Gå til innhold

Kommentarer på slanking

Mommylife

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke kommentert det. Jeg er redd for at en positiv kommentar til den nye kroppen blir det samme som kritikk av den gamle. Sykt kjipt om vedkommende da legger på seg igjen, da vet jo hen at jeg syns de var flinkere/penere/bedre som slank.

Anonymkode: 0f053...32d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne ha kommentarer! 
Men innrømmer at jeg er veldig forsiktig med å kommentere andres vekt selv, bare for å være sikker på at ingen blir støtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ville ikke kommentert det. Jeg er redd for at en positiv kommentar til den nye kroppen blir det samme som kritikk av den gamle. Sykt kjipt om vedkommende da legger på seg igjen, da vet jo hen at jeg syns de var flinkere/penere/bedre som slank.

Anonymkode: 0f053...32d

Etter min første kommentar her har jeg prøvd å tenke på hvorfor noen kommentarer er greie og andre ikke, for dette du skriver her er akkurat det jeg føler på når det ikke er greit… 

For min del har kommentarer som anerkjenner jobben jeg har gjort uten å si noe om utseende vært gode å få, mens kommentarer om å se flott/sunn/pen ut ikke har kjentes så bra på grunn av det du sier. 
Og skal sies at det finnes to personer jeg har sagt til at jeg slanker meg, og snakket om prosessen, det er mannen min og ei venninne som er i samme situasjon, så det er ikke noe jeg snakker om og noe jeg forventer at andre skal bry seg om. 

Anonymkode: 2708e...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...