AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Restauranten har ingen meny. Du som kunde kommer inn, setter deg ned og spiser det du får servert. Betaler og går. Kan dette slå an i Oslo? Anonymkode: ab341...309
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Skrevet 20. mai Ikke for meg. Hadde aldri spist noe jeg ikke har lyst på eller liker. Skal jeg da måtte betale for noe jeg ikke engang liker og gå fra full tallerken på bordet? Jeg avskyr f.eks. blåskjell og østers og kamskjell. alle sånne skjell. Hva om jeg fikk en tallerken østers slengt ned foran meg? Hadde blitt kvalm. Aldri om jeg hadde spist noe sånt. Anonymkode: 75177...85e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai Vi har vel noen restauranter som kun kjører kveldens meny og ikke ala carte? Anonymkode: d6fce...f51
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai Det er for et smalt publikum tror jeg. Spørs om det er nok kunder for det i det lange løp i en såpass relativt liten by i (verdens målestokk) som Oslo er. Anonymkode: c0faf...c26
AnonymBruker Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai Ikke for meg, men nå har jeg cøliaki og er vegetarianer. Er jo en del folk med allergi og i Oslo er det også en del vegetarianere og veganere, så det hadde jo iallfall vært en utelukket kundegruppe Anonymkode: f99e1...ecc
Macro Skrevet 20. mai #6 Skrevet 20. mai Finnes resturanter med dette konseptet allerede, ikke intressant for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Skrevet 20. mai Da skulle det i såfall vært noe relativt eksklusivt, som konseptet "Dining in the Dark", der du får servert en flerretters gourmetmeny, men spiser i totalt mørke. Man får heller ikke kjennskap til menyen på forhånd. For meg som er relativt altetende, hadde dette vært morsomt en gang innimellom, men jeg tror ikke det er noe å basere daglig drift på. Anonymkode: c2788...4b4
Daria Skrevet 20. mai #8 Skrevet 20. mai Det er jo strengt tatt det en del finere restauranter driver med, hvor de eneste de tilbyr er en smaksmeny med mange retter, som kan endre seg fra dag til dag (og hvor man melder fra om allergier og andre behov ved bordbestilling). Går du for et nisjeprosjekt med mat av høy kvalitet, kan det treffe et publikum, men jvis du ser for deg mer lavterskel, drop-in Egon-type mat hvor du serverer biff en dag, pasta en annen og laks en tredje, tror jeg ikke det vil slå an. De fleste liker både å ha et valg og å vite hva de kan forvente når de går inn på en restaurant. 1
Abra Skrevet 20. mai #9 Skrevet 20. mai Nei, spiser uansett sjeldent ute. Liker ikke at fremmede tilbereder maten min.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #10 Skrevet 20. mai Er åpen for at det ikke er en fast meny, men vil gjerne lese på døra hva jeg betaler for før jeg velger å bruke pengene der. Har vært på fancy restauranter hvor feks arbeidsgiver har valgt meny på forhånd og det er jo alltid spennende men det er noe annet når jeg selv betaler. Anonymkode: e1126...47f
AnonymBruker Skrevet 20. mai #11 Skrevet 20. mai Faen meg det dummeste jeg har hørt Anonymkode: 6ce65...43e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #12 Skrevet 20. mai Vi prøvde det på en liten plass i Italia. Det beste jeg har vært med på. Stappa fult. 12 retter. Fikk ikke vite noe før dem kom med maten. Alle sammen fikk maten samtidig. Bordsetting kl 18. nydelig mat. Nydelig stemning. Noe jeg kommer til å huske resten av livet. Anonymkode: b4bc4...78b
AnonymBruker Skrevet 20. mai #13 Skrevet 20. mai Min altspisende gourmeelskende mann hadde likt dette konseptet. Jeg hadde hatet det! Er altfor kresen og spiser feks ikke noe med tomat. (Klarer ikke spise tomat etter ett svangerskap med hypermesis. Blir fortsatt kvalm av tomat). De har hatt noe lignende på en restaurant her, men kun en konseptkveld i ny og ne. Anonymkode: 0c311...301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå