AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #1 Skrevet 19. mai 2025 Hva digger menn? Hvordan vil de bli tatt på? Hvor vil de bli tatt på? Fyren jeg liker er litt lubben og jeg er redd for at han ikke skal like om jeg tar på han. Hvor er det deilig å bli berørt? Mens jeg er her også: Hvordan tar jeg ordentlig initiativ til sex? Hvordan går jeg i buksa på han? Han vil at jeg tar første initiativ noen ganger, men jeg vet ikke hvordan. Help a girl out! Anonymkode: 14599...e28
Bamseklemmer Skrevet 20. mai 2025 #3 Skrevet 20. mai 2025 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva digger menn? Hvordan vil de bli tatt på? Hvor vil de bli tatt på? Fyren jeg liker er litt lubben og jeg er redd for at han ikke skal like om jeg tar på han. Hvor er det deilig å bli berørt? Mens jeg er her også: Hvordan tar jeg ordentlig initiativ til sex? Hvordan går jeg i buksa på han? Han vil at jeg tar første initiativ noen ganger, men jeg vet ikke hvordan. Help a girl out! Anonymkode: 14599...e28 Jeg kan anbefale deg en titt på hjemmesiden til Fiolsex.. Hun er flink på det meste, og forklarer ting på en enkel måte👏🫠 Og her ser du en oversikt over mannens erogene soner: https://fiolsex.net/wp/?p=2603 Endret 20. mai 2025 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #4 Skrevet 21. mai 2025 En kvinne som tar initiativ til sex får ikke blitt feil. Anonymkode: c696b...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #5 Skrevet 21. mai 2025 Sette seg skræv over på fanget hans Anonymkode: b42ea...76c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #6 Skrevet 21. mai 2025 Min mann liker å bli berørt overalt. Jeg brukte mye massasje for å lære meg hans erogene soner. Masserte ham naken og dvelende, og etterhvert som han ble veldig trygg og komfortabel med det ble hver centimeter av hans kropp utforsket, og så leste jeg respons angående hva han reagerte mest på. Han hadde hatt sex med ganske mange, men hadde aldri opplevd å bli berørt slik rundt på kroppen, så han visste ikke selv hvor han hadde erogene soner. Initiativ trenger ikke nødvendigvis være berøring heller. Kommer jeg naken ned i stua, eller tar på sexy undertøy, eller lager til på gulvet for massasje og kos, så har initiativet aldri gått over hodet på ham. 😄 Angående kos blir det ofte vanlig kos som glir over i mer seksuell kos. Jeg legger meg inntil og koser med ham egentlig hver kveld, om sex eller ikke, og så bare utvikler det seg gjerne. Anonymkode: 55252...ace 1
LeannahDL Skrevet 23. mai 2025 #7 Skrevet 23. mai 2025 Overrask han med et sexy kostyme eller noe sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå