stykker som ønsket å lese mer av den kjente, litt eldre litteraturen. Vi har holdt på i 2 år nå! Vi har en felles chat, leser 1 bok i mnd, og de som vil diskuterer boka etterpå. Vi har blant annet lest 1984 og Stolthet og fordom - lenge før NrK sin leseklubben ble startet 😃

Medlemmene i vår klubb kommer med tre forslag til bøker etter tur, og så stemmer vi på hvilken vi vil lese. 

det er ingen krav om at man må lese månedens bok eller å diskutere den.

Skrevet
Denkjempestorepæra skrev (6 timer siden):

Jeg har likt Doppler og 1984 best ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Fast lytter av leseklubben her, har så langt gledet meg til hver nye episode bortsett fra da de hadde Dag Solstad. Synes boka var så kjedelig, og han som leste lydboka var så irriterende så den var definitivt ikke noe for meg.

Har likt de andre bøkene da, noen har jeg lest før på egen hånd, men har ikke hatt noe i mot å lese dem om igjen som lydbok. Synes det er givende å høre på hvordan de dypdykker ned i litteraturen.

Merker at Leseklubben har slått an, for bøkene de leser er alltid utilgjengelige på mitt bibliotek, så her blir det til at jeg lytter på lydbokkapitlene de legger ut. 

Anonymkode: 73b5c...2c3

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke fått opp øynene (eller rettere sagt: ørene) for Leseklubben før de siste ukene, da de startet å lese Stolthet og fordom. Jeg "jukset", og hørte hele boka på kort tid via Nextory, som jeg abonnerer på. Jeg har elsket å høre på de ukentlige episodene der de diskuterer boka :)  

Jeg skal sjekke noen av de tidligere bøkene, også. Med unntak av Solstad ligger de andre ute som lydbøker der jeg har abonnement.   

I sommer skal de lese "The great Gatsby", som er en klassiker som har stått på lista mi ei god stund. Nå blir det endelig noe av. 

Skrevet
Ullvott skrev (7 timer siden):

Jeg har ikke fått opp øynene (eller rettere sagt: ørene) for Leseklubben før de siste ukene, da de startet å lese Stolthet og fordom. Jeg "jukset", og hørte hele boka på kort tid via Nextory, som jeg abonnerer på. Jeg har elsket å høre på de ukentlige episodene der de diskuterer boka :)  

Jeg skal sjekke noen av de tidligere bøkene, også. Med unntak av Solstad ligger de andre ute som lydbøker der jeg har abonnement.   

I sommer skal de lese "The great Gatsby", som er en klassiker som har stått på lista mi ei god stund. Nå blir det endelig noe av. 

Jeg gleder meg også til Gatsby! Har ikke lest den før, så det blir moro!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det neste bok? Når kommer 1. episode/når begynner lesingen? 

Anonymkode: 2b320...f2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Er det neste bok? Når kommer 1. episode/når begynner lesingen? 

Anonymkode: 2b320...f2b

De er tilbake 9. juli. Og skal lese Gatsby da 

Anonymkode: bea6a...ee7

• Liker 2
Skrevet
Denkjempestorepæra skrev (På 28.5.2025 den 12.35):

Dopler tror jeg. Aldri vært fan av Erlend Loe men denne boka fascinerte meg. 

Skrevet

Leserstemmen på Stolthet& Fordommer finner jeg utrolig irriterende, og enda verre når hun etterligner rollefigurene i boka.

Gleder meg til Gatsby! 

Skrevet
MarianneE skrev (44 minutter siden):

Leserstemmen på Stolthet& Fordommer finner jeg utrolig irriterende, og enda verre når hun etterligner rollefigurene i boka.

Gleder meg til Gatsby! 

Enig med deg. Hun var slitsom å høre på!

AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (7 timer siden):

Gleder meg til Gatsby! 

Jeg synes hun var behagelig å lytte til, og en stor oppgradering fra hesblesende Kai Remlov som leste Genanse og verdighet. Men de skrøt flere ganger av hans måte å fortelle på i podkasten, så det passet vel godt i andres ører. 

Blir en lang juni nå, venter i spenning på å bli med på Gatsby! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes hun var behagelig å lytte til, og en stor oppgradering fra hesblesende Kai Remlov som leste Genanse og verdighet. Men de skrøt flere ganger av hans måte å fortelle på i podkasten, så det passet vel godt i andres ører. 

Jeg elsket å høre på Kai Remlov lese Genanse og Verdighet 😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vampyrina skrev (5 timer siden):

Jeg elsket å høre på Kai Remlov lese Genanse og Verdighet 😂😂

Jeg synes hans måtte å lese boka på passet boka igrunn 

AnonymBruker
Skrevet

Dere leser jo ikke bøker. Dere hører en fortelling.

Anonymkode: 8b75a...190

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...