Gå til innhold

Hvorfor er bakfra så digg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (3 timer siden):

Som trådstarter @Rebecca30 skriver: Det er noe med råskapen i å bli tatt bakfra. Mer intens (fysisk) sex enn f.eks. misjonær, som jeg opplever som mer intens mentalt (mer nær/intim) som selvsagt også er magisk. 

Bakfra kan liksom være "hvem som helst", om det gir mening. Men selvsagt ikke hvem som helst men allikevel, intensiteten ligger i det dyriske, bli holdt bestemt i hoftene, deilige rapp med flat hånd som gjør rumpeballene røde og ikke minst, elsker følelsen av baller som klasker mot "lyst knappen" min. 

"Lystknappen"? Hva er du, 70 år gammal gris? 

Anonymkode: 8b3da...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tennplugg skrev (3 timer siden):

Som trådstarter @Rebecca30 skriver: Det er noe med råskapen i å bli tatt bakfra. Mer intens (fysisk) sex enn f.eks. misjonær, som jeg opplever som mer intens mentalt (mer nær/intim) som selvsagt også er magisk. 

Bakfra kan liksom være "hvem som helst", om det gir mening. Men selvsagt ikke hvem som helst men allikevel, intensiteten ligger i det dyriske, bli holdt bestemt i hoftene, deilige rapp med flat hånd som gjør rumpeballene røde og ikke minst, elsker følelsen av baller som klasker mot "lyst knappen" min. 

Det har jeg lurt litt på en del ganger ... følelsen for kvinnen når pungen "klasker" i takt med støtene. Er det en greie? Noe dere kvinner merker? Setter pris på?

For meg merker jeg egentlig ikke noe til det ... eller rettere sagt; stimulien fra pikken inn-og-ut, samt synet av pikken-inn-og-ut fullstendig overdøver hva som skjer med pungen bakfra.

Blei brått nysgjerrig.

Skrevet

Dårlig erfaring med doggy stillingen som mann, damene nyter den ikke. Det er vondt når man treffer livmorhalsen og beyond. Egentlig er det litt godt, stimulerer penishodet, men for henne kan det være vondt. Skriver kan, for noen har ett A punkt helt inni det og, og da sier de ikke Au men Aaaaaaaaaaaahh og kommer. 

Ingen dame er lik. Ingen menn er lik heller.  Umulig å vite hva som funker som par før man har ligget, og selv etter tid kan det endres. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Beste stillingen. Bare å hamre løs som en damphammer.

Anonymkode: 1acb6...ea0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg (kvinne) er rumpa en eneste stor erogen sone, og jeg elsker å bli befølt, strøket, massert, klapset og regelrett spanket 🤭

Så da er det klart at doggy blir favorittstillingen! 

Anonymkode: e9988...0c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

"Lystknappen"? Hva er du, 70 år gammal gris? 

Anonymkode: 8b3da...a57

50 år gammel røy, som like gjerne sier klitten😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ser skikkelig kåt er det deilig, men er jeg ikke det er det mest vondt. 

Anonymkode: 54e06...a13

AnonymBruker
Skrevet

Etter en orgasme og to er doggy1 god. 

Er kølla tykk og lang, da sier det pang.

Har ryggen en svai, da presser en hofta til kai.

Graver hun hodet ned i puta, ja da slippes all sprut ja.

Anonymkode: 9d368...f0c

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

De myke rumpeballene er godt å lene seg på. Ellers liker jeg godt misjonær også 😄

Anonymkode: 2fde6...401

AnonymBruker
Skrevet

Treffer meg akkurat der det skal treffe....offffff. Liker å føle hendene hans holde tak i hoftene mine. Og alt det andre morsomme man kan gjøre i den stillingen.

Anonymkode: 2c826...73d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Utsikten er det beste med den stillingen.

Anonymkode: 4831d...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...