Gå til innhold

Hvordan ta på partneren sin?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva digger menn? Hvordan vil de bli tatt på? Hvor vil de bli tatt på?
Fyren jeg liker er litt lubben og jeg er redd for at han ikke skal like om jeg tar på han. Hvor er det deilig å bli berørt? 
Mens jeg er her også: Hvordan tar jeg ordentlig initiativ til sex? Hvordan går jeg i buksa på han? Han vil at jeg tar første initiativ noen ganger, men jeg vet ikke hvordan. Help a girl out! 

Anonymkode: 14599...e28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: ace01...501

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva digger menn? Hvordan vil de bli tatt på? Hvor vil de bli tatt på?
Fyren jeg liker er litt lubben og jeg er redd for at han ikke skal like om jeg tar på han. Hvor er det deilig å bli berørt? 
Mens jeg er her også: Hvordan tar jeg ordentlig initiativ til sex? Hvordan går jeg i buksa på han? Han vil at jeg tar første initiativ noen ganger, men jeg vet ikke hvordan. Help a girl out! 

Anonymkode: 14599...e28

Jeg kan anbefale deg en titt på hjemmesiden til Fiolsex..
Hun er flink på det meste, og forklarer ting på en enkel måte👏🫠

Og her ser du en oversikt over mannens erogene soner:
https://fiolsex.net/wp/?p=2603

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En kvinne som tar initiativ til sex får ikke blitt feil.

Anonymkode: c696b...bbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sette seg skræv over på fanget hans

Anonymkode: b42ea...76c

AnonymBruker
Skrevet

Min mann liker å bli berørt overalt. Jeg brukte mye massasje for å lære meg hans erogene soner. Masserte ham naken og dvelende, og etterhvert som han ble veldig trygg og komfortabel med det ble hver centimeter av hans kropp utforsket, og så leste jeg respons angående hva han reagerte mest på. 

Han hadde hatt sex med ganske mange, men hadde aldri opplevd å bli berørt slik rundt på kroppen, så han visste ikke selv hvor han hadde erogene soner. 

Initiativ trenger ikke nødvendigvis være berøring heller. Kommer jeg naken ned i stua, eller tar på sexy undertøy, eller lager til på gulvet for massasje og kos, så har initiativet aldri gått over hodet på ham. 😄

Angående kos blir det ofte vanlig kos som glir over i mer seksuell kos. Jeg legger meg inntil og koser med ham egentlig hver kveld, om sex eller ikke, og så bare utvikler det seg gjerne. 

Anonymkode: 55252...ace

• Liker 1
Skrevet

Overrask han med et sexy kostyme eller noe sånt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...