Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette vanlig? Han kan være veldig glad og kosete, men så blir han plutselig sur og går og legger seg under senga. Da må jeg la han være for hvis jeg kikker under senga da så freser han til meg. Skjønner at ingen kan være glade hele tiden, men jeg syns dette skjer så ofte. Har akkurat vært på årlig kontroll hos veterinæren og alt var i orden. Han er også stort sett glad igjen etter at han har vært ute. 

Anonymkode: a244e...0e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Katter er psykopater eller bipolare, og skifter humør hvert åttende sekund. Iallfall gjør min hannkatt det.

Han inviterer til kos og åtte sekund etterpå, slår han hånden min bort og prøver å bite meg.

Helt normalt😻

Anonymkode: b6f88...31b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Katter er psykopater eller bipolare, og skifter humør hvert åttende sekund. Iallfall gjør min hannkatt det.

Han inviterer til kos og åtte sekund etterpå, slår han hånden min bort og prøver å bite meg.

Helt normalt😻

Anonymkode: b6f88...31b

😸😻

Anonymkode: a244e...0e6

Skrevet

Typisk katt. Er slike mine også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt 😺

Anonymkode: 55659...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Humørsyk og humørsyk...

Han koser litt fordi han vil kose litt. Så legger han seg under senga fordi han vil sove i fred og ro - og når du forstyrrer ham sier han fra at han vil sove i fred. Sovetid er ikke kosetid.

Min vil også ha kos en stund, så vil han sove i fred. Han har ikke opplevd annet enn å få sove i fred, så han bare glaner på meg om jeg forstyrrer når han sover. 

Anonymkode: 8c181...aa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...