MalloryK Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Spis. Men ikke kjøp runde avocadoer, da er steinen kjempestor som du ser. Kjøp pæreformede istedenfor 1
Daisy-love Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai Jeg hadde spist denne, men jeg hadde spist den i raskere tempo. Om du liker guacamole eller most avokado på skiven er den veldig fin til det så du får brukt mest mulig eller alt av den.
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Slike går rett i søpla hos meg. Man spiser med øynene også og den ser jo råtten ut. Anonymkode: 27f76...ea9 3
Maia70 Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Det er umulig å si, du må smake på den. Men har opplevd selv at slike svarte "streker" ikke nødvendigvis betyr at den er dårlig.
Illumi Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Jeg hadde spist den. Den er ikke optimal men ikke søppel-materiale 😂 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Smak og lukt. Bestandig. Sikkert god, men det gir gjerne en pekepinn på om man kan spise mat. Anonymkode: 7dae9...70f
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai Jeg hadde spist den. Hvis det lar seg gjøre, pleier jeg bare skrape bort det mørkeste. Anonymkode: cc505...393
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai For all del spiselig, men jeg personlig hadde ikke spist den, da jeg synes smaken er for forringet når den er kommet til det stadiet der☺️ Anonymkode: 361b9...838 1
Hanne67 Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Jeg hadde spist den. Liker de bedre godt modne enn harde.
Margit777 Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai Er gode som i guacamole, men har spist sånne før. Og de som har sett verre ut også 😄 1
bib_84 Skrevet 24. mai #13 Skrevet 24. mai Det er ikke farlig å spise denne, men den er ikke like god som når den er helt fin og grønn. Jeg pleier å bruke de i guacamole eller smoothie når de er sånn. Kan også deles opp og fryses for å bruke i smoothie senere ☺️
Phoenix Heart Skrevet 24. mai #14 Skrevet 24. mai Du kan spise den, men jeg hadde ikke spist den, siden jeg ikke klarer overmoden frukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå