AnonymBruker Skrevet 20. mai 2025 #1 Skrevet 20. mai 2025 Og ikke rett frem som i luftrøret? Noen som vet? Anonymkode: f417f...0f0
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #2 Skrevet 23. mai 2025 har aldri hørt dette navnet før. Er foreldrene helsepersonell? Anonymkode: 4fc3f...e6e 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #3 Skrevet 23. mai 2025 ...og hvorfor ikke bare skrive navnet slik det uttales? Hehehe, ellers blir det litt som gaeliske navn, helt umulig for hvermannsen å skjønne uttale på😆 Anonymkode: ba10d...b1d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #4 Skrevet 27. mai 2025 Kan da ikke kalle ungen sin for det. Stakkars barn. Godt man har mulighet til å bytte navn. Anonymkode: 1b0e6...fa5 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #5 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 10.34): har aldri hørt dette navnet før. Er foreldrene helsepersonell? Anonymkode: 4fc3f...e6e 😂 Anonymkode: 4cb75...a9b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #6 Skrevet 27. mai 2025 Har barnet en bror ved navn Bronchus og en lillesøster som heter Carina kanskje? Kanskje mamma heter Mediastinum og pappaen heter puls? Anonymkode: 4cb75...a9b 1
bvp Skrevet 27. mai 2025 #7 Skrevet 27. mai 2025 Hvis man først skal uttale det helt annerledes enn det skrives så ville jeg uttalt det som Gunvor. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå