AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #1 Skrevet 21. mai 2025 Hei, har en datter som er 17 år. Hu har nettopp fått sove hos kjæresten for første gang, å siden har hun bare blitt der(2 netter) Vi bor 4 min unna hverandre så hun er i nærheten. Ringer hverandre å hun er innom vær dag. Jeg påser at de kommer seg opp til skole og jobb osv. føler liksom ikke de kan flytte sammen heller, selv om det er noe de vil. Men de er så søte! Vært kjærester i straks et år. Han får være til oss så mye han vil. Er jeg dårlig mor som lar henne være så mye borte? Føle det kan bli barnevern materiale for noen.. Anonymkode: 8d40e...4d2
Maleficenta Skrevet 21. mai 2025 #2 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei, har en datter som er 17 år. Hu har nettopp fått sove hos kjæresten for første gang, å siden har hun bare blitt der(2 netter) Vi bor 4 min unna hverandre så hun er i nærheten. Ringer hverandre å hun er innom vær dag. Jeg påser at de kommer seg opp til skole og jobb osv. føler liksom ikke de kan flytte sammen heller, selv om det er noe de vil. Men de er så søte! Vært kjærester i straks et år. Han får være til oss så mye han vil. Er jeg dårlig mor som lar henne være så mye borte? Føle det kan bli barnevern materiale for noen.. Anonymkode: 8d40e...4d2 Eh hun er 17 år. Hun er ikke et lite barn 1
Krist1an Skrevet 21. mai 2025 #3 Skrevet 21. mai 2025 Ikke rart hun foretrekker å være til kjæresten. Beklager altså, men hun er 17 år.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #4 Skrevet 21. mai 2025 Krist1an skrev (2 minutter siden): Ikke rart hun foretrekker å være til kjæresten. Beklager altså, men hun er 17 år. De er til oss på dagtid/etter middag, så på aktiviteter på kveldstid. Skjønner hun vil være hos han. Anonymkode: 8d40e...4d2
veronica<3 Skrevet 22. mai 2025 #5 Skrevet 22. mai 2025 Tråden er ryddet for brukerangrep. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #6 Skrevet 22. mai 2025 Klarer ikke helt ta deg seriøst? 🤣 Anonymkode: 97944...3f7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #7 Skrevet 23. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 17.44): Hei, har en datter som er 17 år. Hu har nettopp fått sove hos kjæresten for første gang, å siden har hun bare blitt der(2 netter) Vi bor 4 min unna hverandre så hun er i nærheten. Ringer hverandre å hun er innom vær dag. Jeg påser at de kommer seg opp til skole og jobb osv. føler liksom ikke de kan flytte sammen heller, selv om det er noe de vil. Men de er så søte! Vært kjærester i straks et år. Han får være til oss så mye han vil. Er jeg dårlig mor som lar henne være så mye borte? Føle det kan bli barnevern materiale for noen.. Anonymkode: 8d40e...4d2 Barnevern?😂😂😂 Det er normalt å flytte på hybel når man starter på vgs… gjerne timesvis unna foreldre. Jeg hadde samboer, fast jobb og leilighet når jeg var 18. Hun er ikke 7 år lengre. Hun er snart myndig , du må behandle henne deretter. Så lenge kjæresten er en ok type som behandler henne bra så støtter du forholdet og legger til rette for at dere knytter et bånd. De bør selvfølgelig ha det økonomiske på plass om de skal flytte sammen, og du bør veilede henne ift samboerkontrakt osv, sånn at hun ikke står på bar bakke om det ryker. Anonymkode: 7bc05...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #8 Skrevet 23. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 17.44): Hei, har en datter som er 17 år. Hu har nettopp fått sove hos kjæresten for første gang, å siden har hun bare blitt der(2 netter) Vi bor 4 min unna hverandre så hun er i nærheten. Ringer hverandre å hun er innom vær dag. Jeg påser at de kommer seg opp til skole og jobb osv. føler liksom ikke de kan flytte sammen heller, selv om det er noe de vil. Men de er så søte! Vært kjærester i straks et år. Han får være til oss så mye han vil. Er jeg dårlig mor som lar henne være så mye borte? Føle det kan bli barnevern materiale for noen.. Anonymkode: 8d40e...4d2 Nei, alt ok der så lenge de har fint sammen. Regner med at de har sex og har det sånn også fint sammen. Ett år er og et stabilt forhold, hun er 17, og så lenge dere er nær, har så fin kontakt, skal du ikke forsøke å begrense de. Regner med de er ca samme alder +-. Anonymkode: 98b16...204 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #9 Skrevet 23. mai 2025 Hun er 17 år, ikke 7. Barnevernet har forhåpentligvis viktigere ting å ta seg av. La jenta kose seg, vi har vel alle vært der hun er nå. En nydelig periode av livet💕 Anonymkode: 98c3f...0cc
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #10 Skrevet 23. mai 2025 Hvor gammel er egentlig denne kjæresten? Siden du snakker om bvtj.. Er de jevngamle, eller er han godt voksen? Anonymkode: e4c90...c13
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #11 Skrevet 23. mai 2025 Vel, nabojenta har akkurat fylt 18 og har en kjæreste som er like gammel (men født tidlig på året), og jeg ser at bilen hans står der de aller, aller fleste dagene i uka. Tviler på at noen synes det er så rart at han er der "hele tiden" (det er jo foreldre til stede i dette hjemmet også). Men du kan jo avtale at dere skal finne på noe en dag, bare du og henne, sånn at dere får se hverandre litt dere også. Anonymkode: 57a38...22f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå