Gå til innhold

Fuckfriend - beskyttelse, prevensjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kondomer er ikke 100 prosent sikkert!!!

Anonymkode: e6ab2...9d2

Brukt riktig er kondomer tilnærmet lik 100% effektivt.
Grunnen til at man ikke kan si 100% er at kondomer ikke alltid brukes korrekt, og de tilfellene tas med i statistikken.

For alle praktiske formål og man ikke er kløne, er kondomer = sikkert.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

huff hørtes kompliserte greier ut. Hvorfor ikke bare bli kjærester istedet så har man ff tilgjengelig hele tiden for noe må en jo like med personen uansett. 

Anonymkode: 63694...b83

Mja ... var egentlig ganske lite komplisert.
Vi hadde bra seksuell kjemi, men passet ikke sammen som kjærester.

Legg bort forhold + behold sex = svært bra kvelder.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kondomer er ikke 100 prosent sikkert!!!

Anonymkode: e6ab2...9d2

Det er ikke 100% fornuftig å ha sex heller, det styres av noe annet enn fornuft, men hvorfor kaprer du tråden for å krangle med meg om opplagte ting? Hvis man skal være 100% sikker på å unngå veneriske sykdommer og/ eller graviditet, så er sølibatet den eneste løsninga, men det er på en måte borte fra diskusjonen, gitt åpninga på tråden.

Skrevet (endret)

Bruker kondom når vi er swingers. Ikke med ff, det er avtalt på forhånd og basert på tillit. 

Endret av Langline
Skrevet

Har hatt hormonell prevensjon hele tiden, brukt kondom i starten men sluttet med det etter en stund. Eneste avtalen var at lå vi med noen andre så brukte vi kondom med den andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Stol aldri på en kvinne som sier hun bruker prevensjon, ta ansvar for egen beskyttelse sier jeg. Vet om flere som har fått barn på den måten og hatt noen tidligere veibaner som har lurt til seg og bli gravid pga dem har fått følelser og prøver og fange han. 

Anonymkode: 8a9ed...290

• Nyttig 2
Skrevet

Det blir vel de samme reglene som ved forhold?

1 Først snakker man om relasjonen skal være åpen eller lukket.

2 Deretter snakker man om virus, resistente bakterier og om man har hatt sex med annet enn jomfruer siden forrige gang man testet seg. 

3 Samleie gjennomføres med de tiltak man anser som nødvendige 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Stol aldri på en kvinne som sier hun bruker prevensjon, ta ansvar for egen beskyttelse sier jeg. Vet om flere som har fått barn på den måten og hatt noen tidligere veibaner som har lurt til seg og bli gravid pga dem har fått følelser og prøver og fange han. 

Anonymkode: 8a9ed...290

Det er helt korrket og noe som menn må ta ansvar for selv. Han vil aldri ha kontroll på om hun bruker prevensjonr, bruker den korrekt og at den virker. En mann som velger å ha sex uten kondom velger også å ta sjansen på å bli far.

Det gjelder uansett om kvinnen er tydelig på at hun ikke vil ha barn ... for hun har full rett til å ombestemme seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 13.36):

Dere som har/har hatt fuckfriend... Hvordan gjorde dere det med beskyttelse mot graviditet og kjønnssykdommer? Kondom? Hun som "tok ansvar for prevensjon" med feks Ppiller? Hvordan var det i starten versus senere i relasjonen? Lå dere med andre også? 

Er i ferd med å utvikle fuckfriend-relasjon. Lurer på hva andre gjør/har gjort her angående beskyttelse. 

Anonymkode: 6d841...2e5

Bruker ALLTID kondom. 

Har fler, selvfølgelig..

Å ikke bruke kondom, betyr at man er forberedt på og delvis ønsker både sykdommer og unger velkommen. 

Anonymkode: 8840b...da8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun hatt 1 clamydia, og det var i ung alder. Altså.. den fikk jeg av en "Fitte-tjuv kompis" 😅

Prevensjon diskusjonen blir alltid tatt opp før sex.. og jeg tester meg ofte. Og jeg erfarer at spiralen er 100% sikker, og at kvinner er 100% ærlige på kjønnsykdommer.
Jeg tror ikke det er flaks.. jeg tror det kommer av modenhet, ærlighet, valg av kvinner og at jeg ikke har sex i fylla👏

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Jeg har kun hatt 1 clamydia, og det var i ung alder. Altså.. den fikk jeg av en "Fitte-tjuv kompis" 😅

Prevensjon diskusjonen blir alltid tatt opp før sex.. og jeg tester meg ofte. Og jeg erfarer at spiralen er 100% sikker, og at kvinner er 100% ærlige på kjønnsykdommer.
Jeg tror ikke det er flaks.. jeg tror det kommer av modenhet, ærlighet, valg av kvinner og at jeg ikke har sex i fylla👏

Hadde du gay sex da eller?

Anonymkode: a1fc9...77e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...