Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som fikk testvarsel fra politiet i dag, klokka 12?

Ingen jeg kjenner, fikk det, kun jeg derfor må jeg høre her.

Anonymkode: fbebc...a60

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man må selv velge å skulle motta test-varsel nå, nettopp fordi så mange klagde over test-varslene.

Min telefon sto på å ikke motta test-varsel, når jeg skrudde det på, så kom test-varselet igjennom, så jeg regner med at dine venner sine telefoner står på at de ikke skal motta test-varsel.

Endret av Bålkaffe
AnonymBruker
Skrevet

Fikk ikke, men jeg sitter på en buss og det var tre-fire av de kanskje tjue passasjerene som fikk. 

Anonymkode: dbc94...1d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk. Skvatt himmelhøyt fordi jeg ikke hadde sett noe sted at de skulle teste i dag

Anonymkode: 8c93f...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det ikke, men sjekket nå og det stemmer at min var slått av by default. 

Anonymkode: a0185...d69

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 5 mobiler liggender her og har alltid fått melding på de 2 nyeste men ingenting i dag.

Anonymkode: 3926f...5d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kun 1 av 25 ansatte hos oss fikk varsel.

Anonymkode: 3b5d5...ca8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det påslått, ingen varsel. Nordnorge , Plus mobil 

Anonymkode: 2527b...ad8

Skrevet

Jeg fikk. Var ikke forberedt på det. Skvatt så fælt da jeg sto i dusjen!

Skrevet (endret)

https://www.nodvarsel.no/hva-far-du-varsler-om/

Sitat

For mindre alvorlige hendelser er det mulig å skru av eller på for mottak av varsler. Det samme gjelder for tekniske tester. Dette kan du gjøre under innstillingene på mobiltelefonen din.

Vi anbefaler at publikum beholder standardinnstillingene hvor mottak av viktig melding/viktig informasjon er skrudd på og mottak av varsler på testnivå skrudd av.

Tekniske tester er ikke ment for publikum. Vi anbefaler at publikum ikke skrur på for mottak av varsler på testnivå, da de tekniske testene kan virke unødvendig forstyrrende.

Endret av TBL12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke, men barnets mobil ulte.

Anonymkode: bf57c...588

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alt av varsler slått på, også test. Har fått varsler før, men fikk ingenting i dag.

Anonymkode: 5fe1c...f5c

AnonymBruker
Skrevet

I dag var ikke varsling. Den er litt ut i juni. I dag kjørte de test, hos de som har huket av at de vil være testkaniner på nye funksjoner etc.

Så hvis du ikke har huket av å være tester, fikk du ikke melding i dag.

men den 11. juni er den store nasjonale varslingstesten, så da skal alle få melding.

Anonymkode: 9183c...375

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...