AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Mine tanker går til de som har brukt en årslønn eller 2 på ny Tesla. Anonymkode: b68fe...851 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Tja detter er jo å be for sin syke mor. Ikke akkurat objektivt Anonymkode: 3b9b7...984 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Du må gjerne mene at teslaer er drittbiler og rustfeller, men en model 3 koster langt under gjennomsnittlønna i Norge så de færreste har brukt to årslønner på en model 3. Tesla er billige biler, det er derfor det er så mange på veiene våre. Anonymkode: 3fcf9...28c 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Høres ut som de har funnet noen veldig ille tilfeller. Her er en NAF-test som viser det motsatte. En 3 år gammel Tesla som aldri har vært vasket om vinteren, og kjørt mye på saltede veier. Ingen rust av betydning: https://www.elbil24.no/nyttig/stemmer-det-at-tesla-model-3-er-en-rustfelle-vi-tok-en-grundig-sjekk/75368819 Det er uansett viktig å ta vare på bilen sin, spesielt om vinteren i Norge. Norge har funnet ut at det er utrolig smart å salte veiene. Ingen biler slipper unna dette svineriet, så man bør ha underspyling av bilen jevnlig gjennom hele vinteren om man kjører mye på disse veiene. Jeg tenker at hvis man tar en grundig vask av bilen, og da spesielt underspyling 3-4 ganger i løpet av vinteren, så vil man forebygge veldig bra. Tesla har jo også, som alle andre biler, rustgaranti på sine biler selvsagt. Anonymkode: fab65...fd1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Hvorfor tror dere den var billig? Kinakvalitet. Anonymkode: 71151...831
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må gjerne mene at teslaer er drittbiler og rustfeller, men en model 3 koster langt under gjennomsnittlønna i Norge så de færreste har brukt to årslønner på en model 3. Tesla er billige biler, det er derfor det er så mange på veiene våre. Anonymkode: 3fcf9...28c Og nettopp derfor er det så mange uvitende som kjøper det de mener frelseren har kommet med, de har jo ikke peiling på bil når de kjøper tesla! Anonymkode: 85a7a...65e
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Tesla har jo også, som alle andre biler, rustgaranti på sine biler selvsagt. Ja, biler i dag har garantier uten verdi. Tidligere var det en selvfølge å understellsbehandle alle nye biler. Anonymkode: b68fe...851 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai På jobb har vi to helt nye Mercedes varebiler, de kjører samme vei og like langt. Den ene var det bemerkelig mye rust på og den andre ingenting etter 6 mnd. De kunne kanskje tatt inn min 2 år gamle BMW i stedet, der fant jeg mye rart Anonymkode: 799c1...f13 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai At Funderud Antirust anbefaler rustbeskyttelse, er som at Coca Cola går ut å anbefaler at det beste for folk er å drikke Coca cola Anonymkode: 3b9b7...984 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #10 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tesla har jo også, som alle andre biler, rustgaranti på sine biler selvsagt. Anonymkode: fab65...fd1 Og som på alle andre så gjelder det bare gjennomrusting. Anonymkode: 5fee7...d33
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai Har tesla 3 2021 - og den har lite rust. Ikke mer enn andre nye biler. Men ja - jeg har funderud rustkit og sprayt fluidfilm i hjulbuene siden den var ny. Rustgaranti er bare tull når det gjelder ALLE merker. Gjelder kun om om det starten innenfra og lager hull. Anonymkode: 9f5d6...19e
AnonymBruker Skrevet 23. mai #12 Skrevet 23. mai En Tesla er jo en riskoker med en datamaskin så…. Anonymkode: 1946c...278 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 22.5.2025 den 7.41): Og nettopp derfor er det så mange uvitende som kjøper det de mener frelseren har kommet med, de har jo ikke peiling på bil når de kjøper tesla! Anonymkode: 85a7a...65e Men så bra at du har peiling da. Da får du kjøpt en bil som aldri ruster. Tenk å være så dyktig Jeg har ikke Tesla, men kjenner en god del som har det, og merkelig nok er det ingen av dem som sliter med rust på sine biler. Flere har hatt dem i flere år. Men kanskje alle de bare har hatt flaks da, sidne Tesla åpenbart, i følge deg, er en bil som når som helst bare kan falle sammen av rust. Anonymkode: fab65...fd1 3
Sander33 Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 19.07): Mine tanker går til de som har brukt en årslønn eller 2 på ny Tesla. Anonymkode: b68fe...851 Har du sett rust under en ny Volvo? Alle biler i Norge ruster. De må understellsbehandles om man ønsker levetid over 10-15år slik det saltes i Norge. En Tesla koster fra 350k ny, ferdig levert. Så at de koster flere årslønnen er pisspreik. Billigste elbilen å kjøpe og eie ! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå