Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser etter bruktbil, og har funnet en fin SEAT som kan passe. Men er litt skeptisk, da det ikke akkurat er noen vanlig bil i Norge... 
Er det dumt å kjøpe? Kan det bli trøblete å få tak i deler eller reparere? Er det verksteder med god peiling på Seat i Norge? 

Jeg har null kunnskap om eller særlig interesse for bil, så kan ikke fikse noen ting selv. Har tidligere hatt en bil det viste seg å være vanskelig å finne deler til, og det gidder jeg ikke igjen...

Alternativer jeg har funnet er Volkswagen og Mazda, er det tryggere å gå for en av disse? 

Anonymkode: a1f93...98c

AnonymBruker
Skrevet

En Seat produsert etter 2012 er i bunn og grunn en VW, så deler som motor, forstilling, bremser etc etc. er det samme. Det skal mao ikke være noe som helst problem å få deler og service på en slik bil. 🙂

Anonymkode: 5d66b...a01

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde mye heller gått for en Mazda eller en Toyota. Så lenge man finner et rustfritt eksemplar 😊

AnonymBruker
Skrevet

Volkswagen lager dårlige biler, Seat er en dårlig Volkswagen. Hvis du er bekymret for kvalitet, er det ikke en slik bil du skal ha. Det du da må se etter er Toyota, Honda, Hyundai, Kia, Mazda - de gode asiatiske merkene, rett og slett.

Anonymkode: eeeaf...34c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...